تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818974439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

« انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) » محور خطبه های نماز جمعه لبنان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

« انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) » محور خطبه های نماز جمعه لبنان بیروت – ایرنا – ائمه نماز جمعه این هفته در شهرهای مختلف لبنان محور خطبه های خود را سی و پنجمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی در ایران ، بازگشت پیروزمندانه حضرت امام خمینی (ره) به کشور در 12 بهمن و دهه مبارک فجر قرار دادند.


به گزارش ایرنا، شیخ « علی فرحات» در خطبه های نماز جمعه بعلبک لبنان که در مقام سیده خوله دختر امام حسین (ع) اقامه شد ، گفت: بشارت های پیروزی در آسمان ایران با بازگشت امام خمینی (ره) به کشور در 12 بهمن سال 57 متبلور شد.
وی که بجای شیخ « محمد یزبک» رییس شورای مذهبی حزب الله نماز جمعه را بطور موقت اقامه کرد، با بیان اینکه امروز میلیون ها مسلمان ساکن ایران و خارج ایران و حتی پیروان دیگر ادیان آسمانی این ایام مبارک دهه فجر را جشن می گیرند، افزود: درس های حضرت امام خمینی (ره) این رهبر بزرگ اکنون و در این دوران برای مسلمانان چراغ راه است تا بتوانند راه و منش انبیای الهی و امامان (ع) را بپیمایند و از آن فاصله نگیرند.
شیخ فرحات تصریح کرد: مسلمانان در لبنان راه و منش حضرت امام خمینی (ره) را با فرماندهی «سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله و در سایه رهبری حضرت امام خامنه ای و ولی فقیه زمان خود ادامه می دهند.
امام جمعه موقت بعلبک خاطرنشان کرد: تنها این راه و منش است که امت اسلامی را در مقابل چالش ها ، تهدیدها و خطرها که اسلام و ولایت را نشانه رفته اند، بیمه می کند و ما را به سر منزل مقصود می رساند.
شیخ «علی طه» امام جمعه و مفتی شهرهرمل در شرق لبنان که به شهر مقاومت و شهدا معروف است، با ستایش مقام و جایگاه حضرت امام خمینی(ره)، گفت : امام خمینی (ره) با آن صبر انبیایی(ص) و منش ائمه ( ع) و صالحین، ارکان طاغوت های شرق و غرب و بویژه ر‍ژیم صهیونیستی را به لرزه انداخت.
وی افزود : امام خمینی (ره) 12 بهمن ماه57 در حالی به ایران بازگشتند که از حمایت الهی برای پیروزی مطمئن بود زیرا ایشان برای خدا مهاجرت کرده بودند.
شیخ طه تاکید کرد: امام خمینی (ره) قلوب ملت ایران را تسخیر کرد و آنها توانستند با رهبری حکمیانه ایشان تا 22 بهمن سال 57 رژیم ستم شاهی را سرنگون و انقلاب را به پیروزی برسانند و زمینه تشکیل نظام جمهوری اسلامی را در ایران فراهم کنند.
خاورم ** 2086** 1324
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن