تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819836733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يک‌عده‌ براي استقلال مشکل‌درست مي‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: يک‌عده‌ براي استقلال مشکل‌درست مي‌کنند
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: يک عده‌ دوست ندارند موفقيت استقلال را با قلعه‌نويي ببينند و براي استقلال مشکل درست مي‌کنند و بازيکنان ما را اذيت مي‌کنند. همين اذيت‌ کردن‌ها باعث جدايي بازيکني مثل تيموريان شد.

 امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از بازي با مس کرمان در خصوص ديدار فردا اظهار داشت: اين بازي شرايط متفاوتي براي هر دو تيم دارد. ما براي صدرنشيني تلاش مي‌کنيم و مس هم براي ماندن مي‌جنگد و اين باعث سخت شدن اين بازي براي هر دو تيم مي‌شود. دو تيم شناخت کافي از هم دارند و خدا را شکر هر دو هم بازي روي زمين را مي‌خواهند انجام دهند. اميدوارم زمين شرايطش خوب باشد.

وي افزود: اميدوارم فردا استقلال يک بازي تماشاگرپسند را ارائه دهد جا دارد از تمام بازيکنان استقلال که در حال حاضر در اين تيم هستند تشکر کنم آنها مانند يک سرباز براي تيم فداکاري مي‌کنند. يک عده‌ دوست ندارند موفقيت استقلال را با قلعه‌نويي ببينند و براي استقلال مشکل درست مي‌کنند و بازيکنان ما را اذيت مي‌کنند. همين اذيت‌ کردن‌ها باعث جدايي بازيکني مثل تيموريان شد به هر حال مردم اين افراد را شناخته‌اند و مي‌دانند شرايط‌شان چگونه است.

سرمربي استقلال درباره وضعيت قراردادهاي بازيکنان اين باشگاه گفت: استقلالي باشگاهي است که پول ندارد و با مشکلات عديده‌اي دست و پنجه نرم مي‌کند اينکه اول فصل توانست بازي کنان را دور هم جمع کند خودش هنر است و اينکه در اواسط فصل نگذاشت خيلي‌ها جدا شوند نيز هنر است. متأسفانه دو موعد نقل و انتقالات داشتيم يکي ميلادي و يکي هم موعد نقل و انتقالات ليگ خودمان که اين باعث نابساماني شد و براي ما مشکل درست کرد و باعث شد در يک مقطع حساس چند بازيکن ما جدا بشوند. به هر حال باز هم اميدوارم که آندو برگردد تا مشکلات ما کمتر شود. دستمان همين الان هم بسته است. بايد قبول کنيم دچار مشکلات مالي زيادي هستيم. 50 درصد هزينه‌هاي استقلال را بايد دولت بپردازد که متأسفانه اينگونه نشده است و فقط 50 درصدي را که دست خود باشگاه است و خودمان درآمدزايي کرده‌ايم استفاده کرده‌ايم.

وي در خصوص محرومان و مصدومان بازي فردا گفت: از استقلال خسرو حيدري، کبه، جمشيديان، اولادي و آندو را نداريم اما بقيه بازيکنان مشکلي براي بازي فردا ندارند.

قلعه‌نويي در خصوص 18 تيمي شدن ليگ برتر در سال آينده گفت: از لحاظ کمي کشور بسيار پهناوري داريم که قابليت 18 تيمي شدن را دارد ولي از لحاظ کيفيتي بايد زيرساخت‌هاي آن فراهم شود و با اين وضعيتي که الان داريم دو تيم هم زياد است. اما از لحاظ کميتي 18 تيمي شدن ليگ برتر مناسب است.

سرمربي استقلال در پايان در خصوص بازگشتش به کرمان گفت:‌ حيات مجدد مربيگري‌ام را مديون مس هستم من بعد از جام ملت‌ها مشکلات زيادي پيدا کردم و فشار زيادي روي من بود، و در آن مقطع استخاره کردم که جواب استخاره مس خوب آمد و من به کرمان رفتم. خيلي خوشحالم که به اين تيم آمدم چراکه آرامشي که در کرمان بود باعث شد از آن اتفاقات تلخ فاصله بگيريم.



پنج شنبه 1392/11/10 19:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن