تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819480271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین پیست اسکی همدان در دشت میشان آماده بهره برداری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان اردستانی در گفتگو با مهر:
دومین پیست اسکی همدان در دشت میشان آماده بهره برداری است
همدان – خبرگزاری مهر: مدیرعامل دهکده تفریحی توریستی گنجنامه استان همدان گفت: دومین پیست اسکی همدان در دشت میشان آماده بهره برداری است.



مصطفی اردستانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این مجموعه نیازمند حمایت معنوی مسئولان است، اظهار داشت: در بحث رونق گردشگری حفظ و حمایت سرمایه گذار از جذب سرمایه گذار بسیار مهم تر است. مدیرعامل دهکده تفریحی توریستی فرهنگی ورزشی گنجنامه با اشاره به اینکه در این منطقه ظرفیت بالایی سرمایه گذاری شده است، افزود: تمامی مسئولان ارگان ها باید با دید مثبت و به عنوان یک افتخار منطقه ای و ملی به دهکده گنجنامه نگاه کنند. وی با بیان اینکه در طول برگزاری جشنواره زمستانی این مجموعه تخفیفات ویژه ای برای گردشگران پیش بینی شده است، بیان داشت: دهکده گنجنامه امسال نیز در جشنواره زمستانی مانند شش دوره قبل با تمام قوت حاضر شده است. وی افزود: فاز سوم مجتمع تفریحی توریستی ورزشی گنجنامه دارای پیست اسکی، تله سیژ و سوئیت های اقامتی است که تمام مجموعه دست به دست هم داده اند تا در زمستان سال جاری به طور کامل به بهره برداری برسند. مدیرعامل دهکده تفریحی توریستی فرهنگی ورزشی گنجنامه عنوان داشت: استفاده از تله کابین گنجنامه از 40 درصد تخفیف و سورتمه ریلی از 30 درصد تخفیف برخوردار است. وی در ادامه گفت: همچنین روز جمعه یازدهم بهمن ماه نیز مسابقه پرش از بلندترین بانجی جامپینگ کشور ویژه دانشجویان در دهکده گنجنامه از ساعت 10 تا 14 برگزار می شود. اردستانی ابراز داشت: مسابقه آدم برفی نیز در همان روز جمعه از ساعت 10 تا 12 در گنجنامه همدان انجام می شود.

وي اذعان داشت: مجموعه تفریحی توریستی و ورزشی دهکده گنج‌نامه همدان در میدان گنج‌نامه و در پنج کیلومتری شهر همدان و در مجاورت کتیبه‌های کهن و آبشار گنج‌نامه واقع شده است  كه آب و هوای مطبوع کوهستان، دره فرح‌بخش الوند و چشم‌انداز زیبای دشت میشان جذابیتی را پدید آورده که گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب می‌کند.

مديرعامل دهكده تفريحي گنجانامه بيات داشت: دهکده فرهنگی توریستی ورزشی گنجنامه همدان تحولی در گردشگری ایران ایجاد کرده و تمام امکانات مورد نیاز یک گردشگر، اعم از تفریحی، ورزشی، اقامتی و حتی آموزشی را فراهم کرده است.

اردستاني در پايان گفت: امکانات خاص هیجان‌انگیز ورزشی نظیر سکوی پرش بانجی‌ جامپینگ، کابل پرواز تیرول، دیواره سنگ‌نوردی، پیست تریال، تعادل هوایی(رنجر)، سالن بولینگ، پینت‌بال، پیست سورتمه‌سواری به همراه خدمات ویژه تفریحی شامل خط تله‌کابین رفت و برگشت، کافی‌شاپ و رستوران‌های متنوع، شهر بازی سرپوشیده، باغ گیاهان و پارکینگ‌های روباز و سرپوشیده قابلیت حضور گردشگران را در بهترین شکل فراهم کرده است.
 


۱۳۹۲/۱۱/۷ - ۱۳:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن