تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819889955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادگاه بغداد رسما العلوانی را به تروريسم متهم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: همزمان با آغاز عمليات ارتش در الرمادی؛
دادگاه بغداد رسما "العلوانی" را به تروريسم متهم کرد
دادگاه بغداد نماینده بازداشت شده پارلمان عراق را به تروریسم متهم کرد و از سوی دیگر ارتش این کشور نیز با اجرای مقررات منع آمد و شد در الرمادی عملیاتی گسترده را در برخی محله های شهر آغاز کرد.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلویزیونی روسیا الیوم ؛ دادگاه کیفری بغداد رسما اتهاماتی مربوط به تروریسم علیه احمد العلوانی نماینده بازداشت شده پارلمان عراق مطرح کرد. دادگاه تصمیم گرفت محاکمه وی را به فردا دوشنبه موکول کند. دادگاه همچنین با انتقال وی به استان الانبار مخالفت کرد. 


از سوی دیگر اتاق عملیات الانبار مقررات منع آمد و شد را از ظهر امروز در الرمادی به اجرا گذاشت که تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت. این مقررات همزمان با آغاز عملیات نظامی گسترده در برخی محله های این شهر به اجرا گذاشته شد. 


اشرف العزاوی خبرنگار این شبکه در بغداد در گزارشی در این باره گفت: دادگاه بغداد العلوانی را با استناد به تیراندازی به سمت نیروهای امنیتی به تروریسم متهم کرد. 


وی افزود: درخصوص اوضاع امنیتی نیز باید بگویم نیروهای امنیتی در مناطق شرقی الرمادی مستقر شده اند و راه های منتهی به محله های شرقی این شهر را بسته اند. 


انتهای پیام /






تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن