تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804249794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پورحيدري: حرکت تيموريان را بزرگ کرده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پورحيدري: حرکت تيموريان را بزرگ کرده‌اند
رئيس کميته فني تيم استقلال گفت: ذات فوتبال تيموريان همين طور است و حرکت او را در ديدار با ذوب‌آهن بزرگ کرده‌اند.

 منصور پورحيدري طي گفت‌وگويي با سايت رسمي باشگاه استقلال در خصوص شرايط اين تيم صحبت کرد:

*استقلال با غلبه بر ذوب‌آهن به نيمه‌نهايي جام‌حذفي صعود کرد شرايط اين تيم را چه طور مي‌بينيد؟

بازي با ذوب‌آهن يک ديدار سخت،‌ فشرده و تاکتيکي بود که استقلال به خوبي از پس آن برآمد. به نظرم استقلال به يک تيم هماهنگ،‌ يکدست و خوب تبديل شده همان تيمي که فصل گذشته جزو چهار تيم نهايي آسيا شد، الان هم در ليگ ايران به تصوير درمي‌آيد.

استقلال با اين شرايطي که دارد مي‌تواند مثل فصل گذشته به خوبي به تيم‌ملي کمک کند و همان‌طور که بازيکنانش نقش بسزايي در صعود تيم‌ملي به جام‌جهاني داشته‌اند الان هم با اين شرايطي که دارند مي‌توانند به تيم‌ملي کمک کنند. اين تيم واقعاً‌ الان هيچ مشکلي ندارد و بازيکنان مي‌دانند که مردم از آنها قهرماني مي‌خواهند به خاطر همين هرچه در توان دارند براي استقلال مي‌گذارند تا اين تيم در بهترين شرايط باشد.

*فکر مي‌کنيد استقلال چقدر شانس قهرماني دارد؟

شرايط حال‌ حاضر استقلال شرايط خوبي است. اين تيم حرکت رو به جلويي دارد و شانس زيادي براي قهرماني در دو جام را از آن خود کرده و با درايتي که قلعه‌نويي از خود نشان داده‌ استقلال در بهترين جايگاه در ليگ و جام‌حذفي قرار دارد‌،‌اما راه دشواري را بايد بگذراند تا به قهرماني برسد با اين حال من اميدوارم اين تيم بتواند امسال دو جام قهرماني را متعلق به خود کند.

*طي اين چند روز رسانه‌ها روي آندرانيک تيموريان زوم کرده‌اند و برخي‌ها اعتقاد دارند که اين بازيکن بازيکن بايد محروم شود، شما چه نظري در اين مورد داريد؟

آندو چه در زماني که به عنوان بازيکن جوانان استقلال بازي مي‌کرد و چه وقتي که در انگلستان بود همين‌طور فوتبال بازي مي‌کرد. سيستم فوتبال او فيزيکي است و نمي‌توان خرده‌اي به بازي او گرفت. محکم بازي کردن جزو ذات فوتبالي تيموريان است و به نظرم متأسفانه حرکت او در بازي با ذوب‌آهن را خيلي بزرگ کردند. بازيکن داريم که نه فقط در يک بازي بلکه در چند ديدار متوالي با آرنج به صورت بازيکنان مي‌زند،‌ اما محکوم نمي‌شود با اين حال همه آندو را زير ذره‌بين بردند در صورتي که اين بازيکن حرکت خطاي خود را در چند بازي متوالي تکرار نکرده و همان‌طور که گفتم او يک بازيکن با تعصب و پرتلاش است و نوع بازي‌اش اين خصوصيت را دارد که هميشه فيزيکي فوتبال بازي مي‌کند.

*مهاجمان استقلال هنوز خوب گل نمي‌زنند شما چه نظري در اين خصوص داريد؟

درست است که مهاجمان ما سخت گل مي‌‌زنند، اما خوشبختانه  مشکل گلزني ما حل شده که در هر ديدار پيروز هستيم. اميدوارم در بازي‌هاي بعدي هم بتوانيم آمار گلزني خود را بالاتر ببريم.

*چه نظري در خصوص تغييرات مديريتي در باشگاه پرسپوليس داريد؟

به هر حال رويانيان در اين تيم يکي،‌ دو سال زحمت کشيد. حيف است اين آدم‌هايي که  به فوتبال مي‌آيند و باشگاهداري را ياد مي‌گيرند به يکباره از فوتبال محو شوند. او زحمات زيادي را براي باشگاه پرسپوليس کشيد و اميدوارم هر اتفاقي که صورت گرفته خير باشد.

*چه پيش‌بيني از بازي با ذوب‌آهن در ليگ داريد؟

به نظرم اين بازي سخت‌تر از ديداري است که ما در جام‌حذفي مقابل اين تيم داشتيم چرا که  فاصله کمي براي بازي برگشت داريم و تيم تا حدودي خسته است از طرف ديگر ذوب‌آهن براي انتقام شکست به مصاف ما مي‌آيد و با توجه به شرايطي که در ليگ دارد حتماً‌ هدف و برنامه‌اش کسب پيروزي مقابل ما است اما به هر حال استقلال هم مي‌خواهد صدر جدول را  پس بگيرد و طبيعي است که به دنبال سه امتياز اين ديدار باشد. اميدوارم اين بازي هم که يک ديدار درگيرانه و فيزيکي مي‌تواند باشد با برد استقلال به پايان برسد.

*صحبت خاصي داريد؟

از هواداران استقلال مي‌خواهم به استاديوم بيايند و به تيم کمک کنند. استقلال هميشه به حمايت آنها نياز دارد هواداران فکر نکنند حالا که استقلال شرايط خوبي دارد به حمايت آنها نياز ندارد. آنها مي‌توانند نقش مهمي در قهرماني ما داشته باشند و به خاطر همين من از آنها مي‌خواهم در اين روزهاي سخت و حساس تيم محبوب خود را تنها نگذارند.

جمعه 1392/11/04 19:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن