تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802363711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لوکا توانايي خارج کردن مس از بحران را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: لوکا توانايي خارج کردن مس از بحران را دارد
مديرعامل باشگاه مس کرمان گفت: لوکا بوناچيچ توانايي خارج کردن مس از بحران و بقاي تيم در ليگ برتر را دارد.

اکبر ايرانمنش امروز در نشستي با حضور خبرنگاران رسانه‌هاي کرمان در باشگاه صنعت مس کرمان پيرامون آخرين وضعيت تيم فوتبال مس کرمان سخنان خود را مطرح کرد.

به نقل از فارس، وي با اشاره به حضور لوکا بوناچيچ به عنوان سرمربي در تيمش اظهار داشت: ما مي‌بايست براي خروج از بحران و فشارهايي که از بيرون به تيم، باشگاه و مردم و هواداران وارد شده بود اقدامي مناسب و در اسرع وقت انجام دهيم.

وي افزود: در اين مقطع لوکا بهترين گزينه براي هدايت مس بود. وي پيش از اين سوابق خوبي از خود در مس برجاي گذاشته بود و در دو مقطع مجزا با تيم نتايج خوبي را بدست آورده بود و مورد قبول بسياري از بازيکنان تيم نيز بود. به نظر من وي با توجه به شناخت خوبي که از شرايط تيم دارد مي‌تواند با مس نتايج خوبي را کسب کرده و تيم را در ليگ حفظ کند.

ايرانمنش تصريح کرد: امروز مراحل پاياني قرارداد لوکا در هيات فوتبال استان کرمان انجام گرفت و ما مدارک وي را به فدراسيون فرستاديم تا کارت وي براي بازي برابر نفت صادر شود و اين مربي مشکلي براي نشستن بر روي نيمکت نداشته باشد. بازيکنان ما امروز سومين جلسه تمريني خود را با حضور بوناچيچ برگزار کردند و همه آنها با انگيزه و روحيه مطلوب قصد دارند تا بازي خوب و قابل قبولي را در برابر نفت از خود به نمايش بگذارند.

مديرعامل باشگاه صنعت مس کرمان در ادامه با اشاره به بدشانسي‌هاي تيمش در اين فصل از مسابقات گفت: با توجه به مسائل و مشکلاتي از قبيل مصدوميت و گل نشدن چند پنالتي تيم در اين فصل از مسابقات، به تازگي مشکلات جديدي پيش روي ما قرار گرفته است، در هفته گذشته درست در شب قبل از بازي مقابل نفت آبادان حسن رودباريان پسر عموي خود را از دست داد و روز گذشته نيز مجتبي ترشيز مدافع تيم با خبر درگذشت مادر خود مواجه شد و با اين وضعيت وي را در ديدار برابر نفت در اختيار نداريم.

ايرانمنش با اشاره به اينکه انتخاب لوکا بوناچيچ آخرين تلاش وي و همکارانش براي بقاي تيم در ليگ برتر است، گفت: ما محدوديت زماني داشتيم و در اين وضعيت بهترين تصميم ممکن را اعمال کرديم البته باشگاه شرايط مورد نظر لوکا را از نظر مالي و امکانات فراهم کرده است و اين مربي هيچ مشکلي ندارد و تمام خواسته‌هاي مورد نظر وي از سوي باشگاه پذيرفته شده است.

وي در خصوص قطع همکاري باشگاه مس با پرويز مظلومي ، گفت: بايد از اين مربي تشکر کنم. در هر حال مظلومي توان خود را براي تغيير وضعيت مس به کار گرفت وي در 14 بازي که سرمربي مس بود 5 باخت، 8 تساوي و 1 پيروزي براي مس به دست آورد، با توجه به شرايط موجود و درخواست شخص مظلومي ما تصميم گرفتيم تا به همکاري خود پايان دهيم و گزينه ديگري را به عنوان سرمربي معرفي کنيم.

مديرعامل باشگاه مس در پايان با انتقاد از برخي رفتارهاي مخرب در اطراف باشگاه مس گفت: روي سخنم با افرادي است که در اين موقعيت براي ما حاشيه‌سازي مي‌کنند، با آنها که علاقه دارند مديرعامل باشگاه شوند، به همه آنها توصيه مي‌کنم اگر دوست داريد مديرعامل باشگاه شويد خودم حاضر هستم تا شما را به مسئولان شرکت معرفي کنم اما در اين موقعيت حساس به تيم مس، تنها نماينده جنوب شرق فوتبال ايران در ليگ برتر کمک کنيد نه اينکه با اعمال و رفتار خود حواشي تيم را بيشتر از گذشته کنيد.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه آيا لوکا قول ماندن مس در ليگ را به شما داده است، گفت: هيچ کس از يک دقيقه بعد خود اطلاعي ندارد. اما لوکا کار خودش را به خوبي مي‌داند و از ماموريت مهم خود اطلاع دارد، ما نمي‌خواهيم خودمان اولين پايگاه ايجاد فشارها و بارهاي رواني بر روي سرمربي و بازيکنان‌مان باشيم ما به لوکا و توانايي‌اش اعتقاد داريم و در اين بين مي‌دانيم بازيکنان بزرگ و توانمندي داريم که مي‌توانند در اين مقطع حساس با اتحاد و هم‌فکري دستورات تاکتيکي کادر فني را در زمين به خوبي اجرا کنند تا تيم را از اين مهلکه خطر نجات دهند.

ايرانمنش با اشاره به حمايت‌هاي مسئولان شرکت ملي صنايع مس ايران از باشگاه مس به منظور خارج شدن تيم از بحران بيان داشت: بايد از شخص مهندس مراد علي‌زاده تشکر کنم. مديرعامل شرکت ملي صنايع مس ايران در هر مقطع و برهه‌اي که ما به کمکش نياز داشتيم با آغوش باز و تفکر و نگاه مثبت حمايت همه‌جانبه‌اش را از باشگاه انجام داده است.

وي بيان داشت: در نشستي که با حضور لوکا و بازيکنان در روز معارفه سرمربي تيم برگزار شد، به بازيکنان تيم اعلام شد در صورت پيروزي در هر يک از مسابقات باقيمانده پاداش قابل قبولي به هر يک از آنها پرداخت خواهد شد.

ايرانمنش با بيان اينکه همه استان براي موفقيت مس بسيج شده‌اند، گفت: نصب بنر‌هاي متعدد در سطح شهر، همکاري با شرکت اتوبوسراني به منظور تسهيل در حمل و نقل هواداران مس به ورزشگاه، رايگان اعلام شدن تماشاي مسابقات خانگي و همکاري و هماهنگي با مسئولان دانشگاه ها و مدارس استان براي تشويق و ترغيب جوانان و نوجوانان به حمايت از تيم شهرمان کرمان از جمله اقداماتي است که باشگاه براي استقبال بيشتر تماشاگران از مسابقات خانگي مس انجام داده است.

شنبه 1392/11/05 18:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن