تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803030621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علما و سیاستمداران لبنانی انفجار تروریستی در ضاحیه را محکوم کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




علما و سیاستمداران لبنانی انفجار تروریستی در ضاحیه را محکوم کردند خبرگزاری رسا ـ واکنش شخصیت‌ها و محافل سیاسی و دینی لبنان به انفجار تروریستی دیروز(اول بهمن) در منطقه «حاره حریک» در «ضاحیه جنوبی» بیروت همچنان ادامه دارد.



 به گزارش خبرگزاری رسا، امیل لحود، رییس‌جمهور پیشین لبنان با محکومیت انفجار تروریستی بیروت، این انفجار را ساخته دست تکفیری‌هایی دانست که از روند کنونی بازگرداندن ثبات امنیتی و سیاسی به لبنان متضرر شده‌اند.
شیخ محمد رشید قبانی، مفتی لبنان نیز ضمن محکومیت انفجار تروریستی حاره حریک تأکید کرد: اسلام از این گونه اقدامات جنایتکارانه مبرا است و انفجارهایی که در لبنان روی می‌دهد، اقدامی مخالف آموزه‌ها، اصول و قوانین دبین مبین اسلام است.
آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان، نایب‌رییس شورای عالی اسلامی شیعیان لبنان نیز اظهار کرد: این انفجار تروریستی اقدامی بزدلانه است و می‌طلبد که همه ما چشمانی بیدار برای جلوگیری از اقدامات صاحبان مقاصد شوم و وجدان‌های خبیث باشیم.
مار بشاره پطرس الراعی، از کشیش‌های مارونی لبنان با محکومیت انفجار تروریستی بیروت تصریح کرد: وحدت ملی تنها مانع این گونه جنایت‌هایی است که از یک منطقه به منطقه دیگر منتقل می‌شود.
شیخ احمد القطان، رییس جمعیت «قولنا والعمل» لبنان نیز با بیان این که انفجار بیروت خط مقاومت را هدف قرار داد، از دستگاه‌های قضایی، نظامی و امنیتی کشف فوری هویت عاملان و حمایت‌کنندگان آن را خواستار شد.
سیدعلی فضل‌الله، امام جمعه بیروت نیز با محکومیت این انفجار ترسیم استراتژی ملی برای خلاص‌شدن لبنان از این گونه تجاوزاتی که سرنوشت و آینده این کشور را تهدید می‌کند، خواستار شد.
میشل سلیمان، رییس‌جمهور لبنان هم با محکومیت انفجار حاره حریک تأکید کرد: مقابله با این پدیده تروریستی با آگاهی لبنانی‌ها نسبت به سرنوشت، نظام و زندگی‌شان در کنار یکدیگر محقق خواهد شد.
جنبش «امل»، حزب «الاتحاد»، حزب «توحید عربی»، جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در لبنان، جنبش «حماس» در لبنان نبیه بری، رییس پارلمان لبنان، جبهه «عمل اسلامی» لبنان، شیخ عبدالناصر جبری، دبیرکل جنبش «الامه» این کشور، شیخ صهیب حبلی، امام جماعت مسجد «سیدنا ابراهیم» شهر «صیدا» و شورای مذهبی طایفه موحدین دروزی لبنان از دیگر احزاب و شخصیت‌های سیاسی و دینی بودند که انفجار تروریستی حاره حریک را محکوم کردند.
گفتنی است انفجاری مهیب دیروز در منطقه حاره حریک در ضاحیه جنوبی بیروت به وقوع پیوست که در نتیجه آن 4 نفر شهید و شماری نیز مجروح شدند.
این انفجار در نزدیکی کتابخانه «القدس» و نزدیک یک رستوران در خیابان «العریض» در منطقه حاره حریک روی داد و شدت انفجار به حدی بود که دود غلیظی از محل انفجار به آسمان بلند شد و امدادگران و نیروهای آتش نشانی برای کمک به مجروحان و خاموش‌کردن شعله‌های آتش ناشی از انفجار وارد عمل شدند./980/ب102/دمنبع: ایکنا


۱۳۹۲/۱۱/۲






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن