تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819955960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار به خریداران نرم افزارهای نظارت تصویری


واضح آرشیو وب فارسی:افتانا: شرکت پرشیا سیستم نماینده انحصاری شرکت نئوو درخصوص سوء استفاده از نام و اعتبار کمپانی نئوو جهت کرک نرم افزار IP+ توسط دانگل های USB و فروش آنها به شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی هشدار داد.




هشدار به خریداران نرم افزارهای نظارت تصویری


 


 

شرکت پرشیا سیستم نماینده انحصاری شرکت نئوو درخصوص سوء استفاده از نام و اعتبار کمپانی نئوو جهت کرک نرم افزار IP+ توسط دانگل های USB و فروش آنها به شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی هشدار داد. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، شرکت پرشیا سیستم نماینده انحصاری نرم افزار نظارت تصویری نئوو با همکاری شرکت اصلی در راستای جلوگیری از این فعالیت های غیر مجاز اقدام به ایجاد تغییراتی در نسخه های جدید این نرم افزار نموده است. 

بنابر اعلامیه موجود در سایت کمپانی نئوو، با توجه به بروز مشکلات عدیده برای کاربران و عدم اطمینان از تصاویر ضبط شده در نسخه های کرک شده و همچنین فعال سازی نرم افزار IP+ توسط دانگل های USB نامعتبر، خریداران باید توجه داشته باشند که تنها لایسنس های ۱۶ رقمی که قابلیت ثبت در سرور کمپانی نئوو را دارند معتبر و شامل پشتیبانی خواهند بود. 

گفتنی است، نسخه های کرک شده و تقلبی نرم افزار IP+ توسط برخی افراد با قفل های سخت افزاری نامعتبر همراه شده و به قیمت های گزاف و بدون پشتیبانی معتبر فروخته می شود. ضمن آنکه این نسخ قابلیت اطمینان کافی جهت ضبط تصاویر را نداشته و احتمال درست عمل نکردن آن نیز بالاست. 

پرشیا سیستم (تلفن ۸۸۵۴۱۸۰۰) و کمپانی نئوو تصریح کرده اند که در خصوص نسخه های غیر معتبر هیچ گونه مسئولیتی نخواهند داشت و از ارائه هر گونه خدمات به این قبیل نسخه ها معذور خواهند بود.


مرجع : موسسه دیده بان آی تی

تاریخ انتشار : شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن