تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802894694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانبخش: خيلي زود با قدرت برمي‌گردم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جهانبخش: خيلي زود با قدرت برمي‌گردم
مهاجم ايراني نايمخن گفت: شايعات مبني بر نرسيدن به جام جهاني صحت ندارد و مطمئن باشيد خيلي زود با قدرت به ميادين بازخواهم گشت.

عليرضا جهانبخش در خصوص آخرين شرايط نايمخن گفت: سه‌شنبه گذشته پس از اينکه اردوي اسپانيا که اردوي بسيار خوبي براي نايمخن بود به پايان رسيد، به هلند برگشتيم تا براي دور برگشت نيم فصل دوم ليگ برتر هلند خود را آماده کنيم. اين ديدار برايمان بسيار حساس است و چون حريفمان هم در قعر جدول است مي‌توانيم با برتري در اين ديدار استارت خود براي ماندن در ليگ حرفه‌اي هلند را بزنيم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: قصد داريم شرايط خود را در جدول بهبود ببخشيم تا بتوانيم با دور شدن از منطقه خطر، نسبت به روزهاي آينده اميدوارتر شويم. از سوي ديگر همچنان در رقابت‌هاي جام حذفي هم حضور داريم و حضور در اين رقابت‌ها و صعود به مراحل بالاتر هم مي‌تواند برايمان بسيار مهم باشد.

جهانبخش در مورد مصدوميتش و شايعاتي که در اين خصوص وجود دارد گفت: در دقايق واپسين هفته پاياني نيم فصل ليگ برتر هلند در ترکيب نايمخن از ناحيه همسترينگ مصدوم شدم که خوشبختانه با رفع مصدوميتم مي‌توانم از هفته سوم دور برگشت (هفته بيست و يکم) تيمم را همراهي کنم.

وي افزود: همسترينگ مصدوميت مهمي است که در صورت رفع نشدن کامل آن، احتمال بازگشت آسيب‌ديدگي وجود دارد، بر همين اساس با اقداماتي که پزشکان نايمخن و حتي پزشکان تيم ملي در زماني که در ايران بودم، به عمل آوردند، اين مصدوميت کاملا رفع شده و تمرينات سنگينم را آغاز کردم، ضمن اينکه مشغول بدنسازي نيز هستم تا بتوانم هرچه زودتر به ترکيب اصلي تيم بازگردم.

مهاجم ايراني نايمخن گفت: پس از موفقيتم در تستي که روز گذشته پزشکان نايمخن از من به عمل آوردند ديگر مشکلي ندارم و قطعا مي‌توانم تا دو هفته ديگر نايمخن را در ليگ هلند و جام حذفي در صورت صعود تيم به نيمه نهايي همراهي کنم. در حال حاضر منتظر اضافه شدن براي تمرينات گروهي هستم که احساس مي‌کنم اين اتفاق تا آخر هفته رخ خواهد داد.

وي تصريح کرد: اين شايعات که خودم هم آنها را شنيده بودم صحت نداشت و مطمئن باشيد خيلي زود با قدرت باز خواهم گشت.

جهانبخش در مورد حال و هواي شهر نايمخن و ارتباطش با هواداران اين تيم گفت: خداراشکر از همان روز اول هم ارتباط خوبي با مردم شهر داشتم و در حال حاضر هم هواداران شناخت خوبي از من پيدا کرده‌اند و در مجموع از اين لحاظ مشکلي ندارم، البته چون در کشور هلند فوتباليست‌هاي بزرگ و مطرح زيادي حضور دارند و خود مردم هم خيلي از فوتبال سر در مي‌آوردند اين طور نيست که خيلي بخواهند به يک بازيکن اهميت زيادي دارند و يک فرهنگ خاصي دارند که به قول معروف زياد «جوگير» نمي‌شوند.

وي افزود: البته رابطه متفاوتي با من دارند و از همان اول به خوبي من را در جمع خود پذيرفتند و هميشه در هرجايي که من را مي‌بينند برايم آرزوي موفقيت مي‌کنند تا زودتر خوب شوم و بتوانم زودتر به ترکيب بازگردم، ضمن اينکه چون از بازيکنان ملي باشگاه هستم، اين موضوع نيز هم براي باشگاه و هم هواداران خيلي مهم است.

جهابنخش در پايان گفت: در زمان بازي‌ها نيز نسبت به سايرين که حتي سابقه زيادتري هم نسبت به من دارند، تشويق بيشتري مي‌کنند که مجموع اين موارد دلگرمي خاصي به من مي‌دهد تا هرچه زودتر بتوانم به ميادين بازگردم تا در سال 2014 هم موفقيت‌هاي سال 2013 را تکرار کنم.

يکشنبه 1392/10/29 14:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن