تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803178686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد قاطع با شرکتهای هرمی در دستور کار پلیس/ کلاهبرداری یک میلیاردی یک شرکت هرمی در پیشوا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران سرهنگ آدینه وند به مهر خبر داد:
برخورد قاطع با شرکتهای هرمی در دستور کار پلیس/ کلاهبرداری یک میلیاردی یک شرکت هرمی در پیشوا
پیشوا - خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پیشوا گفت: برخورد با شرکتهای هرمی و گلدکوئیستی از مهم ترین محورهای فعالیت در نیروی انتظامی است.



سرهنگ سلمان آدینه وند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عزم نیروی انتظامی پیشوا برای برخورد با شرکت های هرمی اظهار داشت: برخورد با شرکت های هرمی و گلدکوئیستی از مهم ترین محورهای فعالیت در نیروی انتظامی پیشواست و با تلاش مأموران نیروی انتظامی این شهرستان، تاکنون چندین باند مهم شرکت های هرمی در این منطقه متلاش شده و تحول مقام قضایی گردیدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پیشوا افزود: در آخرین عملیات با اطلاع برخی شهروندان مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی و انجام کلاهبرداری کلان توسط افرادی در پیشوا، این مسأله در دستور کار پلیس اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پلیس اطلاعات سریعا این پرونده را به دلیل اهمیت موضوع در دستور کار قرار داد و با شناسایی و فرستادن مخبرهای اطلاعاتی، از مخفیگاه و روند فعالیت های این شرکت آگاهی پیدا کرده و با دستور قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه سرشاخه های این شرکت را دستگیر و تحویل مراجع قضایی کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پیشوا  گفت: متهمان در بازجویی ها باتوجه به دلایل و مدارک موجود به کلاهبرداری خویش اعتراف کرده و تعداد 7 نفر از متهمان بعنوان عاملان اصلی و سرشاخه های شرکت هرمی شناسایی شدند.

آدینه وند اضافه کرد: سرشاخه این شرکت هرمی، در پوشش یک باشگاه ورزشی توانسته بود بیش از یکصد میلیون تومان از جوانان منطقه کلاهبرداری کند که با برخورد قاطع نیروی انتظامی هفت نفر از اعضای اصلی این شرکت دستگیر و روانه زندان شدند.

این مسئول انتظامی عنوان کرد: اعضای شرکتهای هرمی به دنبال جذب سرمایه های افراد هستند و در جلسات خود مدعی می شوند که با سرمایه گذاری در این شرکتها می توان ره صد ساله را در عرض چند روز طی کرد و این شرکتها با فعالیت خود و کلاهبرداری های کلان باعث آسیب رساندن به کانون خیلی از خانواده ها شده و آنها را در معرض نابودی قرار داده اند.

وی بیان داشت: در این شرکتهای هرمی هر شخص با ورود به سیستم و واریز کردن یک مبلغ مشخص به حساب شرکت و دریافت یک برگ کاغذ، عضو شبکه شده و با دعوت از دیگران برای عضویت در هرم، زیرمجموعه خود را گسترش می داد.

آدینه وند یادآور شد: برخی از این شرکت های هرمی که در ایران رواج پیدا کردند را می توان با نام های کوئست اینترنشنال (کیو.آی)، آمگا گلوبال و اسکای وی-گال شناحت.

این مسئول گفت: شرکتهای هرمی با شناسایی نقاط قوت و ضعف بسیاری از جوامع، فعالیتهای غیرقانونی خود را دارای پوششی فریبنده و قانونی کرده و با نام تاجران الکترونیک، دارایی بسیاری را از آن خود کردند.

رئیس پلیس پیشوا از جوانان خواست تا در سرمایه گذاریهای خود از مراجع ذیصلاح و قانونی برای صحت وسلامت و قانونی طرفین تحقیق و بررسی کنند و در صورت حصول از اطمینان از قانونی بودن اقدام به سرمایه گذاری داشته باشند.

وی افزود: اکثر مال باختگان جوانان و افراد کم سن و سال جامعه هستند که به رویای پولدار شدن یو یک شبه راه صدساله پیمودن، به دام چنین کلاهبردارانی می افتند.


۱۳۹۲/۱۱/۸ - ۱۲:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن