تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820996206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجاريان:‌ هيچ فحاشي‌اي صورت نگرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نجاريان:‌ هيچ فحاشي‌اي صورت نگرفت
مديرعامل باشگاه راه ساري گفت: داور مي‌توانست در ديدار تيم‌هاي فوتسال راه ساري و زمزم اصفهان بازي را ادامه دهد.

  سعيد نجاريان در خصوص نيمه‌تمام باقي ماندن ديدار دو تيم راه ساري و زمزم عنوان کرد: بازي تا 10 دقيقه نيمه دوم ادامه داشت حتي زمزم هم 5 خطا انجام داده بود، بازي 3 بر صفر بود که ما توانستيم يک گل بزنيم داشتيم به بازي برمي‌گشتيم که ناگهان داور توپ را برداشت و به سمت رختکن دويد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: پس از اين اتفاق افراد مختلفي از جمله غفاري و افتخاري رايزني‌هايي انجام دادند اما او اعلام کرد که ديگر سوت نخواهد زد حتي قرار بود داور جايگزين هم انتخاب شود که داوران ديگر هم گفتند زماني که اين داور سوت نمي‌زند ما هم سوت نمي‌زنيم. داور 45 دقيقه در رختکن بود و هرچه اصرار کردند که قضاوتش را ادامه دهد اما فايده‌اي نداشت.

مديرعامل باشگاه راه ساري در مورد علت اين اقدام داور يادآور شد: ما چيزي نديديم اما خودش مي‌گفت يکي از هواداران با مشت به پشت گردن او زده است ممکن است اين کار هم صورت گرفته باشد اما ما چيزي نديديم.

وي در مورد اينکه آيا فحاشي در سالن وجود داشت يا خير، گفت:‌ به هيچ عنوان فحاشي‌اي صورت نگرفت تنها مشکلي که به وجود آمد همين مسئله بود که ما هم چيزي نديديم. آقاي پژمان رضايي اعلام کرد که نمي‌تواند قضاوت کند و به همين دليل بازي را نيمه‌تمام باقي گذاشت در حاليکه مي‌توانست به بازي ادامه دهد، هواداران که به داخل زمين نيامده بودند و با او گلاويز نشده بودند.

نجاريان در مورد اينکه آيا حميد احمدي بازيکن زمزم در اين ديدار به ميدان رفت، گفت: احمدي در اين بازي به ميدان آمد در حاليکه او امروز نمي‌توانست بازي کند محروميت او يک ساله بود و در تاريخ 92/10/28 به اتمام مي‌رسيد قطعاً‌ بر اساس قوانين او نمي‌تواند در همان روز بازي کند و از فرداي پايان محروميتش مي‌تواند به ميدان بيايد.

وي در مورد اينکه آيا راه ساري درباره اين موضوع شکايتي مي‌کند يا خير تأکيد کرد: من اين مسئله را صبح به فدراسيون هم گفتم اما آنها جواب دوپهلو به من دادند، قانوناً مي‌توانيد استعلام بگيريد که او نمي‌توانسته بازي کند، ما اين موضوع را پيگيري مي‌کنيم تا به نتيجه برسيم.



شنبه 1392/10/28 20:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن