تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819213407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه‌های زیادی را برای دهه فجر آماده کردیم/ به مشکلات هیئت فوتبال ورود می‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز جوانمردی در جمع خبرنگاران:
برنامه‌های زیادی را برای دهه فجر آماده کردیم/ به مشکلات هیئت فوتبال ورود می‌کنم
کرج -خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در نشست خبری خود گفت: برنامه‌های زیادی را برای دهه مبارک فجر آماده کردیم که این برنامه‌ها در کرج وشهرستان های تابعه استان به اجرا درمی آید.



به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جوانمردی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در نشست خبری با اصحاب رسانه  در ابتدا به عملکرد ورزش کاران البرز اشاره کرد و گفت: مدال اوری استان در سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته عملکرد خوبی داشته است و در حال حاضر بیش از 120 فضای ورزشی در استان به هیئت های ورزشی واگذار شده که نسبتبه سال قبل رشدی فزاینده را نشان می دهد وهمین مساله بر عملکردهیئت های ورزشی ومدال آوری آنها اثرگذار بوده است. وی در خصوص برنامه های اداره کل ورزش و جوانان در خصوص دهه مبارک فجراظهار کرد: برنامه های زیادی را برای دهه مبارک فجر آماده کردیم که این برنامه ها در کرج وشهرستان های تابعه استان به اجرا درمی آید و دستگاه های مرتبط با حوزه ورزش از جمله سپاه امام حسن مجتبی (ع)، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج، آموزش وپرورش و برخی دیگر از ارگان ها در آن مشارکت دارند وی به سهم هر ارگان و شهرستان هم اشاره کرد و گفت: 10 برنامه اداره کل ورزش وجوانان،42 برنامه هیئت‌های ورزشی، 31 برنامه اداره ورزش کرج، 5 برنامه اشتهارد، 41 برنامه ساوجبلاغ، 20 برنامه نظرآباد، 10 برنامه فردیس و 9 برنامه طالقان به همراه 6 برنامه آموزش وپرورش استان، 7 برنامه سپاه البرز و 10 برنامه معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری کرج تشکیل دهنده این رویدادها هستند. مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز افتتاح 6 طرح ورزشی را از دیگر برنامه های اداره کل ورزش وجوانان در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عنوان کرد وگفت: این طرح ها به استانداری البرز اعلام شده است. وی در  بخش دیگر به برگزاری بازی تیم های استقلال وپرسپولیس در کرج اشاره کرد و گفت: این اتفاق در حالی برای نخستین بار افتاد که خیلی ها مخالف انجام آن بودند و ما را از برگزاری اش منع می کردند اما به لطف خدا این اتفاق افتاد و تحسین مسئولان ورزش کشور را نیز به همراه داشت.

  ورود به مشکلات هیئت فوتبال مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در ادامه در جواب خبرنگار مهر در خصوص  مشکلات این روز های هیئت فوتبال و اعتراض اهالی این رشته ورزشی به عملکرد ضعیف هیئت فوتبال اظهار داشت:به مشکلات هیئت فوتبال ورود خواهم کرد در هفته آینده جلساتی با رئیس هیئت فوتبال برگزار خواهیم کرد و در خصوص همه مباحث صحبت خواهیم کرد. وی ادامه داد:قرار است 16 بهمن مجمع هیئت فوتبال استان البرز برگزار شود و در آن جلسه باید رئیس هیئت فوتبال گزارش عملکرد خود را به مجمع ارائه دهد. به زودی مشکلات ورزشگاه شریعتی بر طرف خواهد شد علیرضا جوانمردی در جواب دیگر خبرنگارای در خصوص وضعیت ورزشگاه شریعتی کرج گفت:خوشبختانه برنامه ریزی خوبی برای این ورزشگاه شده و هدف ما این است به زودی چمن شماره یک این ورزشگاه را آماده کنیم تا علاقه مندان بتوانند از این مجموعه ورزشی استفاده کنند. برگزاری دیدار ایران و کویت در کرج علیرضا جوانمردی در پایان مراسم گفت:قرار است دیدار ایران و کویت در کرج برگزار شود و این دیدار می تواند باعث ایجاد انگیزه در بین جوانان ورزشکار استان شود. وی ادامه داد:برگزاری این دیدار در کرج با موافقت AFC همراه بوده است. نشست خبری مدیر کل ورزش و جوانان به مدت 120 دقیقه به طول انجامید.


۱۳۹۲/۱۱/۹ - ۱۷:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن