تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819364611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثمره برنامه های فرهنگی در آینده دیده می شود/ سوالات رایج خانواده‌ها از پلیس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز در نشستی مطرح شد؛
ثمره برنامه های فرهنگی در آینده دیده می شود/ سوالات رایج خانواده‌ها از پلیس
کرج - خبرگزاری مهر: نشست مشترک کمیسیون فرهنگی شورای شهر با نیروی انتظامی استان البرز که اتفاقا نخستین نشست این کمیسیون نیز محسوب می شود، برگزار و طی آن از حذف موازی کاری که در دستور کار شورا و شهرداری قرار دارد و شناسایی 15 جامعه هدف توسط پلیس برای اجرای برنامه های آموزشی خبر داده شد.



به گزارش خبرنگار مهر، نشست مشترک کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج و نیروی انتظامی استان البرز با محمود دادگو حضور رئیس شورای شهر، سعید فیروزگاه رئیس کمیسیون فرهنگی شورا، معاون اداره معاونت اجتماعی نیروی اسلامی نیروی انتظامی و اعضای کمیسیون فرهنگی شورا بعد از ظهر سه شنبه در محل شورای شهر کرج برگزار شد. دادگو در این نشست با تاکید بر لزوم برنامه ریزی اصولی در امور فرهنگی اظهار داشت: دستیابی به نتیجه مطلوب در امور فرهنگی نیازمند یک برنامه ریزی اصولی و دقیق است و در این بخش تعیین هدف از موارد کلیدی به شمار می آید. وی گفت: انجام کارهای فرهنگی بسیار سنگین و نیازمند بودجه و زمان است و ثمره آن را در آینده می توان دید. تجربه نشان می دهد که آثار کار فرهنگی در جامعه ماندگار است و باید در این حوزه بیشتر تلاش کنیم.

دادگو با اشاره به وظایف شهرداری کرج در کار فرهنگی گفت: شورا و شهرداری در کارهای نرم افزاری و سخت افزاری با دیگر دستگاه ها از جمله نیروی انتظامی تعامل خوبی خواهد داشت.

حذف اقدامات موازی در دستور کار شورا و شهرداری

در ادامه سعید فیروزگاه رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج در سخنانی کوتاه از اهتمام شورا و شهرداری مبنی بر حذف موازی کاری در امور فرهنگی خبر داد و گفت: موازی کاری هایی که موجب اختلال در امور فرهنگی می شود توسط شورا و شهرداری کنار گذاشته می شود.

وی افزود: کارهای فرهنگی خوبی در سطح شهر اکنون توسط شورا و شهرداری در فرهنگسراها و مکانهای فرهنگی و ورزشی به اجرا درآمده است اما برخی معضلات سلامت اجتماعی قشر جوان را تهدید می کند و در این زمینه شهرداری کرج برنامه های مناسب آموزشی برای این قشر تدوین کرده است. شناسایی و آموزش جامع هدف 15 گانه توسط پلیس در امور فرهنگی

محمد رضا خسروی معاون اداره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز نیز در سخنانی با اشاره به معضلات جامعه امروزی و تقسیم آن به سه دسته گفت: این معضلات در جامعه به انحراف و آشفتگی اجتماعی تبدیل می شود که در نهایت قانونگریزی را در پی دارد.

وی وظیفه مسئولان را شناسایی مشکلات دانست و افزود: پس از این مرحله باید متناسب با آن مباحث آموزش همگانی را در دستور کار قرار دهیم. زیرا بسیار از مشکلات با فرهنگ سازی قابل حل است. خسروی دراین ارتباط از طرح پلیس برای آموزش مردم خبر داد و گفت: در این طرح 15 جامعه هدف شامل دانش آموزان، دانشجویان، کارگران و .... تحت آموزش قرار می گیرند. وی ادامه داد: در این طرح های آموزشی اولویت با دانش آموزان است و براین اساس تفاهم نامه ای نیز با آموزش و پرورش تنظیم شده است.
 
معاون اداره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان البرزبا بیان اینکه طرح آموزش دانش آموزان با نام مقدس امام رضا (ع) نامگذاری شده است، گفت: کارشناسان انتظامی با حضور در مدارس نکات لازم را برای دانش آموزان، اولیاء و مربیان بیان می کنند.

به گفته این مسئول مواد مخدر، دنیای مجازی و مسائل اخلاقی به عنوان عمده سوالات و مشکلات برخی والدین از پلیس هستند که ابزارهای آموزشی در حد توان فراهم شده است.


۱۳۹۲/۱۱/۸ - ۱۸:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن