تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819806768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امسال لیگ برتر پویایی نداشتیم/ از فوتبال مدرن دنیا دور مانده‌ایم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان یاوری:
امسال لیگ برتر پویایی نداشتیم/ از فوتبال مدرن دنیا دور مانده‌ایم
اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز گفت: امسال به علت بی برنامگی، لیگ برتر پویایی نداشتیم.



به گزارش خبرنگار مهر، محمود یاوری عصر امروز پس از تساوی تیمش در برابر استقلال خوزستان شیراز در نشست خبری پایان بازی در ورزشگاه تختی اهواز اظهار کرد: ابتدا باید از اصحاب رسانه به دلیل عدم حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی عذرخواهی کنم زیرا به دلیل تاخیر در پرواز نتوانستیم سر وقت به اهواز بیاییم.

وی افزود: در این بازی هر دو تیم موقعیت های مساوی داشتند ولی تیم ما در حفظ توپ بهتر از حریف کار کرد.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز ادامه داد: در نیمه دوم می توانستیم نتیجه بگیریم ولی همین یک امتیاز هم در خانه حریف می تواند مقدمه خوبی برای بازی های بعدی ما باشد.

وی بیان کرد: تیم استقلال نسبت به ما با آرامش بیشتری بازی می کرد زیرا شرایط این تیم در جدول بهتر از ما است و این تیم امتیازات لازم را برای ماندن در لیگ کسب کرده است.

یاوری اظهار کرد: تیم ما چند بازی دیگر دارد که نتایج آن برای ما سرنوشت ساز است و باید از امتیازات میزبانی برای کسب حداکثر امتیاز استفاده کنیم.

وی در ادامه در خصوص بازی های این فصل لیگ برتر گفت: امسال لیگ پویایی نداشتیم زیرا برنامه ریزی و تقویم خوبی در لیگ ما وجود نداشت.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه از فوتبال مدرن دنیا دور مانده ایم، گفت: وضعیت بلیت فروشی ها و ماندن خیلی از جوانان پشت درهای بسته به دلیل گرانی بلیت باعث شد لیگ ما رونق خود را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال دسته برتر باشگاه های کشور تیمهای استقلال خوزستان و فجر سپاسی شیراز عصر امروز در ورزشگاه تختی اهواز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در پایان دو تیم با تساوی بدون گل به تقسیم امتیازات رضایت دادند.


۱۳۹۲/۱۱/۱۱ - ۱۸:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن