تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819190958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام آزمون آيلتس (IELTS) آكادميك و جنرال آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ثبت نام آزمون آيلتس (IELTS) آكادميك و جنرال آغاز شد
مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام ثبت نام آزمون آيلتس (IELTS)آكادميك و جنرال آغاز شده و تا روز شنبه 12 بهمن ادامه خواهد داشت.
آفتاب: دكتر ناصر اقبالي رئیس مرکز آزمون با اعلام این خبر افزود: متقاضيان براي شركت در آزمون آيلتس آكادميك و جنرال مي توانند با مراجعه به سايت Ielts.iauset.com نسبت به ثبت نام آنلاين خود اقدام كنند.

مشاور رياست دانشگاه افزود: اين آزمون در تهران و در روز دوشنبه 17 اسفندماه 92 در تهران- انتهاي پل دوم حافظ- روبروي تالار بورس- پلاك 303، برگزار خواهد شد.

وي اظهار داشت: ثبت نام شوندگان بايد ساعت 7:00 صبح در مكان موردنظر حضور به هم رسانند و آزمون مصاحبه هم در فاصله زماني يك هفته قبل و تا يك هفته بعد از آزمون كتبي برگزار خواهد شد، كه نحوه اطلاع رساني براي زمان مصاحبه از طريق ايميل به ثبت نام شدگان اعلام خواهد شد.

به گزارش مهر، اقبالي در مورد زمان اعلام نتايج آزمون گفت: نتايج آزمون آيلتس (IELTS) آكادميك و جنرال در روز چهارشنبه 28 اسفندماه 92 از طريق سايت results.ielts.com اعلام خواهد شد.



تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن