تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819264615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادغام انتخابي جام‌جهاني و جام‌ملتهاي آسيا


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ادغام انتخابي جام‌جهاني و جام‌ملتهاي آسيا
کنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام کرد جام ملتهاي آسيا سال 2019 باحضور 24 تيم برگزار خواهد شد.

جلسه‌ي کميته‌ي فني کنفدراسيون فوتبال آسيا AFC برگزار شد و دراين کميته تصميم گرفته شد تا از سال 2019 جام ملت‌هاي آسيا با حضور 24 تيم برگزار شود.

به گزارش ايسنا،اين کميته‌ همچنين تصميم گرفت جام چلنج کاپ سال 2014 که در مالديو برگزار مي‌شود آخرين دوره‌ي اين رقابت‌ها باشد و ديگر اين رقابت‌ها برگزار نخواهد شد.

همچنين تصميم گرفته شد که رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني و جام ملت‌هاي آسيا ادغام شود و فرمت مسابقات به اين ترتيب خواهد بود که کشورهاي شرکت‌کننده به 8 گروه مقدماتي تقسيم خواهند شد که سرگروههاي 8 گروه و 4 تيم دوم برتر به دور نهايي انتخابي جام جهاني و جام ملت‌هاي آسيا راه خواهند يافت. سرنوشت ساير تيم‌ها براي حضور در جام ملت‌هاي آسيا به اين ترتيب مشخص مي‌شود که تيم‌هاي باقي مانده بايد در شش گروه 4 تيمي بر سر کسب 12 سهميه باقي مانده جام ملت‌ها رقابت کنند.

به اين ترتيب رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني که در حال حاضر با 10 تيم برگزار مي‌شود از دوره بعدي با حضور 12 تيم برگزار مي‌شود.

شيخ سلمان رئيس AFC درباره‌ي تغيير شکل برگزاري رقابت‌ها در قاره‌ي آسيا گفت: مسابقات فوتبال مهمترين محصول AFC محسوب مي‌شود و من خوشحالم که اين رقابت در شرايط خوبي برگزار خواهد شد. مطمئنم که اين تغيير و تحولات به سود قاره آسيا مي‌شود و فوتبال اين قاره از آن سود خواهد برد.

 برگزاري رقابت‌هاي انتخابي جام ملت‌هاي آسيا در کوران آماده‌سازي تيم‌هاي آسيايي راه يافته به جام جهاني در ماه‌هاي اخير بارها با اعتراض کارلوس کي‌روش مواجه شد که به نظر مي‌رسد اين تغيير در برگزاري رقابت‌ها به نوعي پاسخ به توصيه‌هاي سرمربي پرتغالي تيم ملي ايران باشد.

دوشنبه 1392/11/07 14:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن