تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803205892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه هایی که در پلدختر تاریخی شدند/ آخرین وضعیت نسخه مسئولان برای چشمه های نفتی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > لرستان گزارش خبری/
پروژه هایی که در پلدختر تاریخی شدند/ آخرین وضعیت نسخه مسئولان برای چشمه های نفتی
پلدختر- خبرگزاری مهر: در حالی برخی پروژه ها در شهرستان پلدختر دارای عمر بیش از یک دهه هستند که شامگاه یکشنبه در جریان بازدید معاون عمرانی استانداری لرستان نسخه هایی برای رفع مشکلات این پروژه ها پیچیده شد.



به گزارش خبرنگار مهر، مجید کیان پور، معاون استاندار لرستان روز یکشنبه را برای بازدید از پروژه های نیمه کاره شهرستان پلدختر اختصاص داد، پروژه هایی که هر کدام برای خود ماجراهایی دارند. پروژه هایی از استخر پلدختر گرفته که به رغم اینکه پروژه کوچکی محسوب می شود ولی نزدیک به هشت سال است مردم را معطل خود کرده تا مشکل آبرسانی به روستاهای جنوب پلدختر که سه دهه است با آلودگی نفتی دست و پنجه نرم می کنند. در جریان این بازدید و همچنین جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان پلدختر نسخه هایی برای تکمیل این پروژه ها پیچیده شد که باید منتظر ماند و دید که چقدر تجویزهای مجید کیان پور می تواند در شهرستان پلدختر موثر باشد. وضعیت پروژه های گازرسانی به روستاهای پلدختر مجید کیان پور در جلسه شامگاه یکشنبه به پروژه های گاز رسانی به روستاهای شهرستان پلدختر اشاره کرد و گفت: 9 پروژه گازرسانی تا پایان امسال در شهرستان پلدختر به بهره برداری می رسد.

وی افزود: گازرسانی به پل تنگ معمولان در مرحله انتخاب پیمانکاران است که عملیات اجرایی آن در دهه فجر امسال آغاز می شود و در هفته دولت به بهره برداری می رسد. معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: گازرسانی به روستاهای هلوش و چم مهر نیز جزو کارهای مطالعاتی شرکت گاز لرستان است که در صورت تامین اعتبار 70 میلیارد ریال سال آینده آغاز می شود. کیانپور همچنین در مورد تهیه طرح هادی روستاهای پلدختر نیز افزود: 82 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان لرستان دارای طرح هادی مصوب هستند که روستاهای شهرستان پلدختر به دلیل واقع شدن در حریم راه و رودخانه با مشکلاتی در این زمینه مواجه هستند که این عوامل سد راه  توسعه روستا می شود. آزمون و خطای هشت ساله در احداث استخر پلدختر وی همچنین به پروژه استخر شنای پلدختر اشاره کرد و گفت: بررسی و ارزیابی شود چنانچه پیمانکار پروژه توان فنی اجرای کار را ندارد پروژه به پیمانکار توانمند واگذار شود تا بتواند ظرف مدت زمانی یک سال این پروژه را به پایان برساند و تحویل دهد.

کیان پور با اشاره به طولانی شدن اجرای پروژه استخر شهرستان پلدختر ادامه داد: شایسته مردم پلدختر نیست که اجرای این پروژه با سعی و خطا سالها طول بکشد. پروژه پل معمولان شش ساله می شود معاون عمرانی استاندار لرستان همچنین به روند اجرای پل درون شهر معمولان اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی این پل در سال 86 با اعتبار اولیه 200میلیون تومان از محل ستاد حوادث استان با کاربری "عابر رو" آغاز شد. وی افزود: با توجه به نیاز شهر معمولان این پل از کاربری پیاده رو به سواره رو تبدیل شد اما به علت نبود اعتبار از سال 86 تاکنون پروژه متوقف شده است. کیانپور تصریح کرد: در این خصوص پیگیری و بررسی لازم صورت گیرد و بر آورد اعتبار انجام شود تا بتوان برای بهره برداری از این پروژه تمهیدات لازم اندیشیده شود. وی همچنین به روند اجرای ایستگاههای پمپاژ پلدختر اشاره کرد و گفت: محور توسعه در شهرستان پلدختر کشاورزی است که با بهره برداری 6 ایستگاه پمپاژ این شهرستان بخش زیادی از مشکل توسعه کشاورزی و باغات و اشتغال شهرستان حل می شود. تکمیل آبرسانی به روستاهای جنوب پلدختر تا خردادماه معاون عمرانی استاندار لرستان در ادامه سخنان خود به آب آشامیدنی روستاهای جنوب پلدختر اشاره کرد و گفت: مشکل آب آشامیدنی روستاهای شهدای تنگ فنی و سراب رجب با حفر دو حلقه چاه حداکثر تا پایان خرداد ماه سال آینده حل می شود.

وی افزود: مبلغ یک میلیارد تومان برای لوله گذاری نیاز است که مقرر شده شرکت نفت این مبلغ را در اختیار آب و فاضلاب روستایی قرار دهد. کیان پور تصریح کرد: برای احداث تصفیه خانه چشمه سراب رجب نیز یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است که بعد از انجام آزمایشات لازم اهالی این روستاها می توانند از این آب برای مصارف کشاورزی استفاده کنند. معاون عمرانی استاندار لرستان در ادامه سخنان خود گفت: هزینه جاده دسترسی کمپ گردشگری درون شهر پلدختر نیز از سوی شهرداری تامین شود و اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان  برای رفع معارض زمین و تملک آن به منظور احداث پارکینگ اقدام کند. اختصاص 85 میلیون تومان برای تکمیل یادمان شهدای گمنام وی همچنین به مشکلات پروژه یادمان شهدای گمنام شهر پلدختر اشاره کرد و اظهار داشت: از سوی میراث فرهنگی و گردشگری استان لرستان 80 میلیون تومان تا کنون هزینه شده است. کیان پور افزود: برای به نتیجه نهایی رسیدن پروژه یادمان شهدای گمنام پلدختر 85 میلیون تومان دیگر اختصاص خواهد یافت. مشکل اعتباری کتابخانه شماره 2 پلدختر معاون عمرانی استانداری لرستان در ادامه به مشکل پروژه کتابخانه شماره دو شهر پلدختر اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی این کتابخانه در سال 87 آغاز شده است و در این زمینه بیش از 400 میلیون تومان هزینه شده است. وی پیشرفت فیزیکی کتابخانه شماره دو پلدختر را 70 درصد عنوان کرد و افزود: طولانی شدن پروژه موجب شد پیمانکار در سال 92 فسخ پیمان شود که با اختصاص اعتبار 200 میلیون تومان مشکل کتابخانه شماره دو شهر پلدختر حل خواهد شد. معاون عمرانی استاندار لرستان به مشکلات سد بختیاری اشاره کرد و گفت: با نشست های متعدد خسارات وارده به مسکن مردم منطقه از سد بختیاری پرداخت شده و 50 پرونده موجود است که در جلسه ای در  آینده نزدیک در استانداری این پرونده ها نیز تعیین تکلیف خواهند شد. بنابراین گزارش مجید کیان پور معاون امور عمرانی استاندار لرستان در جریان حضور در شهرستان پلدختر از پروژه های نیمه تمام شهرهای پلدختر و معمولان بازدید و دستورات لازم برای رفع مشکلات این طرح ها را صادر کرد. همچنین در جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان پلدختر، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان، مدیران کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، میراث فرهنگی و گردشگری و مدیر عامل شرکت گاز لرستان، فرماندار و مسئولان محلی حضورداشتند.


۱۳۹۲/۱۱/۷ - ۰۹:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن