تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803278580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اماني: رئيسي‌کيا به فوتبال آمده تا مطرح شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اماني: رئيسي‌کيا به فوتبال آمده تا مطرح شود
قائم‌مقام باشگاه راه‌آهن گفت: وجود افرادي چون رئيسي‌کيا فوتبال ما را نابود مي‌کند.

کاظم اماني قائم مقام سابق باشگاه راه آهن سورينت چند ماه گذشته از سمت خود کناره‌گيري کرد. او در آن زمان درباره علت و اتفاقاتي که در اين تيم رخ داده صحبتي نکرد اما هم‌اکنون اماني در گفت‌وگو با فارس يکسري مسائل را در باشگاه راه‌آهن افشا کرد که به سال گذشته مربوط بود و همچنين در مورد علت رفتنش مواردي را بيان کرد که در زير مي‌خوانيم.

آقاي اماني ابتدا در مورد علت رفتنتان توضيح دهيد.

ابتدا بايد بگويم قصد نداشتم صحبت کنم اما زماني که ديدم آقايان دست از رفتارهاي خود برنمي‌دارند تصميم گرفتم يکسري موارد را بيان کنم، پس از اتفاقاتي که در برنامه 90 بين مديرعامل باشگاه و علي دايي صورت گرفت و مواردي از اتفاقات سال گذشته مطرح شد براي من ثابت شد که آقايان دارند بيراهه مي‌روند و به همين دليل تصميم گرفتم که ديگر در باشگاه نمانم.

وقتي احساس کردم افرادي که ادعاي فوتبال پاک را دارند اما با ناپاکي دنبال نتايج هستند تصميم گرفتم که عطاي کار را به لقايش ببخشم و از اين موضوع خوشحالم که اين کار را کردم چرا که هم اکنون آرامش دارم، در يک سال و نيمي که در راه آهن حضور داشتم فقط برايم خفت بود، آقايان دست به کارهايي زدند که بعيد بود افرادي که تازه وارد فوتبال شده‌اند به چنين حواشي‌اي دچار شوند.

مشکلاتتان با مسئولان باشگاه زياد بود؟

متاسفانه آقاي رئيسي‌کيا الفباي ابتدايي فوتبال را هم نمي‌دانست، محمد محمدي را همه مي‌شناختند، او دروازه‌بان تيم ملي بوده و بقال سرکوچه هم او را مي‌شناسد آنوقت اين آقا به او مي‌گويد در پست مهاجم بازي مي‌کند يا هافبک!اصلاً در عالم فوتبال نبودند. از من مي‌پرسيدند ما با پرسپوليس هم بازي مي‌کنيم؟! بعد وقتي که ما در بازي رفت با تراکتورسازي بازي کرديم آنها به من گفتند که خدا را شکر که کارمان تمام شد بعد من گفتم ليگ برتر است بازي برگشت هم وجود دارد که کارمان سخت‌تر است. گفتند که ما به تبريز نمي‌رويم! متأسفانه آنها ابتدايي‌ترين چيزها را در فوتبال نمي‌دانستند بعد هميشه پشت سر پيشکسوتان صحبت مي‌کردند. متوجه شديم منظور آقايان از کار فرهنگي چيست، منظورشان اين بود که با دوار صحبت کنند! نمي‌دانم اسم اين موضوع را چه بگذارم باشگاهي که کميته انضباطي آن را محکوم کرده است، چگونه ادعاي ارائه فوتبال پاک دارد؟! با اين فوتبال به جايي نمي‌رسيم افرادي امثال اين آقايان وارد فوتبال شده‌اند که ناکارآمد هستند و فوتبالي‌ها بيرون مانده‌اند. من در دهه 70 هفت هشت سال مديرعامل باشگاه تراکتورسازي بودم اما اين همه ادعاي فوتبالي ندارم.

شما از مسائل به وجود آمده در باشگاه راه‌آهن خبر داشتيد؟ آيا موارد را به کميته انضباطي انتقال داديد؟

من زماني مطلع شدم که در برنامه 90 دايي و رئيسي‌کيا با يکديگر بحث کردند پيش از آن اطلاعي از اتفاقات رخ داده نداشتم اما زماني که از اين موضوع مطلع شدم مسئله را با بابک زنجاني در ميان گذاشتم او به من گفت که به کارم ادامه دهم.

پس زنجاني هم از اين مسائل باخبر بود؟

بله من اين موارد را به زنجاني انتقال دادم جلسه سه نفره‌اي هم بين من، رئيسي‌کيا و زنجاني برگزار شد و تمام مسائل در آن جلسه عنوان شد.

از اتفاقاتي که سال گذشته افتاد و چک‌هايي که کشيده شد خبر نداشتيد؟

چک‌ها توسط من و رئيسي‌کيا امضا مي‌شد اسناد آن هم موجود است او به من گفت که مي‌خواهم يک شخص ديگر را هم براي امضاي چک اضافه کنم اما من مخالفت کردم اتفاقاتي در باشگاه رخ مي‌داد که من مقابل آن مي‌ايستادم فردي 8 ساعت کار کرده بود آن وقت برايش 170 ساعت رد شده بود! من چک اين افراد را امضا نمي‌کردم اما او اصرار کرد که شخص سومي اضافه شود.

او چه کسي بود؟

پيشنهاد داد تا آقاي زندي چک‌ها را امضا کند من گفتم که نيازي نيست اما اگر اصرار بر اين امر داريد من ديگر نباشم او هم اين موضوع را پذيرفت و خيلي راحت زندي به جاي من چک‌ها را امضا مي‌کرد من تمام موارد باشگاه را کنترل مي‌کردم نه به خاطر مبالغ آن بلکه به خاطر اينکه بيهوده هزينه‌اي صورت نگيرد حتي خريدهاي ميوه را هم کنترل مي‌کردم اما درست يک ماه پس از اين اتفاق همان مواردي به وجود آمد که همه مي‌دانيم آقاياني که ادعا دارند همين الان نمي‌توانند توپ فوتبال را از هندبال تشخيص دهند من اين موضوع را ثابت مي‌کنم باشگاهي که هم‌اکنون با بازيکنان خوب و سرمربي با تجربه در قعر جدول قرار دارد معلوم است که چه اتفاقاتي درون آن رخ مي‌دهد تا زماني که هرم مجموعه غلط باشد و وضعيت ديکتاتوري در اين باشگاه حکمفرما باشد شرايط بهتر از اين نمي‌شود من مي‌خواستم زودتر از اين باشگاه را ترک کنم اما در رودربايستي با برخي افراد قرار گرفته بودم اما زماني که از اين موارد مطلع شدم ديگر گفتم به نفعم نيست در باشگاه بمانم.

ماجراي دعوايتان چه بود؟

روزي رئيسي‌کيا پشت در اتاقم آمد و بلندبلند داد مي‌زد که مي‌خواهم يک قائم‌مقام آدم‌حسابي بياورم که آدم باشد او اين مسئله را دو سه بار تکرار کرد بي‌احترامي‌هاي او هر روز بيشتر مي‌شد او مدتي گفت که حقوق مرا قطع کنند کارهاي بچه‌گانه‌اي مي‌کرد و پس از اتفاقاتي که در آن روز افتاد و جلوي سه چهار نفر از مسئولان باشگاه به من بي‌احترامي مي‌کرد بيرون آمدم و به او فهماندم که آدم حسابي چه کسي است.

و اينکه بين شما و او درگيري به وجود آمد و مثل اينکه با مشت به صورت او زديد؟!

به هر حال زماني که مشکلي به وجود مي‌آيد طرف مقابل را ناز نمي‌کنيم متاسفانه اين آقا کارهايي مي‌کرد که بسيار خجالت‌آور بود پس از اينکه دايي در ديدار با سپاهان اعلام کرد که داور غش کرده او مي‌خواست در مورد اين موضوع موضع‌گيري کند من جلوي او را گرفتم گفتم به باشگاه ما چه ربطي دارد پس از آن او با يکي از خبرگزاري‌ها مصاحبه کرد و گفت اگر اين مسئله اثبات نشود بايد با دايي برخورد شود. خودش مي‌گفت که پيش از اينکه وارد فوتبال شود 10 دقيقه هم اين رشته را تماشا نکرده اصلا نمي‌دانست فوتبال يعني چه اگر ادعايي نداشت مشکلي نبود اما مشکل اينجا بود که با توجه به اينکه اطلاعاتي نداشت اما مدعي بود با سياسي‌کاري‌هايي که صورت مي‌گيرد وضعيت اين رشته را به هم زده‌اند آنها مي‌خواهند در فوتبال حاضر شوند تا خود را مطرح کنند اما چنين مطرح کردني درست نيست مي‌خواهند يک شبه راه صد ساله را بروند برخورد آنان با بازيکنان درست نبود او يک روز مي‌گفت با بازيکن برخورد کنيد عصر آن روز با آن بازيکن عکس يادگاري مي‌گرفت اصلا روي حرف خود ثبات نداشت روزي به علي دايي پيامک داده بود که از امروز ديگر خبري از هواپيما نيست و بايد با اتوبوس سفر کنيم پول ناهار را نمي‌دهيم و چندين موارد ديگر. دايي در جواب گفت که خجالت نمي‌کشيد؟ او اعلام کرد که قصدم اين بود که انگيزه بازيکنان را بيشتر کنم بعد از حرفش برگشت آخر اگر منطقي صحبت مي‌کنيد روي حرف خود بايستيد اگر احساساتي هم هست که ديگر نمي‌توان حرفي زد. از ديگر کارهاي اين آقا اين بود که زماني که بحث حضور ميلاد کمنداني در پرتغال مطرح شد او به من اس‌ام‌اس داد که بروم سفارت پرتغال و اين موضوع را با آنها در ميان بگذارم که او بازيکن ما بوده و من گفتم اين مسئله چه ارتباطي به سفارت پرتغال دارد گفت شما اين کار را انجام دهيد بعد که چند نفر با او صحبت کردند سرانجام کوتاه آمد و اين کار را انجام نداد. هر روز يک مقوله را مطرح مي‌کرد واقعا در مدتي که در باشگاه حضور داشتم خون دل خوردم اميدوارم که هم‌اکنون هم راه‌آهن موفق باشد البته با اين مديريتي که وجود دارد بعيد مي‌دانم که نتيجه‌اي حاصل شود اما حيف است که چنين بازيکنان و مربيان خوبي نتوانند نتيجه بگيرند. مطمئن باشيد تا زماني که افرادي چون رئيسي‌کيا در فوتبال حضور دارند نتيجه بهتر از اين نخواهد شد و نابود مي‌شود. هيچ‌کس سر جاي خود نيست بايد به افرادي چون دايي و قلعه‌نويي که براي فوتبال زحمت کشيده‌اند احترام بگذاريم نه اينکه با يکسري حرف‌ها و کارهايي آنها را زير سوال ببريم.

سه شنبه 1392/11/08 11:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن