تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818969663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله هوایی پاکستان به مواضع طالبان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




حمله هوایی پاکستان به مواضع طالبان خبرگزاری رسا ـ در چند روز اخیر پیکارجویان طالبان بر روی مددکارانی که سرگرم واکسیناسیون فلج اطفال بودند آتش گشوده و دو نفر از آنها را کشتند.



به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا؛ بی بی سی فارسی در خبری گفت: هواپیماهای نظامی ارتش پاکستان مواضع طالبان در شمال وزیرستان واقع در مجاورت مرز افعانستان را بمباران کرده‌اند.
خبرنگار بی بی سی می گوید: در پی حملات اخیر به نیروهای امنیتی پاکستان مقامات این کشور تحت فشار قرار گرفته اند تا در مورد تهدیدات طالبان اقدام کنند.
قابل ذکر است 3 روز قبل در اثر انفجار بمبی در مسیر یک کاروان نظامی در شمال غرب پاکستان دست کم 20 سرباز کشته و شماری دیگر مجروح شدند.
همچنین در پی بمباران مواضع طالبان توسط ارتش پاکستان، نگرانی مردم از بابت حملات تلافی جویانه طالبان افزایش پیدا کرده است.
به گزارش بی بی سی؛ در همین حال، افراد مسلح در شهر کراچی سه نفر از جمله دو مددکار پزشکی را به ضرب گلوله از پای در آوردند.
گفتنی است پاکستان از معدود کشورهای جهان است که درآن فلج اطفال رو به افزایش گذاشته است. پیکارجویان طالبان به روی این مددکاران که سرگرم واکسیناسیون فلج اطفال بودند آتش گشودند و دو نفر از آنها را کشتند.
دولت پاکستان در پی ریشه کن کردن فلج اطفال است و مددکاران پزشکی خانه به خانه برنامه واکسیناسیون را پی گیری می کنند.
بی بی سی در بیان علت مخالفت طالبان با برنامه واکسیناسیون این کشور چنین گفت: طالبان بر این عقیده است که جامعه بین المللی از واکسیناسیون برای پنهان کردن عملیات جاسوسی خود استفاده می کند. طالبان هم چنین گفته که واکسیناسیون ممکن است باعث عقیم شدن پسران شود.
پاکستان یکی از معدود کشورهای جهان است که در آن بیماری فلج اطفال رو به افزایش گذاشته است./1421/1409/ح



۱۳۹۲/۱۱/۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن