تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802527834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ششمین دوره کتاب‌های ایستگاه مطالعه منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




ششمین دوره کتاب‌های ایستگاه مطالعه منتشر شد خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل مؤسسه انتشارات کتاب نشر از انتشار ششمین دوره کتاب‌های ایستگاه مطالعه از سوی این مؤسسه خبر داد.



 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، فرهاد صفریان مدیر عامل موسسه انتشارات کتاب نشر گفت: طرح ملی ایستگاه مطالعه به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اجرا می‌شود. در این طرح هر دوره 15 عنوان کتاب در ایستگاه‌های مطالعه قرار می‌گیرند.
وی ادامه داد: هشت عنوان کتاب در حوزه‌های دین، تاریخ، ادبیات، زن و خانواده، اندیشمندان، علوم و فنون، پنج عنوان کتاب برای کودکان و نوجوانان و نیز دو عنوان کتاب برای نوسوادان بزرگسال برای دوره ششم انتشار کتاب‌های طرح ملی ایستگاه مطالعه در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل موسسه انتشارات کتاب نشر اظهار کرد: کتاب‌های «مرگ اندیشی» به قلم محمد حیدر مظفری، «ققنوس فاتح» به اهتمام گلعلی بابایی در 128 صفحه، «چارانه‌های بیژن ارژن» شعرکلاسیک سروده بیژن ارژن در 120 صفحه، «کوروش و داریوش هخامنشی» نوشته محمد باقر رجبی در 80 صفحه، «زن و مرد» به قلم علی صفایی حائری در 64 صفحه، «اخلاق آپارتمان نشینی» اثر محمد جواد فلاح در 96 صفحه و «لاف توشک» نوشته علیرضا لبش در حوزه طنز با 88 صفحه، عنوان‌های ششمین دوره کتاب‌های ایستگاه مطالعه‌اند که با شمارگان 120 هزار نسخه منتشر شده‌اند.
این مقام مسوول یادآور شد: همچنین کتاب‌های «قاب جادو» اثر مشترک مریم رضایی و فریده پیشوایی با 128 صفحه و شمارگان 100 هزار نسخه، «اخلاق در خانه» برای نوآموختگان بزرگسال، «نهضت سواد آموزی» در 56 صفحه با شمارگان 120 هزار نسخه، ناودان طلا به اهتمام فاطمه کهربایی در 60 صفحه برای نوآموزان بزرگسال به شمار می‌آیند که همگی با شمارگان 120 هزار نسخه ویژه سری ششم ایستگاه مطالعه منتشر شده‌اند.

صفریان افزود: کتاب «مهربانی» نوشته طاهره خردور برای خردسالان پیش از دبستان در 12 صفحه با شمارگان 200 هزار نسخه ، اثر «آش نذری» نوشته طاهره خردور برای کودکان سال‌های ابتدایی دبستان در 12 صفحه با شمارگان 200 هزار نسخه، کتاب «کیسه دربسته» به قلم افسانه شعبان‌نژاد برای کودکان سال‌های پایانی دبستان در 12 صفحه و شمارگان مشابه و نیز آثار «گلوله خیالی» به قلم یحیی علوی‌فرد برای نوجوانان راهنمایی در 24 صفحه با شمارگان 15 هزار نسخه و «روایت‌گر عشق» نوشته سید عبدالحمید موسی کاظمی در 64 صفحه برای نوجوانان دبیرستان قسمت دیگری از کتاب‌های این سری ایستگاه مطالعه‌اند./998/د102/ق


۱۳۹۲/۱۱/۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن