تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819831167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعداد تماشاگران بازی فاجعه بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان حاشیه های استقلال خوزستان- فجر/
تعداد تماشاگران بازی فاجعه بود
اهواز - خبرگزاری مهر: دیدار تیم های استقلال خوزستان و فجر شهید سپاسی شیراز در حالی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد که تعداد کم تماشاگران بیشتر شبیه یک فاجعه در فوتبال خوزستان است.



به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های استقلال خوزستان و فجر شهید سپاسی شیراز امروز (جمعه) یازدهم بهمن ماه در ورزشگاه تختی اهواز در حالی برگزار شد که پیش از این قرار شده بود بازی های تیم استقلال خوزستان به ورزشگاه الغدیر منتقل شود.

شرایط زمین با توجه به اینکه روز گذشته بازی لیگ دسته اول در آن برگزار شده بود مناسب نبود و همین امر باعث شد هیچ صحنه خاصی را از سوی هر دو تیم در این بازی شاید نباشیم.

همین شرایط زمین باعث شد عبدالله ویسی در کنفرانس بعد بازی به شدت به مسئولان برگزاری مسابقات استان اعتراض کند و دلیل اصلی پیروز نشدن تیمش در این بازی خانگی را عدم کیفیت زمین بداند.

قضاوت این بازی به عهده احمد صالحی بود. حسن کامرانی فر و قهرمان نجفی او را در امر این قضاوت همراهی کردند.

در این دیدار محمد طیبی و میلاد میداودی از استقلال خوزستان و حمید جوکار از تیم فجر از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

با این تساوی، استقلال خوزستان با کسب این نتیجه با 27 امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی باقی ماند و تیم فجرشهید سپاسی شیراز نیز با 20 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

باتوجه به این که این بازی در یک روز تعطیل و در زمان مناسبی برگزار شد بازهم مشاهده شد که تنها 239 نفر بلیط تماشای این بازی را خریداری کردند که این نفرات نسبت به حضور 50 هزار نفری در بازی هفته گذشته فولاد قابل مقایسه نبود.

این در حالی است که ورزشگاه تختی اهواز در قلب اهواز قرار دارد و تردد برای حضور در این ورزشگاه به سادگی امکان پذیر است. به نظر می رسد در صورت انتقال دائمی بازی های استقلال خوزستان به ورزشگاه الغدیر که تقریبا در بیرون از شهر قرار دارد باید شاهاد سکوهای خالی تری از سوی هواداران باشیم.


۱۳۹۲/۱۱/۱۱ - ۱۸:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن