تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802972638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش آزاد در کنار ارتش سوریه به جنگ داعش می‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ارتش آزاد در کنار ارتش سوریه به جنگ داعش می‌رود
نیروهای مسلح ارتش آزاد اقدام به تراشیدن محاسن خود در مناطق تحت نفوذ خود کرده اند.
آفتاب: نیروهای مسلح ارتش آزاد اقدام به تراشیدن محاسن خود در مناطق تحت نفوذ خود کرده اند. دلیل این کار متمایز شدن از نیروهای دولت اسلامی در عراق و شام موسوم به داعش در مناطق شرقی و جنوب حلب است که اخیرا این مناطق را از کنترل ارتش آزاد خارج کرده اند. نیروهای ارتش آزاد تلاش دارند با این کار خود را متمایز از نیروهای داعش نزد شهروندان و ساکنان این مناطق نشان دهند.


به گزارش دام‌پرس، این در حالی است که اطلاعات رسیده حاکی از آن است که ارتش سوریه درصدد آغاز حمله ای همه جانبه به شهر حلب است که انتظار می رود به دنبال آن مناطق شرقی حلب از دست مخالفان آزاد شود. ارتش آزاد قصد دارد با زدن ریش و سبیل خود، خود را از نیروهای داعش در رویارویی با ارتش سوریه متمایز نشان دهد.


ساکنان مناطق باب النیرب و المیسر و القاطرجی و الصاخور که تحت کنترل ارتش آزاد هستند در این باره به روزنامه الوطن گفته اند که نیروهای داعش در صدد نفوذ به این مناطق هستند و این نگرانی به وجود آمده که آنها بخواهند مناطق آنها را اشغال و بر آنها مسلط شوند.


آنها همچنین می گویند که نگرانی نیروهای ارتش آزاد بیش از ساکنان است، آنها اقدام به اصلاح ریش و سبیل خود کرده اند تا مردم آنها را از عناصر جبهه النصره و احرار الشام و دیگر جریان های سلفی وابسته به القاعده متمایز کنند.


این در حالی است که آنها به ورود ارتش سوریه که بنا به اخبار رسیده از منطقه شرقی آغاز می شود نیز امید بسته اند و می خواهند به این ترتیب خود را متمایز از آنها نشان دهند تا ارتش سوریه همان رفتاری که با نیروهای داعش می کند با آنها نکند.


یکی از شاهدان عینی در منطقه میسر در این باره می گوید: جوانان ارتش آزاد به محض این که شنیدند نیروهای داعش خود را برای ورود به شهر آماده می کنند اقدام به تراشیدن ریش های بلند خود کردند.


در عین حال گزارش می شود که همه نیروهای ارتش آزاد و شاخه های نظامی وابسته به آن خود را برای رویارویی با نیروهای داعش آماده کرده اند و حتی انتظار می رود که در کنار ارتش سوریه در مبارزه با داعش بایستند. ارتش سوریه قصد دارد از جبهه شرقی وارد شهر حلب شده و ضمن تصرف فرودگاه این شهر بزرگ سوریه کنترل آن را از دست مخالفان خارج کند. این منطقه مدتی است که تحت کنترل جبهه النصره بوده که آن را به پایگاهی برای خود تبدیل کرده بود اما بعدا نیروهای داعش و ارتش آزاد حلب را از کنترل نیروهای جبهه النصره خارج کردند. اکنون که ارتش سوریه درصدد حمله همه جانبه بر آمده تا این شهر را از کنترل مخالفان خارج کند ساکنان شهر می گویند که نیروهای ارتش آزاد تلاش می کنند این گونه وانمود کنند که با داعش همکاری ندارند و حاضرند در کنار ارتش سوریه با آنها بجنگند.


پیش از این زمانی که نیروهای ارتش سوریه قصد حمله به شهر حلب از جبهه شمالی را داشتند نیز نیروهای ارتش آزاد برای این که از نیروهای داعش متمایز باشند اقدام به زدن محاسن خود کرده بودند.




تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن