تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803243968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دايي: به تنهايي نمي‌شود به جنگ رفت


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
دايي: به تنهايي نمي‌شود به جنگ رفت




سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در جلسه هيات مديره موضوعات مهمي مطرح شد و آقاي پروين قول‌هاي اميدوارکننده و خوبي را براي حل و فصل مشکلات تيم دادند.





ورزش سه: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در جلسه هيات مديره موضوعات مهمي مطرح شد و آقاي پروين قول‌هاي اميدوارکننده و خوبي را براي حل و فصل مشکلات تيم دادند.
  
 علي دايي در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس درباره نشست مشترک هيات مديره باشگاه با سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: برگزاري اين نشست در شرايط کنوني مي‌تواند مفيد و راهگشا باشد. به نظرم جلسه بسيار خوبي بود، ما برخي مسائل و موضوعات مهم مرتبط با تيم را با هيات مديره و مديريت جديد در ميان گذاشتيم و آنها نيز قول‌هاي اميدوارکننده‌اي دادند تا اين مشکلات برطرف شود. آقاي پروين تاکيد داشتند در اسرع وقت مسائل و مشکلات اعضاي تيم را حل و فصل مي‌کنند، به اين اميد که بنده درباره مسائل مختلف تيم و مواردي که مديريت باشگاه بايد در جريان باشد نکاتي را مطرح کرده و اعضاي هيات مديره و مديريت باشگاه نيز تلاش خواهند کرد تا انشاا... اين مشکلات برطرف شود.

علي دايي درباره اميدواري‌اش نسبت به کسب نتايج مطلوب در شش بازي باقيمانده گفت: ما خيلي اميدواريم و تاکيد مي‌کنم که تيم خوبي داريم اما مي‌گويم به تنهايي نمي‌شود وارد جنگ شد. وقتي وارد جنگ و کارزار مي‌شوي بايد اسلحه و مهماتي داشته باشي تا بتواني موفق باشي و پيروز. با دست خالي نمي‌شود به جنگ رفت. انشاا... هيات مديره کمک مي‌کند تا بچه‌ها با روحيه بالا و مشکلات کمتر در تمرينات و بازي‌ها حاضر شوند.

دايي درباره اينکه علي پروين و محمد جمشيدي تاکيد کردند سرمربي پرسپوليس در جلسه هيات مديره به توان فني و غيرتمند بودن شاگردانش تاکيد داشته، گفت: من چيزي جز حقيقت را نگفتم. انصافا ما بازيکنان خوبي داريم که از نظر فني توان بالايي دارند و واقعا بچه‌هاي باغيرت و با تعصبي هستند. اين را با اطمينان کامل و از ته قلبم مي‌گويم. من به شاگردانم افتخار مي‌کنم و آنها را قويا بازيکنان با غيرت و بامعرفتي مي‌دانم. بچه‌هاي ما امسال مشکلاتي داشتند، آنها واقعا صبوري کردند. اولويت آنها مسائل فني و کسب نتايج خوب براي سربلندي پرسپوليس و شادي هواداران بوده است. من ايمان دارم که بچه‌ها تمام تلاش خود را مي‌کنند و از هيچ کوششي دريغ نکرده و نخواهند کرد اما آنها بايد تمرکز کافي و وافي را داشته باشند. مشکلات مالي و يکسري مسائل اينچنيني خواسته يا ناخواسته روي تمرکز و روح و روان بازيکنان تاثير مي‌گذارد. هر کسي که قرارداد مي‌بندد روي دريافتي‌ها حساب مي‌کند. آنها هم زندگي دارند و ما بايد منصفانه و واقع‌بينانه همه چيز را نگاه کنيم. وقتي مشکلات اينچنيني ايجاد مي‌شود مستقيم يا غيرمستقيم روي تمرکز، آرامش و روح و روان بازيکن تاثير مي‌گذارد. بازيکن هر چقدر هم بخواهد به اين مسائل فکر نکند مشکلاتي که برايش ايجاد مي‌شود او را به دردسرهايي انداخته و تمرکز لازم را از او مي‌گيرد و اينها به طور اتوماتيک‌وار روي عملکرد تيم و بازيکنان تاثير مي‌گذارد.

وي ادامه داد: ‌باز هم تاکيد مي‌کنم ما بچه‌هاي واقعا باغيرتي داريم و تمام تلاش خودمان را مي‌کنيم که در بازي‌هاي باقيمانده انتظارات باشگاه و هواداران را برآورده کنيم تا شرمنده آنها نشويم. ببينيد، يکسري اتفاقات مي‌افتد که خيلي‌ها از آن خبر ندارند. مثلا بازيکن مي‌آيد و پول بليت برگشت به تهران را مي‌دهد اينها يک نمونه است. شما خودتان عمق فاجعه را ببينيد. حالا ما اميدواريم اين مشکلات برطرف شود و همه چيز با نظم و ترتيب انجام شده و مشکلات به حداقل برسد تا با تمرکز بالا و آرامش بيشتر شاهد عملکرد بهتر بچه‌ها باشيم.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا با حضور علي پروين و علي دايي در راس هرم مديريتي و فني پرسپوليس مي‌بايست شاهد روزهاي درخشان اين تيم پرطرفدار و مردمي بود، گفت: حقيقتش را بخواهيد من خودم را جزو بزرگان پرسپوليس نمي‌دانم. پرسپوليس آدم‌هاي بزرگ زيادي داشته که سال‌ها براي اين تيم زحمت کشيده‌اند. ما هم به عنوان يکي از اعضاي اين خانواده تلاش مي‌کنيم براي برآورده کردن انتظارات و سربلندي هواداران. پرسپوليس خيلي بزرگ است و اميدوارم اين همدلي که  امروز شاهد آن بوده‌ام زمينه‌اي شود براي موفقيت‌هاي پرسپوليس. آنچه مهم است سربلندي و موفقيت پرسپوليس است و همه ما براي اين هدف تلاش مي‌کنيم و اميدواريم که امسال شرمنده هواداران نشويم.






تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن