تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802993811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متین ورامین به دنبال کسب چهاردهمین پیروزی/ مصاف تیم جواهری گنید با شاگردان بانیولی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران گزارش خبری/
متین ورامین به دنبال کسب چهاردهمین پیروزی/ مصاف تیم جواهری گنید با شاگردان بانیولی
ورامین- خبرگزاری مهر: هفته هجدهم لیگ برتر والیبال در حالی روز چهارشنبه در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود که در یکی از حساس ترین دیدارها تیم متین ورامین به مصاف جواهری گنبد خواهد رفت.



به گزارش خبرنگار مهر، هفته هجدهم لیگ برتر والیبال در حالی روز چهارشنبه در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود که در یکی از حساس ترین دیدارها تیم متین ورامین به مصاف تیم جواهری گنبد خواهد رفت.

تیم جواهری گنبد امسال فصل بسیار پر فراز و نشیبی را پشت سر می گذارد و مقابل حریفان قدرتمند عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشته اما در مقابل تیم های انتهای جدولی به راحتی شکست خورده و همین موضوع سبب شده است که این تیم جوان و باانگیزه اکنون در رده هفتم رقابت های لیگ برتر والیبال قرار داشته باشد.

جواهری گنبد که در فصل گذشته یک حریف دست و پا بسته برای تیم های لیگ برتری بود و در پایان نیز در رده های پایانی جدول رده بندی قرار گرفت، این فصل را بسیار خوب و طوفانی آغاز کرد و در سه هفته نخست تیم های سایپا البرز، نوین کشاورز و تیم مدعی پیکان تهران را شکست داد اما از هفته چهارم افت شدیدی کرد و مقابل آلمینیوم المهدی و میزان خراسان هیچ امتیازی را به دست نیاورد و از آن هفته نیز همواره بازی های پر فراز و نشیبی را از خود نشان داده است.

شهر گنبد که شهری والیبال خیز است و بزرگان زیادی را به دنیای والیبال معرفی کرده است، اکنون منتظر حضور تیم محبوبشان در پلی آف لیگ برتر والیبال است و همه تلاش کادر فنی و بازیکنان این تیم آن است که بین 8 تیم بالای جدول قرار بگیرند به همین خاطر و برای بهبود جایگاه خود در جدول به چیزی جز برد مقابل متین ورامین فکر نمی کنند.

مربی تیم جواهری گنبد نیز قبل از این بازی برای شاگردان بانیولی خط و نشان کشید که جواهری حریف دست و پا بسته ای نخواهد بود و قطعا به هیچ تیمی باج نداده و برای دریافت سه امتیاز بازی وارد زمین خواهد شد.

اما در نقطه مقابل تیم متین ورامین امسال با جذب ستارگان والیبال ایران نظیر محمد موسوی، سعید معروف، احسن الله شیرکوند و شهرام محمودی و تمدید قرارداد مجتبی میرزا جانپور و نیکولوف به عنوان مدعی اصلی عنوان قهرمانی محسوب می شود و جذب بانیولی سرمربی مطرح و کهنه کار ایتالیایی شانس متین ورامین برای کسب عنوان اول رقابتها را افزایش داده است.

متین ورامین بازی‌های لیگ برتر امسال را بسیار خوب آغاز کرد و در بازی های نخست همه حریفان را با اقتدار شکست می داد و با فاصله در صدر جدول تکیه زد و همه کارشناسان تصور می کردند که تیمی نمی تواند جلوی متین ورامین بیاستد اما در اواخر نیم فصل نخست تیم متین به یکباره افت کرد و با سه شکست متوالی صدر جدول را به باریچ اسانس کاشان سپرد.

اما هفته یازدهم لیگ برتر والیبال، هفته ای بود که بار دیگر متین ورامین به دوران اوج خود بازگشت و شاگردان دانیله بانیولی توانستند سایپا قعر جدولی را شکست داده و بار دیگر امید را به اردوی تیم متین ورامین بازگردانند.

ورامینی ها در دور برگشت رقابت ها ابتدا تیم مدعی کاله آمل را با اقتدار و نتیجه سه بر صفر شکست داده و پس از آن تیم های پرمهره شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، باریچ اسانس کاشان، نوین کشاورز و سایپا البرز را از پیش رو برداشتند تا علاوه بر به دست آوردن رتبه دوم، به تمامی حریفان گوشزد کنند که یکی از مدعیان اصلی کسب قهرمانی همچنان متین ورامین خواهد بود.

تیم متین ورامین در این بازی محکوم به پیروزی است، زیرا در صورت شکست مقابل جواهری از  صدر جدول رقابت ها فاصله گرفته و کار سختی برای قهرمانی در رقابتهای امسال داشته باشد.

گفتنی است تا پایان هفته هفدهم  لیگ برتر والیبال تیم باریچ اسانس کاشان با 39 امتیاز صدرنشین این رقابت هاست و تیم های متین ورامین با 38 امتیاز رده دوم و میزان خراسان با 34 امتیاز رده سوم را در اختیار دارند و تیم جواهری گنید هم با 22 امتیاز در رده هفتم رقابت ها ایستاده است.

باید منتظر ماند و دید که شاگردان بانیولی به بردهای پیاپی خود ادامه می دهند یا جواهری گنبد با استفاده از نیروی جوانی شگفتی مهمی را رقم زده و جایگاه خود را در جدول بهبود خواهند بخشید.


۱۳۹۲/۱۱/۷ - ۰۹:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن