تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819290367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راجرز: هيچ‌ تيمي را نبايد دست‌کم گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: راجرز: هيچ‌ تيمي را نبايد دست‌کم گرفت
سرمربي تيم فوتبال ليورپول انگليس در آستانه ديدار روز شنبه تيمش در برابر تيم بورن ماوث در رقابتهاي فوتبال جام حذفي انگليس(اف اي کاپ)گفت ، هيچ تيمي را نبايد در اين رقابتها دست کم گرفت.

راجرز در کنفرانسي خبري گفت:به نظرم يک پيام در اين رابطه وجود دارد و من هميشه معتقدم که تيم ما شما براي هر مسابقه اي چه بازي با منچستر يونايتد و چه باز مقابل چلسي بايد انگيزه لازم را داشته باشيد اما به نظرم براي بازيهايي ازجمله اين بازي تيم شما بايد پنج برابر بيشتر انگيزه داشته باشد زيرا اين بازيها،بازيهاي خيلي دشواري هستند.همانطور که مي دانيد تيم بورن ماوث تيم خوبي است و نبايد آنرا دست کم گرفت و ادي هاو سرمربي آن مربي جوان و خوش فکري است.

وي افزود:ما در حال حاضر قصد تغيير در ترکيب تيم نداريم.ما پانزده بازيکن در اختيار داريم که در تمرينات تيم حاضر بوده اند و از برخي بازيکنان جوان هم براي پيوستن به تيم دعوت خواهيم کرد.اين يک رقابت است که ما مي خواهيم بهترين عملکرد را داشته باشيم.تاريخ باشگاه اين موضوع را به ما ديکته مي کند.اين موضوع به قهرماني در جام ها باز مي گردد و اين بازي براي ما مهم است بنابراين با ترکيبي قدرتمند در اين بازي حاضر مي شويم و به دنبال کسب بهترين نتيجه هستيم.

راجرز درباره آسيب ديدگي لوکاس بازيکن مياني برزيلي تيمش و احتمال حضور وي در ترکيب تيم ملي فوتبال برزيل در جام جهاني دو هزار و چهارده گفت:مطمئنم که لوئيس فيليپ اسکولاري ايده هاي واقعي خوبي دارد که به دنبال اجراي آنها است و فکر نکنم آسيب ديدگي لوکاس او را از دعوت از اين بازيکن باز دارد.به نظرم در ماه مارس آخرين ترکيب تيم برزيل براي جام جهاني اعلام خواهد شد و وي مي تواند يکي از اعضاي اين ترکيب باشد.به نظرم دريايي از بازيکنان مستعد در برزيل وجود دارد که کادر مربيگري برزيل مي توانند آنها را انتخاب کنند.

گفتني است در دور يک هشتم نهايي رقابتهاي فوتبال جام حذفي انگليس روز جمعه تيم آرسنال با کاونتري روبرو مي شود و ناتينگهام فارست با پرستون بازي مي کند.

در بازيهاي روز شنبه هم بورن ماوث ميزبان ليورپول است،بولتون با کارديف سيتي بازي مي کند،بيرمنگام در برابر سوانسي سيتي به ميدان مي رود،منچستر سيتي تيم واتفورد را پيش رو دارد،ساندرلند ميزبان کيدرمينستر است،ساوثهمتون با يوويل روبرو مي شود،ويگان آتلتيک در برابر کريستال پالاس به ميدان مي رود،هادرزفيلد تيم چارلتون آتلتيک را پيش رو دارد،راچديل با شفيلد ونزدي بازي مي کند،پورت ويل با برايتون مصاف مي دهد،ساوت اند در برابر هال سيتي به ميدان مي رود و استيون ايج تيم اورتون را پيش رو خواهد داشت.

در بازيهاي روز يکشنبه هم شفيلد يونايتد با فولام بازي مي کند و چلسي ميزبان استوک سيتي خواهد بود.

جمعه 1392/11/04 02:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن