تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803676287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجار قزوینی می توانند در منطقه آلن تجو پرتغال سرمایه گذاری کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین فیلیپه:
تجار قزوینی می توانند در منطقه آلن تجو پرتغال سرمایه گذاری کنند
قزوین- خبرگزاری مهر: مدیر اتاق بازرگانی منطقه آلن تجو پرتغال گفت: این منطقه با قرارگرفتن در مرکز تجاری کشور پرتغال و داشتن ظرفیتهای اقتصادی و منابع طبیعی آماده حضور تجار و بازرگانان قزوین برای سرمایه گذاری است.



به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه فیلیپه عصر شنبه در نشست تخصصی با تجار و بازرگانان استان قزوین که در سالن اجتماعات قائم برگزار شد اظهارداشت: دولت پرتغال مصمم است تا خود را از مشکلات اقتصادی رها کند و به همین دلیل از فعالیت بخش خصوصی در خارج از کشور و نیز سرمایه گذاری در داخل حمایت می کند.

نماینده اتاق بازرگانی منطقه آلن تجو پرتغال تصریح کرد: قسمت اعظم قابلیت های اقتصادی، صنعتی و کشاورزی کشور پرتغال در منطقه آلن تجو قرار دارد و با تصمیماتی که دولت برای رونق اقتصادی گرفته گامهای خوبی برای تقویت سرمایه گذاری برداشته شده است.

وی افزود: خوشبختانه در سه سال اخیر صادرات کشور ما 20 درصد افزایش یافته و این روند همچنان روبه افزایش است و هویت اقتصادی کشور هم در بخش سرمایه گذاری، تولید، ثبت املاک، انعقاد قراردادها بهبود یافته و ما نیز آماده ایم ضمن پذیرش سرمایه گذاری در پرتغال، نسبت به صادرات و واردات بیشتر و جذب سرمایه های خارجی هم اقدام کنیم.

این فعال اقتصادی کشور پرتغال یادآورشد: برای سهولت سرمایه گذاری خارجی کارهای خوب انجام شده و ضمن تسهیل در صدور مجوز امکانات زیادی برای خارجی ها قائل می شویم که تجار قزوینی هم می توانند از این شرایط استفاده کنند.

فیلیپه اظهارداشت: برای کسانی که تا 9 میلیون یورو در کشور ما سرمایه گذاری کنند معافیت های مالیاتی پیش بینی شده و شرایط بسیار مناسب زندگی و داشتن موقعیت ویژه در میان کشورهای اروپایی و کاهش 21 درصدی مالیاتها در سالهای اخیر شرایط خوبی را برای سرمایه گذاران دیگر کشورها فراهم کرده که ایرانیها می توانند در این بستر مناسب سرمایه گذاری کنند.

وی بیان کرد: برای ایرانیها هم می توانیم بسته های حمایتی تعریف کنیم تا شرایط راحت تر و اقتصادی تری برای سرمایه گذاری ایجاد شود.

دعوت از تجار ایرانی برای سفر به پرتغال

نماینده اتاق بازرگانی منطقه آلن تجو پرتغال اظهارداشت: از تجار و بازرگانان استان قزوین دعوت می کنیم با سفر به کشور ما از منطقه بندری و مستعد تجاری آلن تجو بازدید کنند و اگر شرایط را برای سرمایه گذاری مناسب دیدند در این زمینه اقدام لازم را انجام دهند.

وی افزود: ما هم حاضریم برای شرکت های پرتغالی که علاقمند به سرمایه گذاری در ایران و استان قزوین باشند حمایت های لازم را انجام دهیم.

فیلیپه تصریح کرد: تولید ناخالص داخلی این‌ کشور به کشاورزی، صنعت و خدمات وابسته است و محصولات صادراتی آن شامل پوشاک و کفش، ماشین آلات، مواد شیمیایی و کاغذ و بیشترین محصولات وارداتی آن هم شامل تجهیزات حمل‌ و‌ نقل، مواد شیمیایی، محصولات پتروشیمی، منسوجات و محصولات کشاورزی است. این فعال اقتصادی بیان کرد: این منطقه دارای منابع طبیعی، تاریخی، دانشگاهی، سواحل دریا، مراکز گردشگری و ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری است و استراتژی مسئولان کشور در سال 2020 بر مبنای استفاده از ظرفیتهای تخصصی و مهارتی برای توسعه اقتصادی
و فعالیتهای بین المللی است که با کمال میل از تجار و بازرگانان قزوین دعوت می کنیم در کشور ما حضور یافته و سرمایه گذاری کنند.

در ادامه جرج پایس مدیر بخش کارآفرینی منطقه آلن تجو پرتغال اظهارداشت: کشور پرتغال در صنایع هواپیمایی، کشتی سازی، انرژی های بادی، روغن زیتون و نرم افزارها قابلیت های خوبی برای همکاری با کشورهای دیگر از جمله ایران دارد.

پایس گفت: با تولید بهترین کاغذهای دنیا، ماهی های تزئینی، روغن زیتون، صنایع پالایشگاهی و گاز آماده اجرای طرح های صنعتی و تولیدی در ایران و استان قزوین هستیم.

در ادامه با تشکیل کارگروههای تخصصی در بخشهای بسته بندی، صنایع غذایی و سرمایه گذاری گفتگوی رو در روی تجار قزوین و پرتغال برای رسیدن به تفاهم در فعالیتهای تجاری و سرمایه گذاری آغاز شده است.

هیئت پرتغالی فردا یکشنبه از چند واحد صنعتی استان در زمینه صنایع بسته بندی، دامداری، مواد غذایی و تولید دارو هم بازدید خواهد کرد.


۱۳۹۲/۱۱/۵ - ۱۹:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن