تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802725663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا و متحدانش در مذاکرات ژنو در خصوص سوریه ناکام ماندند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خطیب جمعه دزفول: آمریکا و متحدانش در مذاکرات ژنو در خصوص سوریه ناکام ماندند دزفول-ایرنا- خطیب جمعه دزفول گفت: آمریکا و حامیانش در مرحله نخست ژنو 2 که برای حل بحران سوریه تشکیل شد ناکام ماندند و این نتیجه کنار گذاشتن ایران از این مذاکرات بود.


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ˈسیدمحمدعلی قاضی دزفولیˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای امام علی(ع) افزود:بر خلاف اینکه دعوت نامه ایران برای شرکت در این مذاکرات در آخرین لحظات پس گرفته شد ولی پیروز این مذاکرات ایران و سوریه می باشند.
امام جمعه دزفول با اشاره به فعالیت گسترده آمریکا و هجمه فرهنگی علیه ایران گفت:آمریکا فکر می کند فشارها علیه ایران اثر گذار است ولی نمی تواند درک کند ملتی که برای این هدف مقدس خود جان داده ،فداکاری و ایثار کرده را نمی توان وادار به تسلیم کرد.
وی افزود:امروز دنیا گرفتار آمریکا و مستکبران شده و هر نقطه از دنیا که مفسده ای صورت می گیرد رد پای آمریکای جنایت کار وجود دارد.
خطیب جمعه دزفول اظهار داشت:دست ناپاک آمریکا در جنایات صورت گرفته علیه مردم مصر،سوریه،عراق،افغانستان و اکراین دیده می شود زیرا آمریکا برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ جنایت ،فریب و نیرنگی روی گردان نیست.
وی با محکوم کردن تفسیر غلط و زیاده خواهانه آمریکا علیه ایران افزود:آمریکا در چندماهه گذشته چندین بار تهدید و گزینه نظامی علیه ایران را مطرح کرد که سخنان قاطع رییس جمهوری در داووس سوییس و پاسخ محکم فرمانده سپاه پاسداران اقدامی شایسته در پاسخ به یاوه گویی آمریکایی بود.
وی گفت:عده ای سست عنصر با برداشت های مغرضانه حل مشکلات کشور را منوط به ارتباط با آمریکا می دانند که باید در مصاحبه با رسانه ها هوشیار باشند و آب در آسیاب دشمن نریزند.
خطیب جمعه دزفول اظهار داشت:نباید به دشمنی کینه توز خوشبین بود و به او اعتماد کرد.
حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت:ایران طبق توافقات ژنو غنی سازی 20 درصدی را به تعویق انداخته ولی رییس جمهور آمریکا باز هم ادعای کذب خود را علیه ایران تکرار می کند.
وی افزود:آمریکا باید فرصتی را که برای جبران گذشته با ایران برای فراهم شده از دست ندهد زیرا دیگر این فرصت برایش پیش نخواهد آمد.
امام جمعه دزفول اظهار داشت:آمریکا گرفتار مشکلات بی شمار داخلی است و جزو بدهکارترین کشورهای دنیاست و باید بر سر عقل بیاید.
وی با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود امام خمینی به وطن گفت: دست یابی به پیروزی گر چه دشوار است ولی حفظ وحراست از آرمان ها و دست آوردهای آن دشوارتر است.
خطیب جمعه دزفول پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون رهبری پیامبر گونه امام راحل و خون شهیدان دانست وگفت:شهیدانی چون سبحانی،عزیز صفری و مومن در دزفول قهرمانانه در دوران خفقان علیه طاغوت مبارزه کردند و بر عهد خود باقی ماندند تا نهال انقلاب رشد کرد.
حجت الاسلام قاضی دزفولی استمرار پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون رهبری امام خمینی و مقام معظم رهبری،شهدا و صبر و استقامت ملت ایران دانست وگفت:حضور مردم در صحنه انقلاب ثمره اسلامی بودن و مردمی بودن انقلاب است.
وی گفت:دشمن پس از 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با هجمه های فرهنگی سعی در دلسرد کردن مردم دارد ولی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر به صحنه آمده و عشق و وفاداری خود را نسبت به انقلاب و نظام اسلامی به نمایش خواهند گذاشت.
خطیب جمعه دزفول افزود:رمز استمرار این پیروزی این است که بر آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی پافشاری کنیم.
امام جمعه دزفول در فراز دیگری از سخنان خود ضمن تجلیل از عملکرد ˈعلیرضا مجدی نسبˈ رییس پیشین سازمان نظام پزشکی دزفول گفت:دکتر مجدی نسب منشأ خدمات پزشکی ارزنده ای در دزفول بود که قابل تقدیر است.
وی برای دکتر عترت خواه رییس جدید سازمان نظام پزشکی دزفول نیز آرزوی موفقیت کرد و گفت:از دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی دزفول انتظار می رود خدمات پزشکی دزفول را ارتقا داده و در حمایت از حقوق بیماران کوشا باشد.
امام جمعه دزفول 13 بهمن ماه سالروز درگذشت آیت الله قاضی دزفولی نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید این شهرستان را گرامیداشت و گفت:دومین مدرسه علمیه دزفول به نام ام ابیها همزمان با سالروز درگذشت این عالم افتتاح خواهد شد.ک/2
7278/648
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن