تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819222094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکطرفه شدن محور مرزن آباد به سمت کرج در روز جمعه/محدودیت تردد خودروهای سنگین اعمال می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز اکبری خبر داد:
یکطرفه شدن محور مرزن آباد به سمت کرج در روز جمعه/محدودیت تردد خودروهای سنگین اعمال می شود
رئیس پلیس راه البرز گفت: به علت افزایش حجم ترافیک در روزهای پایانی هفته تردد خودروها از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می شود.



رضا اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر در کرج با بیان این مطلب افزود: محورهای البرز روزنامه شاهد تردد حجم سنگینی از خودروها هستند و بسیاری از هم وطنان، محور کرج - چالوس را برای رفتن به شهرهای شمالی کشور انتخاب می کنند. اکبری در ادامه تاکید کرد: در روزهای پایانی هفته و ایام تعطیل تردد خودروها از این محور افزایش می یابد به همین منظور برای کنترل ترافیک جاده‌های اصلی استان لازم است که به صورت موقت محدودیت‌هایی توسط پلیس راه اعلام شود.

رییس پلیس راه البرز خاطرنشان کرد: در هفته های گذشته به علت تعطیلی شاهد ترافیک سنگین در این محور بودیم به همین منظور دستورالعمل اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای روز جمعه اعلام می شود و بر اساس آن از ساعت 14 و 30 دقیقه پنجشنبه تا ساعت 24 روز جمعه 11 بهمن ماه تردد خودروها از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

تردد انواع موتور سیکلت تا پایان روز جمعه 11 بهمن ماه از محور کرج - چالوس ممنوع است این مسئول افزود: همچنین تردد تمام خودروها از ساعت 17 و 30 دقیقه تا ساعت 24 پنجشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود.

اکبری یادآور شد: بر اساس این دستورالعمل از ظهر روز چهارشنبه تا پایان روز جمعه 11 بهمن ماه تردد انواع موتورسیکلت از جاده چالوس ممنوع است.

وی در ادامه اظهار داشت: در هفته آینده محدودیت‌هایی برای حرکت خودروهای سنگین به غیر از کامیون‌های حامل مواد سوختنی و مواد غذایی فاسدشدنی در نظر گرفته شده است که بر اساس آن تردد این خودروها از ساعت 6 صبح تا 24 امروز پنجشنبه دهم بهمن و همچنین جمعه یازدهم بهمن از محور کرج – چالوس ممنوع است.

اکبری در پایان افزود: به علت بارش باران و برف در ارتفاعات استان البرز به ویژه جاده چالوس، کسانی که قصد عبور از این محور را دارند پیش از حرکت از شرایط جوی و اخبار جاده‌ها اطلاع یابند و استفاده از زنجیر چرخ را فراموش نکند.  


۱۳۹۲/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن