تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819688090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت مسئولان در حد المپیک نبود/ فکر نمی‌کنم نتیجه بگیریم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > سایر حوزه ها اسکی‌باز المپیکی:
حمایت مسئولان در حد المپیک نبود/ فکر نمی‌کنم نتیجه بگیریم
عضو تیم ملی اسکی در ماده صحرانوردی در آستانه اعزام به بازی‌های المپیک زمستانی 2014 گفت: برای حضور در این بازی‌ها مسئولان در حد المپیک از ما حمایت نداشته و رسیدگی نکردند با این شرایط فکر نمی‌کنم در این بازی‌ها نتیجه‌ای بگیریم.



به گزارش خبرنگار مهر، سیدستار صید که برای دومین بار موفق به کسب سهمیه حضور در بازی های المپیک زمستانی شده است، در نشست خبری اظهار داشت: ورزش اسکی صحرانوردی خیلی سخت است. تا به امروز مسئولان در حد المپیک به ما رسیدگی نکردند. وی ادامه داد: از بعد از انقلاب پنج دوره در بازی های المپیک زمستانی شرکت داشته ایم به طور حتم با توجه به این حضور باید به فکر کسب نتایج بهتر در مسابقات باشیم نه اینکه صرف حضور برایمان مهم باشد، باید با تمام وجود کار کرد و مسئولان هم حمایت کنند تا بتوانیم به نتیجه برسیم. این اسکی باز المپیکی خطاب به عیسی ساوه شمشکی گفت: شخصی مانند من که می تواند در 14 دوره مسابقات کاپ جهانی شرکت کند چرا این اجازه را پیدا نمی کند این مسابقات به صورت زنجیروار برگزار می‌شود و اگر در اولین دوره آن شرکت کنیم باید حضورمان را به صورت متوالی تا دوره چهاردهم ادامه دهیم. قطعا حضور در چنین رویدادی کمک می کند تا بتوانیم در المپیک نتیجه بهتر بگیریم. صید با بیان اینکه در حالی به المپیک اعزام می شویم که در این گونه مسابقات شرکت نکرده ایم، خاطر نشان کرد: از شخصی مانند عیسی ساوه شمشکی که نماینده وزارت ورزش در توسعه ورزش های زمستانی است می خواهم به اسکی کمک بیشتری کند چرا اسکی صحرانوردی باید در فقر باشد. اگر ما در 14 دوره مسابقات کاپ جهانی شرکت می کردیم، می توانستیم به کسب نتیجه در المپیک امیدوار باشیم، اما با شرایط فعلی فکر نمی کنم نتیجه خوبی بگیریم.


۱۳۹۲/۱۱/۷ - ۱۴:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن