تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803898437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاردشت در آرزوی مبلمان شهری ایده آل است/ تشکیل کمیته زیباسازی شهر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران طاهری نسب:
کلاردشت در آرزوی مبلمان شهری ایده آل است/ تشکیل کمیته زیباسازی شهر
کلاردشت - خبرگزاری مهر: شهردار شهر گردشگرپذیر کلاردشت، بازسازی شهر و برخورداری از مبلمان ایده آل را از جمله برنامه های توسعه این شهر بیان کرد.



علیرضا طاهری نسب در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: کلاردشت یکی ازمناظق زیبا و گردشگری کشور ماست که نه تنها مورد توجه گردشگران داخلی است بلکه مورد توجه جهانگردان اروپایی وآسیایی نیز هست. وی اظهار داشت: این منطقه زیبا به دلیل سیل سال 90 وهمچنین گاز رسانی درچند سال اخیر که هنوز هم به پایان نرسیده دچار تخریب وآسیب جدی شده که هم برای شهروندان ما آزاردهنده است و هم بازسازی و آسفالت آن برای شهرداری باتوجه به مشکل اعتباری سخت شده است. وی عنوان کرد: بنابراین باز سازی این شهر مخروبه و داشتن یک مبلمان ایده آل ودرخور شأن مردم بزرگوار این منطقه نیاز به مشارکت همه جانبه مردمی دارد که امیدواریم باکمک مردم ومسؤلان منطقه واستانی بتوانیم کلاردشت را برای نوروز پیش رو آماده کنیم.   

طاهری نسب در ادامه افزود: با کلاردشت از قبل آشنایی دارم و خوب می دانم بازسازی آن باتوجه به ضعف مالی شهرداری کارآسانی نیست. ولی باکمک مردم و همه مسولان دخیل در بخش عمرانی وفضای سبز این قول رامی دهم، مبلمان شهری کلاردشت زیباتر ازقبل ساخته وکلاردشت برای بازدید گردشگران نوروزی آماده شود.  

درآمد شهرداری نباید ازطریق ساخت وساز تأمین شود

شهردار کلاردشت با اشاره به درآمد کاذب شهرداری از طریق ساخت وسازهای غیرقانونی گفت: متأسفانه روند نامناسب درآمد اکثریت شهرداری های ما خصوصاً شهرهایی که جاذبه گردشگری دارند ازطریق ساخت و ساز های غیر قانونی و با اعمال کمیسیون ماده 100 تأمین می شود، واین به معنی فروش غیرقانونی شهرهاست ودرست نیست. وی گفت: بنابراین با توجه به موقعیت گردشگر پذیری شهرهای شمالی خصوصآً کلاردشت این روند درآمد زایی برای شهرداری ها بایستی عوض شود. یعنی بجای کمک ورسمیت دادن به ساخت وسازهای غیرقانونی وغیرمجاز وفروش شهر ازطریق جریمه های توافقی درکمیسیون ماده 100 بایستی با این پدیده ناهنجار مقابله کرد. واجازه نداد درزمینه ساخت وساز تخلف صورت گیرد.

جذب سرمایه گذاردر اولویت کاری شهرداری کلاردشت

طاهری نسب در ادامه گفت: کلاردشت یکی ازمناطق ویژه گردشگری است که همه ساله صدها هزار گردشگرداخلی وخارجی تنها از طبیعت وآب وهوای آن استفاده می کنند، یعنی بستر برای ماندگاری و استفاده بهینه ازطبیعت خدادادی فراهم نیست.

وی عنوان کر: برای فراهم آوردن بستری مناسب در جهت جذب و ماندگاری گردشگر در منطقه به سرمایه گذاری که بتواند با آورده های خود زمینه زیرساخت های گردشگری رافراهم کند، نیاز است و اینگونه نباشد مسافر وگردشگر برای رسید به شهرهای ساحلی کلاردشت را به عنوان جاده کمربندی انتخاب کند، بلکه کلاردشت به عنوان مقصد گردشگر دراولویت باشد.

شهردار افزود: من به عنوان شهردار از سرمایه گذارانی که مایل اند در زمینه های گردشگری درکلاردشت سرمایه گذاری کنند بسترفراهم است وشهرداری نیزامنیت آورده های سرمایه گذار را تضمین می کند.

طاهری نسب دراین گفتگو ازهمه کلاردشتی هایی که درمنطقه حضور دارند ویا کسانی که درخارج ازکشور، تهران ویا استان های دیگر هستند خواست تادر آبادانی منطقه کلاردشت به شهرداری کمک کنند.

کمیته زیباسازی شهرتشکیل می شود

علیرضاطاهری نسب شهردار کلاردشت درپاسخ به این سؤال که "برای ساماندهی تابلوهای سطح شهر کمیته ای تشکیل می شود ؟" گفت: یکی ازاهداف مهم شهرداری تشکیل این کمیته وساماندهی تابلوهای نامنظم وچینش مبلمان شهری است.

شورای شهر درامورات داخلی شهرداری هادخالت نکنند  

طاهری نسب بااشاره به جایگاه قانونی شوراهای شهر گفت: متأسفانه یکی از مشکلات شهرداری های ما که عمومیت نیز پیدا کرده است، وارد شدن ریز اعضای شورای شهر به مسائل داخلی شهرداری است و این باقانون شوراها مطابقت ندارد. وی یادآورشد: شهردار عضو ششم شورای شهر و نماینده شورای شهر در شهرداریست و می بایست به نماینده خود اطمینان داشته باشند تا کارها روال قانونی خودش را طی کند. و اگرهر یک از اعضای شورا بخواهد خواسته شخصی اش را اعمال کند مردم شهر ومنطقه آسیب می بینند و اگر مدیرشهرداری بخواهد برای حفظ خودش تن به خواسته های هریک از اعضاء بدهد نمی تواند مدیر باشد.


۱۳۹۲/۱۱/۸ - ۰۹:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن