تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819058171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهدید حمله به نیروگاههای اوکراین/ تخلیه ساختمان وزارت دادگستری


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


بین الملل > آمریکا اروپا
تهدید حمله به نیروگاههای اوکراین/ تخلیه ساختمان وزارت دادگستری
تخلیه ساختمان وزارت دادگستری، تاکید روسیه بر عدم دخالت خارجی ها در امور داخلی اوکراین، تهدید حمله به نیروگاه های هسته ای و احتمال برقراری حالت فوق العاده از جمله خبرهای مرتبط با این کشور به شمار می رود.



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترفکس، وزارت خارجه ترکیه امروز سه شنبه در بیانیه ای بر لزوم انجام گفتگوهای فراگیر دولت و مخالفان در اوکراین با هدف پایان دادن به بحران در این کشور تاکید کرد.

راشاتودی نیز با اشاره به اظهارات جو بایدن در تماس تلفنی با ویکتور یانوکوویچ رییس جمهوری اوکراین در زمینه لزوم خروج نیروهای پلیس از مرکز کی یف و و خودداری از اعلام وضعیت فوق العاده از ادامه دخالت واشنگتن در امور اوکراین خبر داد.

خبر دیگر اینکه سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه با رئیس جمهوری سوییس و رئیس دوره ای سازمان امنیت و همکاری اروپا گفتگوی تلفنی کرد و از کشورهای غربی خواست تا در امور داخلی اوکراین دخالت نکرده و به جای آن طرفین را تشویق به انجام گفتگوهای مسالمت آمیز کنند.

ایوان وسوتسکی معاون اداره ضد اطلاعات سازمان امنیت اوکراین در گفتگو با شبکه تلویزیونی اینترفکس در واکنش به تهدید افراد ناشناس برای حمله به نیروگاه های هسته ای اوکراین تاکید کرد تنها افرادی که تا امروز از عواقب حادثه چرنوبیل رنج برده متوجه میزان خطر تهدیدها بوده و در همین رابطه تدابیر امنیتی افزایش می یابد.

ایتارتاس نیز از احتمال برقراری وضعیت فوق العاده در اوکراین از سوی ادوارد استاویتسکی وزیر انرژی و معادن این کشور در پی تهدید افراد ناشناس برای حمله به نیروگاه های هسته ای و آبی اوکراین خبر داد.

همچنین اینترفکس از تخلیه ساختمان وزارت دادگستری اوکراین خبر داد که معترضان با پرتاب بطری های آتش زا و میله های فلزی به ساختمان وزارت دادگستری آن را محاصره کردند.

در جریان اعتراضات اخیر اوکراین که بزرگترین تظاهرات بعد از وقوع انقلاب نارنجی در این کشور به شمار می رود، بیش از 500 هزار معترض در خیابانهای کی یف دست به تظاهرات ضد دولتی زده و خواستار کنار رفتن دولت شدند. اعتراضات اوکراین از 21 نوامبر 2013 (30 آبان) و بعد از تصمیم دولت برای تعلیق گفتگوها با اتحادیه اروپا آغاز شد. اروپایی ها معتقدند تصميم کی يف تحت فشار روسيه صورت گرفته است.


۱۳۹۲/۱۱/۸ - ۱۶:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن