تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819264633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قانون جدید وزنکشی کار را دشوار کرده است/ برای انتخاب نفرات عجله نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > رزمی موحدنیا در گفتگو با مهر:
قانون جدید وزنکشی کار را دشوار کرده است/ برای انتخاب نفرات عجله نداریم
سرمربی تیم ملی ووشو جوانان گفت: قانون وزنکشی روزانه برای ووشوکاران بخصوص در رده سنی جوانان مشکلاتی را در پی داشته که شاید به سلامتی آنها لطمه بزند ولی ما باید تدبیری مناسب در این مسابقات شرکت کنیم.



رامین موحدنیا ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: پیش از این قبل از آغاز رقابتها یک بار وزنکشی انجام می شد و کمیته برگزاری تا انتهای مسابقات نیز به همان یکبار وزنکشی اکتفا می کرد ولی با قانون جدید ورزشکاران باید هر روز عصر وزنکشی کرده و بعد از آن هم در مسابقات شرکت کنند. این قانون مشکلاتی را برای ما در پی داشته است.
 
وی ادامه داد: کمتر رشته ورزشی را سراغ داریم که دو ساعت قبل از مسابقات وزنکشی کنند. این موضوع به سلامتی ورزشکار هم لطمه می زند ضمن اینکه ما در اغلب مسابقاتی که تیم ملی اعزام می شد ، ووشوکاران را از یک وزن بالاتر به وزن پایین آورده و همین موضوع فاکتور مناسبی بود که در کسب پیروزی اهمیت بالایی داشت ولی با شرایط جدید ورزشکار را باید به یک وزن بالاتر ببریم. 
 
سرمربی تیم ملی جوانان در خصوص اعلام ترکیب نهایی تیم ملی گفت: ما در هشت وزن نفرات اصلی را شناخته و تمرینات را به صورت جدی و بدون وقفه در اردوها پیگیر هستیم. چون زمان لازم را برای اعلام اسامی در اختیار داریم نمی خواهیم عجولانه تصمیم گیری کنیم. تا اوایل اسفندماه در زنجان اردوخواهیم داشت و پس از بررسی عملکرد اردونشینان 5 نفر اصلی را برای اعزام انتخاب خواهیم کرد. ضمن اینکه برای انتخاب نفرات خود به ترکیب تیم ملی چین نیز توجه می کنیم. البته چینی ها هم همین شرایط را دارند تا حداقل در چند وزن با چینی برخورد نکنیم.
 
موحدنیا در پایان گفت: از جمه ووشوکارانی که در اردو هستند فقط سجاد کرمی سابقه حضور در مسابقات جهانی ماکائو را دارد و سایر نفرات تیم تجربه حضور در میدانهای بزرگ و برون مرزی ندارند. امیدوارم اعضای تیم از شرایط اردوها نهایت بهره را ببرند تا بتوانیم با یک ترکیب خوب و آماده راهی مسابقات جهانی شویم. 
 
رقابتهای ووشو  قهرمانی جوانان جهان 20 اسفندماه در آنتالیا آغاز می شود. 



۱۳۹۲/۱۱/۸ - ۰۹:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن