تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820422959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونالدو: اطمينان دارم فالکائو به برزيل مي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رونالدو: اطمينان دارم فالکائو به برزيل مي‌رسد
ستاره پرتغالي رئال مادريد براي فالکائو آرزوي بازگشت هر سريعتر به مستطيل سبز را کرد. او گفت اطمينان دارد که فالکائو با وجود آسيب ديدگي شديد مي‌تواند در برزيل حضور يابد.

رادامل فالکائو مهاجم کلمبيايي موناکو در جريان ديدار تيمش در جام حذفي فرانسه از ناحيه رباط صليبي دچار پارگي و شش ماه خانه نشين شد تا شانس کمي براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل داشته باشد.

به گزارش ايسنا، فالکائو اميد اصلي خط حمله کلمبيا در جام جهاني 2014 برزيل است و بدون شک غيبت او مي تواند ضربه سنگيني به اين تيم زند. او در مرحله انتخابي نمايش بسيار خوبي داشت و يکي از دلايل اصلي صعود اين تيم به برزيل بود.

کريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي رئال مادريد اطمينان دارد که فالکائو با قدرت بدني بالايي که دارد که مي تواند خود را آماده حضور در جام جهاني برزيل کند. رونالدو که اخيرا به عنوان بهترين بازيکن جهان در سال 2013 انتخاب شد در سخناني که روزنامه الموندو ديپورتيو ايالت کاتالونيا منتشر کرد، گفت: اميدوارم که فالکائو هرچه سريعتر دوران درمان را پشت سر گذارد و به ميدان بازگردد. من اطمينان دارم که او مي‌تواند خود را به جام جهاني برساند.

رونالدو رابطه بسيار دوستانه‌اي با فالکائو دارد تا جايي که در راي گيري انتخاب بهترين بازيکن جهان در سال 2013 راي نخست خود را به اين مهاجم کلمبايي داد البته فالکائو هم بارها در گفتگوهاي رسانه‌اي اعلام کرد که رونالدو شايسته انتخاب به عنوان بهترين بازيکن جهان در سال 2013 است.

رونالدو افزود: فالکائو دوست من هرچه سريع‌تر دوران درمان را پشت سر بگذار و به فوتبال بازگرد چرا که فوتبال به تو احتياج دارد، به ويژه تيم ملي فوتبال کلمبيا که اميدي زيادي به درخشش تو در برزيل دارد.

کلمبيا در جام جهاني 2014 با تيم‌هاي ملي يونان، ژاپن و ساحل‌عاج همگروه است. آخرين حضور کلمبيا در جام جهاني به سال 1998 برمي‌گردد. اين تيم پس از 16 سال موفق شد جواز حضور در جام جهاني را به دست آورد. آنها در انتخابي جام جهاني 2014 توانستند بازي‌هاي خوبي از خود نشان دهند و موفق شدند پس از آرژانتين به عنوان تيم دوم منطقه آمريکاي جنوبي جواز حضور در جام جهاني را به دست آورند.

جمعه 1392/11/11 09:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن