تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802507544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولتیماتوم ایران جلوی حمله نظامی آمریکا به سوریه را گرفت/ عده ای با برچسب تندروی دلسوزان را وادار به سکوت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



رییس سازمان بسیج اساتید کشور:
اولتیماتوم ایران جلوی حمله نظامی آمریکا به سوریه را گرفت/ عده ای با برچسب تندروی دلسوزان را وادار به سکوت می کنند خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان این‌که مدیریت جهادی و مقاومتی تنها راهکار مقابله با تحریم‌ها است، گفت: نباید برخی افراد مرعوب جنگ روانی دشمن شوند چون امروز دشمنان جمهوری اسلامی چیزی غیر از تحریم برای فشار ندارند و این مطلب هم با اقتصاد مقاومتی قابل حل است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر سهراب صلاحی، رییس سازمان بسیج اساتید کشور پیش از ظهرامروز در کارگاه جنگ نرم ویژه اساتید بسیجی استان قم که در سالن اجتماعات دانشگاه قم برگزار شد، به تبیین و تشریح مبانی و مؤلفه‌های جنگ نرم پرداخت و گفت: در حال حاضر مقابله با جنگ نرم دشمن و تولید و تبیین مؤلفه‌های جمهوری اسلامی ایران از مهم‌ترین مسائل است و باید این مقوله در سراسر ایران اسلامی و حتی کشورهای دیگر دنبال شود.
وی با اشاره به برخی مسائل کشور آمریکا و طرح خاورمیانه بزرگ از سوی این کشور، افزود: این طرح زمانی مطرح شد که آمریکا درصدد رسیدن به دو هدف بزرگ بود، یکی شناساندن آمریکا به جهانیان به عنوان قدرت اول بلامنازع جهانی، به نحوی که دیگر قدرت‌ها به صورت طولی پشت آمریکا حرکت کرده و قرار بگیرند و دوم شناساندن قدرت برتر منطقه‌ای رژیم صهیونیستی به جهانیان به عنوان قدرت آمریکا در منطقه.
مهار قدرت‌های اقتصادی، منابع حیاتی جهان و انقلاب اسلامی سه هدف آمریکا برای سلطه بر خاورمیانه
رییس سازمان بسیج اساتید کشور اظهار داشت: آمریکاییان برای رسیدن به این دو هدف سه راهکار را پیگیری کردند، یکی این‌که باید قدرت‌های اقتصادی جهان را محار کنند و دوم این‌که اگر بخواهند قدرت‌های اقتصادی را همچون چین، اروپا و ژاپن محار کنند، نیاز است که منابع حیاتی جهان را در دست بگیرند و این یعنی سلطه بر خلیج فارس و سوم برای سلطه بر خلیج فارس باید انقلاب اسلامی را محار کنند.
صلاحی با اشاره به قضیه انفجار برج‌های دوقلوی آمریکا در سپتامبر 2001، خاطرنشان کرد: در این قضیه که به دست خود آمریکایی‌ها اتفاق افتاد، هواپیماهایی توسط چند فرد افغانی که مجهول‌الهویت بودند از فرودگاه‌های آمریکا بلند شدند و به ساختمان‌های دوقلو برخورد کردند و در این انفجار دو هزار یهودی کارمند این دو برج، هیچ کدام حضور نداشتند.
انفجار برج‌های دوقلو بهانه‌ای برای حمله به خاورمیانه
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها با این کار به دنبال بهانه‌ای برای حمله به خاورمیانه بودند که در ابتدا قصد داشتند به عراق حمله کنند ولی بعد تصمیم گرفتند به افغانستان حمله کنند و از آسمان این کشور بتوانند، ایران، روسیه و برخی کشورهای هجوار را کنترل کنند.
رییس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان این‌که در زمان قضیه انفجار برج‌های دوقلو، دو موضع در جمهوری اسلامی ایران نشان داده شد، تصریح کرد: یک موضع مربوط به بخشی از قسمت اجرایی کشور بود که در شورای امنیت قائل بر این بودند که ما باید با آمریکا کنار بیاییم(البته شاید نیت خیرخواهانه‌ای داشته‌اند)، اما آنچه که هست، این افراد نمی‌توانستند صحنه را به خوبی تحلیل کنند و می‌گفتند آمریکا همچون گرگ زخمی و تیرخورده‌ است و اگر ما با او کنار نیاییم، گرفتار خواهیم شد.
نامه پنج‌ماده‌ای بخشی از قسمت اجرایی کشور با خواسته‌های آمریکا
وی افزود: همین تفکر موجب شد تا در افغانستان آمریکا را کمک کنند و حتی در نامه‌ای در پنج بند با خواسته‌های آمریکا موافقت و امضاء وتعهد دادند و گفتند ما در عراق شما را کمک می‌کنیم تا دولت موافق با شما روی کار بیاید، در فلسطین با تشکیل دو دولت موافقت می‌کنیم، حاضریم حزب‌الله را خلع سلاح کنیم، حقوق بشر را آنگونه که شما می‌خواهید عملی می‌کنیم، هسته‌ای را شفاف‌سازی می‌کنیم و تقاضای مذاکره با شما داریم.
صلاحی با بیان این‌که این نامه شاید هنوز روی سایت‌ها موجود باشد، ابراز داشت: جواب بوش، رییسجمهور آمریکا به این نامه این بود که ما باید ایران را تنبیه کنیم، این سخن آنها بود که راه رسیدن به تهران از بغداد می‌گذرد، ما قرار است که تهران را فتح کنیم.
وی ادامه داد: اینجا بود که رهبر معظم انقلاب وارد میدان شد و اجازه نداد دولت در عراق دخالت کند و پرونده را از دولت گرفته و به سپاه سپرد و همین حرکت نیروهای انقلابی عراق را زیر پرچم مرجعیت در این کشور ساماندهی کرد.
آمریکایی‌ها در طول ده سال اشغال عراق نتوانستند یک دولت موافق با خود را جایگزین کنند
رییس سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به این‌مطلب که آمریکایی‌ها در طول ده سال  اشغال عراق تاکنون نتوانستند یک دولت موافق با خود را جایگزین کنند، گفت: این قدرت ایران اسلامی بود که در عراق حکومت را به دست گرفته بود و این ایران قدرتمند بود که آمریکا را در عراق، لبنان و غزه تنبیه کرد و در حال حاضر هم در سوریه تنبیه می کند.
وی بیان داشت: آمریکا در عراق بزرگترین شکست خود را از جمهوری اسلامی خورد و این متن یکی از شبکه های خود آمریکایی هاست که ایران اسلامی فاتح اصلی جنگ عراق بود و بدون شلیک حتی یک گلوله توانست عراق را فتح کرده و آمریکا را شکست دهد.
جنایت‌های آمریکا درعراق بسیار بدتر از جنایت‌های چنگیز خان مغول در ایران
صلاحی با بیان این‌که جنایت‌های آمریکا در عراق با شعار دموکراسی و حمایت از حقوق بشر بسیار بدتر از جنایت‌های چنگیزخان مغول بود، یادآور شد: چنگیز با شعار خونریزی و کشتار حمله می‌کرد و به دنبال ایجاد دموکراسی و صلح نبود ولی آمریکایی‌ها با این شعار وارد جنگ شدند و مردم را به خاک و خون کشیدند.
وی با اشاره به جنایت‌های آمریکا در عراق، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌هابا استفاده از گلوله‌های آغشته به اورانیوم در عراق سبب شدند تا 500 هزار نوزاد، ناقص الخلقه متولد شوند و همینطور در این جنگ 10 ساله بیش از یک و نیم میلیون انسان را کشتند و 500 هزار زن را بی‌سرپرست کردند.
حمله به حزب‌الله لبنان، بزرگ‌ترین شکست آمریکا
رییس سازمان بسیج اساتید کشور تصریح کرد: آمریکایی‌ها بعد از شکست در عراق، از طریق رژیم صهیونیستی به لبنان حمله کردند و اینجا بود که حزب الله لبنان بزرگ‌ترین شکست را برای آمریکا از ملتی عرب خلق کرد.
مقاومت کنید و دعای جوشن کبیر بخوانید که پیروزی با شماست
وی با بیان این‌که پیروزی حزب‌الله لبنان با حمایت انقلاب اسلامی ایران مسجل شد، افزود: سید حسن نصرالله می‌گوید ما حیران مانده بودیم و اسرائیل از زمین، هوا و دریا به ما حمله می‌کرد و مقاومت بسیار سخت بود، نیرویی را به تهران خدمت رهبر معظم انقلاب فرستادیم و از ایشان راهکار خواستیم، حضرت آقا فرمودند «مقاومت کنید و دعای جوشن کبیر بخوانید که پیروزی با شماست»، اگر ما به این دستور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عمل نمی کردیم، پیروز نمی‌شدیم و تنها این امر بود که ما را به پیروزی رساند.
صلاحی اظهار داشت: آمریکایی‌ها امروز وارد سوریه شده‌اند و به دنبال تخریب و براندازی این کشور هستند، پسر جمال عبدالناصر نامه‌ای به بشار اسد نوشت و تأکید کرد شما باید مقاومت کنید و به حرف نوچه‌های آمریکایی منطقه گوش ندهید.
حمله به پایگاه‌های آمریکا از سوی ایران به محض ورود این کشور به سوریه
وی با اشاره به گذشت بیش از 30 ماه از جنگ سوریه، گفت: آمریکایی‌ها بعد از 30 ماه بمباران و تخریب سوریه، که ساخت و سازی برای سوریه نمانده، وقتی تصمیم گرفتند به بهانه استفاده سلاح‌های شیمیایی در سوریه به این کشور حمله کنند، نماینده‌ای به ایران فرستادند که ما می‌خواهیم به سوریه حمله کنیم و این کار را خواهیم کرد و سوریه را اشغال می‌کنیم و گفتند اگر ایران در این زمینه ساکت بماند ما بحث هسته‌ای آنها را تمام می‌کنیم، اما در پاسخ چنین شنیدند که به محض ورود آمریکا به سوریه تمام پایگاه‌های آنها در منطقه از سوی ایران مورد حمله قرار خواهد گرفت که این امر سبب شد عقب‌نشینی کنند.
اولتیماتوم جمهوری اسلامی سبب شد، آمریکایی‌ها عقب‌نشینی کنند
رییس سازمان بسیج اساتید کشور ادامه داد: وقتی خبرنگار روزنامه فیگارو از بشاراسد سؤال کرد که حمله آمریکا به سوریه حتمی بود، چه اتفاقی افتاد که از این تصمیم صرف‌نظر کرد، بشاراسد پاسخ داد، اولتیماتوم جمهوری اسلامی سبب شد آنها عقب‌نشینی کنند.
وی با بیان این‌که ما در سال 82  بیش از 180 سانتریفیوژ داشتیم که تعطیل شد، ابراز داشت: نامه پنج بندی برخی افراد به بوش و جواب او مبنی بر تنبیه ایران، اینجا عملی شد و آنها ما را از این طریق تنبیه کردند.
صلاحی با اشاره به این‌که ایران بود که آمریکای در اوج قدرت 2001 را امروز به گرداب فرو برده است، یادآور شد: امروز هم اگر در بحث هسته‌ای مشکلی ایجاد شده باید آقایان بیایند و مطرح کرده و شفاف‌سازی کنند تا مشکل برطرف شود چون قدرت نظام بسیار بالا است.
تحریم‌هراسی تنها تهدید دشمنان انقلاب اسلامی بر علیه ملت ایران
وی تنها تهدید دشمنان ایران اسلامی را تحریم‌هراسی دانست و افزود: نباید برخی افراد مرعوب جنگ روانی دشمن شوند چون امروز دشمنان جمهوری اسلامی چیزی غیر از تحریم برای فشار ندارند و این مطلب هم با اقتصاد مقاومتی قابل حل است.
رییس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان این که امنیت، اقتصاد و سیاست دنیا در خلیج فارس و در دست جمهوری اسلامی ایران است، گفت: افرادی که به نفع دشمنان حرکت می‌کنند و شعارشان هم این است که ما رهبر مظم انقلاب را قبول داریمع مشخص نیست برای چه این‌گونه عمل می‌کنند، اگر توان ندارند، انجام ندهند و اگر توان دارند با تحلیل درست قضیه را دنبال کنند.
برچسب تندروی به فرزندان انقلاب از سوی برخی افراد
وی خاطرنشان کرد: مشخص نیست چرا برخی، وقتی فرزندان انقلاب اسلامی می‌خواهند از کشور و آرمان‌های آن دفاع کنند، به آنها برچسب تندروی می‌زنند، چرا این افراد شفاف‌سازی نمی‌کنند، چرا متن مذاکرات را در اختیار مجلس قرار نمی‌دهند، چرا جواب نمی‌دهند که دلیل تهدید نظامی هر روزه آمریکا بر علیه ایران چیست و چرا تا کسی علت و نتیجه کار را از آنها جویا می‌شود انگ تندروی به او می چسبانند.
نباید اجازه دهیم تمام زحمات هسته‌ای کشور به یکباره از دست برود
صلاحی بیان داشت: اگر قرار است ما تمام زحمات هسته‌ای خود را یکباره از دست بدهیم که خون شهیدان هسته‌ای کشور را هدر داده‌ایم و به آرمان‌های خود نمی‌رسیم، نباید اجازه دهیم و اجازه نخواهیم داد.
وی با اشاره به این‌که ملت بزرگ ایران بسیار قدرتمند‌تر از آن است که آمریکا بخواهد آنها را با دوبرگ تحریم تهدید کند، یادآور شد: اگر نیاز دولت به چند میلیارد بود، از خود مردم درخواست می‌کرد تا کمک می‌کردند، چرا ما باید هر روز در صفحه تلویزیونع شاهد این باشیم که مسائل هسته‌ای ما با مشکل مواجه شده و امریکایی ها هر روز ما را به حمله نظامی تهدید کنند، البته باید گفت جواب تمام این موارد را ملت غیور ایران در 22 بهمن‌ماه خواهند داد.
مدیریت جهادی و مقاومتی تنها راهکار مقابله با تحریم‌ها
رییس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان این‌که کشور تاکنون با مشکلات زیادی روبرو بوده و از تمام آنها به صورت بالنده و سرافراز خارج شده، تأکید کرد: در وضعیت اقتصادی هم همین راهکار باید مدنظر باشد که جهاد و مقاومت اقتصادی صورت بگیرد.
وی تصریح کرد: از دولت انتظار هست و انتظار می رود که اقتصاد مقاومتی را مدنظر قرار بدهند و برای رفع مشکلات به هر کاری دست نزنند، چون این میدان مدیریت جهادی و مقاومتی می طلبد و مردم این مشکلات را با سربلندی طی خواهند کرد.
کشور با دولت و مجلس در تراز انقلاب اسلامی فاصله دارد
صلاحی با اشاره به این‌که کشور با دولت و مجلس در تراز انقلاب اسلامی فاصله دارد، خاطرنشان کرد: کسانی که در این مسؤولیت‌ها تلاش کرده‌اند نزد خدا مأجور هستند ولی باید بدانیم که برای رسیدن به تراز واقعی انقلاب اسلامی نیاز به تلاش بیشتری است و این در راستای اقتصاد مقاومتی و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب قابل تحقق است.
وی در پایان افزود: باید تلاش کنیم که با رسیدن به قدرت، بتوانیم کشورهای جهان را از زیر سلطه کشورهای امریکایی و مستبد خارج کرده و این انقلاب را به انقلاب جهانی اسلامی امام زمان(عج) پیوند بزنیم./907/ز503/ج



۱۳۹۲/۱۱/۸






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن