تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819635778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهروان: نبي درخواست تعويق ليگ را داده بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بهروان: نبي درخواست تعويق ليگ را داده بود
رئيس کميته مسابقات ليگ گفت: مستنداتي در فدراسيون وجود دارد که نشان مي‌دهد نامه درخواست تعويق ليگ را دبيرکل نوشته است.

غلامرضا بهروان در پايان ديدار دو تيم پرسپوليس و سپاهان گفت: اينکه مي‌گويند ليگ فشرده است درست است. ما در راستاي همکاري با تيم ملي ليگ را فشرده کرديم اما احتمالا ناراحتي آقاي کي‌روش به خاطر اين است که اردوي تيم ملي به هم خورده است.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: براي تمام برنامه‌هاي خود پاسخي منطقي داريم اما در مورد لغو شدن اردوي تيم ملي فدراسيون بايد پاسخگو باشد.

رئيس کميته مسابقات ليگ گفت: همگي در خدمت تيم ملي هستيم و بايد به آنها کمک کنيم. فکر مي‌کنم اينگونه برخوردها فضا را بدتر مي‌کند. امروز بحث دولت هم مطرح است و دولت بايد به تيم ملي کمک کند.

بهروان با بيان اينکه امکان تغيير برنامه ليگ وجود ندارد، يادآور شد: ما برنامه ليگ را مدون کرده‌ايم و بر روي آن تاکيد داريم.

وي خاطرنشان کرد: در اسفند بازي باشگاهي نداريم. 4 تيم ما بايد در ليگ قهرمانان بازي کنند و طبق آئين‌نامه ليگ بايد 3 هفته پاياني ليگ همزمان باشد به خاطر همين ليگ در سه هفته پاياني و به جاي اسفند در فروردين برگزار مي‌شود.

نايب رئيس فدراسيون فوتبال تاکيد کرد: همگي مي‌خواهيم به تيم ملي کمک کنيم چرا که اين وظيفه ماست. حضور شايسته و کسب نتايج خوب در جام جهاني براي ما بسيار مهم است چرا که جام جهاني در تاريخ ماندگار مي‌شود.

وي در پايان اظهار داشت: مستنداتي در فدراسيون فوتبال وجود دارد که نشان مي‌دهد نامه درخواست تعويق ليگ را نبي دبيرکل فدراسيون نوشته است.

جمعه 1392/11/11 19:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن