تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819010217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در قزوین افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین
نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در قزوین افتتاح شد
قزوین- خبرگزاری مهر: یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم با حضور مسئولان استان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین آغاز بکار کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، پنجشنبه شب در مراسمی با حضور محمدحسین شفیعی ها مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، حجت السلام علی نعمت اللهی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، علی وحدتی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم در قزوین افتتاح شد.

در آستانه دهه فجر دهمین نمایشگاه قرآن کریم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین از تاریخ 10 لغایت 16 بهمن ماه به مدت یک هفته در فضایی به مساحت یک هزار متر مریع با حضور بیش از 50 مشارکت کننده در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برگزار شد. عرضه محصولات نرم افزاری با تنوع گوناگون، تولیدات نرم افزاری جدید و رونمایی از قلم نوری قرآنی برای اولین بار در کشور و عرضه محصولات متنوع برای کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه های یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم امسال است. راه اندازی حوزه های مشاوره ای برای خانواده ها، غرفه های اختصاصی پاسخ به شبهات دینی توسط حوزه علمیه کوثر، خواهران و حوزه علمیه برادران، کتابت جزء 21 قرآن کریم توسط هنرمندان خوشنویس استان، راه اندازی شبهای شعر قرآنی با همکاری انجمن ادبی عبید، برپایی جشنواره حفاظ با همکاری تبلیغات اسلامی استان، تکریم از خادمان قرآنی به همت انجمن قرآن و نهج البلاغه از جمله برنامه های دیگر نمایشگاه امسال می باشد. همچنین نشریات مکتوب در نمایشگاه با 30 درصد تخفیف عرضه می شود. رونمایی از نرم افزار آموزشی و سرگرمی شهر بازی دیجیتال در قزوین نرم افزار آموزشی و سرگرمی شهر بازی دیجیتال برای اولین بار در استان رونمایی و توزیع شد. سعید پورایمانی مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین در حاشیه افتتاح این مراسم گفت: نرم افزار آموزشی و سرگرمی شهر دیجیتال با هدف ترویج استفاده از بازی های سالم و اثربخش طراحی، جمع آوری و تجاری سازی شده است. وی با اشاره به این که در این مجموعه رده سنی کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است افزود: بازی های رایانه ای امروزه به سرگرمی های جدا ناپذیر خانواده ها تبدیل شده است و اگر این بازی ها به فراخور سن بازیکنان نباشد آسیب های جدی در پی خواهد داشت به همین منظور بازی های رایانه ای برای استفاده صحیح باید رده بندی سنی شود. این مسئول اظهارداشت: والدین نباید اجازه انجام هر نوع بازی رایانه ای  را به فرزندان خود بدهند و در انتخاب بازی به رده سنی بازی ها توجه کنند چرا که اگر بازی مناسب سن بازیکنان نباشد روحیاتی همانند خشونت، پرخاشگری و انزوا  را برای آن ها ایجاد می کند.

وی تصریح کرد: برای تولید مجموعه آموزشی سرگرمی شهر بازی دیجیتال کارگروهی از متخصص فنی و روانشناسی طی جلسات متعدد و بررسی بازی های رایانه ای موجود  20 بازی را انتخاب کرده و مجموعه را برای سیستم عامل اندروید، ویژه تلفن همراه و رایانه طراحی و تولید کرده است که مجموعه مخصوص رایانه رونمایی و توزیع شد. پورایمانی ادامه داد: این بازی های رایانه ای در این مجموعه بازی های سالم و فکری هستند که قدرت فکری و هیجانی کودکان و نوجوانان را افزایش می دهند و نشاط و شادی را به همراه  استفاده از قوه تعقل را به ارمغان می آورد. وی تاکید کرد: علاوه بر صحت موجود در این بازی ها خانوداه ها باید میزان استفاده از بازی های رایانه ای توسط فرزندان خود کنترل کنند که در کنار ایجاد روحیه  مثبت و خلاقیت از فعالیت های اجتماعی دور نشوند.
مدیرمجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین یادآور شد: مجموعه بازی آموزشی سرگرمی شهر بازی دیجیتال شامل 20 بازی مخصوص کودکان و نوجوانان است که همراه با هدیه برای دختران و پسران با شکل خاص و بسته بندی جذاب به مبلغ 5 هزار تومان تجاری سازی و به فروش می رسد. وی خاطرنشان کرد: به منظور ترویج بازی های رایانه ای سالم این مجتمع در نظر دارد با حمایت از هنرمندان و متخصصین استانی در آینده نزدیک بازی­های رایانه ای بومی در شان خانواده­های ایرانی تولید و توزیع کنند. یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم تا 16 بهمن از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی (ره) جنب صدا و سیما برای بازدید علاقمندان دایر است.


۱۳۹۲/۱۱/۱۱ - ۱۰:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن