تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819041776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاج: ليگ با نامه فدراسيون فوتبال به تعويق افتاد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تاج: ليگ با نامه فدراسيون فوتبال به تعويق افتاد
رئيس سازمان ليگ مي‌گويد: ليگ امسال با نامه فدراسيون فوتبال براي استراحت ملي پوشان به تعويق افتاد.

  مهدي تاج درباره صحبت‌هاي امروز کي‌روش گفت: هر حرفي منطقي باشد گوش مي‌دهيم به ويژه اينکه ما به کي‌روش به ديده احترام نگاه مي‌کنيم و نظرش براي ما مهم است. برنامه ليگ که مورد بحث قرار گرفته و همه درباره آن مي‌گويند نامه فدراسيون فوتبال بود. اعتقاد ما اين است که تيم ملي اولويت است و ما به نفع هيچ باشگاهي برنامه ليگ را جابه‌جا نکرديم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: براساس نامه فدراسيون فوتبال 15 روز براي استراحت ملي‌پوشان ليگ تعطيل شد. در مورد اردوهاي تدارکاتي هم بايد بگويم که فکر مي کنم بايد اين اردوها برگزار شود. لغو آن به نفع تيم ملي و ليگ نيست. باز هم مي‌گويم بايد به تيم ملي کمک شود و ما همه حرف‌هاي منطقي را گوش مي‌دهيم.

رئيس سازمان ليگ با بيان اينکه منافع باشگاه‌ها و تيم ملي برابر است عنوان کرد: اما اولويت در اختيار صلاحيت فدراسيون فوتبال است نه سازمان ليگ. هر تلاشي بوده انجام شده فقط جام حذفي را برگزار کرديم.

تاج در پاسخ به اين سوال که شنيده شده سال آينده مي‌خواهيد ليگ را 18 تيمي برگزار کنيد گفت: ليگ همان 16 تيمي خواهد بود اگر نگران برخي چيزها نبودم آن را 14 تيمي برگزار مي‌کردم. ليگ سهميه‌اي نيست که هر استاني يک تيم داشته باشد.

وي در پايان درباره حق پخش تلويزيوني تصريح کرد: اين مورد يکي از حقوق شناخته شده فوتبال است که اگر نتوانيم بگيريم دچار مشکل مي شويم و بايد پرداخت شود. بسياري از گرفتاري‌ها و رفتن بازيکنان به خاطر اين است که آنها قرارداد مي‌بندند اما پولشان را نمي‌گيرند. سال آينده بايد هزينه جاري باشگاه ها کم باشد. با اين رقم قرارداد کار امکان ندارد.

جمعه 1392/11/11 18:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن