تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819901410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاضي: ذوب‌آهن به نسبت قبل ضعيف‌تر شده


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قاضي: ذوب‌آهن به نسبت قبل ضعيف‌تر شده
مهاجم استقلال تهران گفت، گرچه ذوب‌آهن کنوني به نسبت زمان قبل افت داشته است اما اين ديدار براي ما سخت بود و با وجود خستگي، برنده ميدان شديم.

محمد قاضي درباره ديدار با ذوب آهن از چارچوب رقابت‌هاي جام حذفي اظهار کرد: استقلال در اين ديدار خسته بود اما در نيمه اول بهتر از تيم حريف کار کرديم اما در نيمه دوم ذوب آهن عملکرد مطلوب‌تري نسبت به ما داشت اما در نهايت توانستيم برنده ميدان باشيم.

به گزارش ايسنا، مهاجم استقلال تهران با بيان اينکه تيمش براي کسب هر دو جام گام برمي‌دارد تصريح کرد: همين که توانستيم از اين مرحله جام حذفي صعود کنيم خيلي خوب است چرا که هم‌اکنون صدرنشين ليگ برتر هستيم و همچنان جام حذفي را نيز داريم و مطمئنا براي کسب هر دو جام تلاش خواهيم کرد. مطمئنا کسب هر دو جام مستلزم تلاش بسيار زياد خواهد بود.

بازيکن استقلال تهران در پاسخ به اين سوال که ذوب آهن کنوني را به نسبت ذوب آهني که در آن بازي مي‌کرديد چگونه مي‌دانيد اظهار کرد: ذوب آهن در حال حاضر فرق زيادي با تيم آن زمان مي‌کرد. در آن زمان تيم بسيار قدرتمندي بود و تمامي تيم‌ها برا ي رويارويي با ما هراس داشتند. اما با تغييرات مديريتي، اين تيم در حال حاضر قدرت آن زمان را ندارد اما به هر حال بازي با اين تيم سخت بود.

وي خاطرنشان کرد: بازيکنان استقلال پس از بازي با پرسپوليس در ليگ برتر خسته بودند و همين که توانستيم بازي را ببريم، نکته بسيار خوبي است.

سه شنبه 1392/11/01 19:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن