تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819814969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ازدواج دختر تايواني با خودش!


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: ازدواج دختر تايواني با خودش!



بوتيا/ اين خانم تايواني که به نظرش براي برگزاري جشن عروسي به هيچ مردي نياز ندارد، در روز مقرر پيراهن سفيدش را بر تن مي‌کند، دست گلش را برمي دارد و در يک سالن مجلل، عروسي‌اش را به همراه ۳۰ نفر از دوستان جشن مي‌گيرد.
اين خانم ۳۰ ساله که کارمند موفق يک دفتر تجاري در تايوان است، در پيدا کردن مرد مناسب زندگي‌اش به هيچ عنوان موفق نبود اما از آنجا که ديگر نمي‌توانست فشارهاي اجتماعي را براي مجرد بودن تحمل کند خودش با خودش ازدواج کرد.
چن مي‌گويد: 30 سالگي براي من يکي از بهترين دوره‌هاي زندگي است. شغل عالي و تجربيات موفقي دارم اما هنوز هيچ شريکي براي زندگي ام پيدا نکرده‌ام. خب، چه کاري از دستم بر مي‌آيد؟ اين تصميم به معناي مخالفت من با ازدواج نيست.
فقط اميدوارم با اين کار بتوانم با باورهاي غلط جامعه سنتي در اين مورد مبارزه کنم. اينکه مردم با ديده تحقير به من نگاه کنند يا لقب‌هاي نامناسب بدهند شايسته هيچ زني نيست. بعد از اعلام خبر ازدواج ۳۶۰۰ پوندي اين زن، يک کمپين آنلاين مخالف در اينترنت براي موارد مشابه راه اندازي شد زنان تايوان بعد از رسيدن به وضعيت با ثبات و موفق اقتصادي و شغلي ديرتر و کمتر ازدواج مي‌کنند و اين مسئله دولت اين کشور را در مورد کاهش نرخ تولد و تاثير روي باروري به شدت نگران کرده است به گزارش رسانه‌هاي محلي در تحقيقاتي که سال جاري انجام شده است تنها دو پنجم زنان تايوان عنوان کرده‌اند که به نظرشان خانم‌هاي متاهل نسبت به مجردها زندگي بهتري دارند.
«چن» که براي ماه عسل انفرادي‌اش قصد سفر به استراليا را دارد مي‌گويد: فقط اميدوارم انسان‌ها براي خودشان احترام بيشتري قائل شوند تا براي حرف‌هاي ديگران.
مادر او در ابتدا به حضور يک داماد در مراسم اصرار و تاکيد داشت اما مدتي بعد قيد حضور در جشن ازدواج دخترش را زد. به هر ترتيب خانم چن نمي‌تواند ازدواج با خودش را به شکل رسمي ثبت کند و اگر بعدها مرد مناسبش را پيدا کرد بايد دوباره ازدواج کند.



چهارشنبه, 09 بهمن 1392 ساعت 15:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


تصویری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن