تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805266125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يک حرکت خاص ديگر از آقاي «خاص»


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: يک حرکت خاص ديگر از آقاي «خاص»
سرمربي چلسي تاکيد کرد تيمش تنها به سه امتياز ديدار برابر منچستريونايتد خواهد انديشيد.

در حساس‌ترين بازي هفته‌ بيست و دوم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس يکشنبه شب چلسي در ورزشگاه استمفوردبريج به مصاف منچستريونايتد مي‌رود.

ژوزه مورينيو، سرمربي آبي پوشان لندن در نشست خبري قبل از بازي تاکيد کرد که به منچستريونايتد احترام مي‌گذارد، اما فقط به سه امتياز اين ديدار چشم دوخته است.

آقاي "خاص" فوتبال جهان در نشست خبري‌اش يک حرکت خاص ديگر انجام داد. او در حالي که در حال صحبت کردن بود به يکباره صحبت‌هايش را قطع کرد تا با خبرنگاري که تازه از دوران درمان بيماري سرطان رهايي يافته بود دست بدهد و احوال او را جويا شود.

مورينيو گفت: ما برابر تيمي بازي مي‌کنيم که قهرمان فصل قبل ليگ برتر انگليس بوده است نه تيمي که الان با يازده امتياز اختلاف نسبت به صدر جدول در جايگاه هفتم قرار دارد. بايد با اين تفکر برابر منچستريونايتد به ميدان برويم. من تجارب زيادي در جهان فوتبال دارم. دهها بازي بزرگ را انجام داده‌ام و در داربي‌هاي زيادي حضور داشتم. تيمي که در شرايط بدتري پا به داربي مي‌گذارد قوي‌تر است، به همين خاطر معتقدم که بازي چلسي و منچستريونايتد يک بازي خاص و متفاوت با ديگر بازي‌ها است.

او افزود: وقتي به جدول رده‌بندي نگاه کنيم پي مي بريم که سيتي اندوخته خوبي دارد. با اين حال ما از آنها فاصله زيادي نداريم. ليورپول هم با توجه به اين که در رقابت‌هاي اروپايي به ميدان نمي‌رود شانس خوبي براي رقابت دارد. اما منچستريونايتد اختلاف زيادي با صدر جدول رده‌بندي دارد. با اين حال ايمان دارم که شاگردان مويس تا پايان خواهند جنگيد. رقابت در فصل جاري ليگ برتر انگليس بسيار سخت است. حتي هدف اصلي تيم‌هاي بزرگ هم کسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا است، چرا که حتي قرار گرفتن در چهار تيم نخست هم کار بسيار سختي است.

چلسي در فصل جابجايي زمستاني با نمانيا ماتيچ ، هافبک 25 ساله بنفيکا قرارداد امضاء کرد تا اين بازيکن صربستاني بار ديگر به تيم سابقش چلسي برگردد. مورينيو درباره بازگشت ماتيچ گفت: ماتيچ در وقت مناسبي به چلسي بازگشت. او براي هماهنگ شدن با ديگر بازيکنان چلسي به شش ماه زمان نياز دارد. اين بازيکن 25 ساله جزو برنامه‌هاي آينده من براي چلسي است. از اين که او به تيم سابقش برگشته است، خوشحال هستم چرا که نياز مبرمي به او داريم. ماتيچ يک بازيکن کامل است و بدون شک در آينده به توانايي‌هاي او نياز خواهيم داشت.

منچستريونايتد در فصل جاري ليگ جزيره ديگر سرآلکس فرگوسن را بر روي نيمکت خود نمي‌بيند. شياطين سرخ با هدايت ديويد مويس اسکاتلندي نتايج خوبي کسب نکردند و با 37 امتياز در رده هفتم جدول رده‌بندي قرار دارند. مورينيو درباره مويس، گفت: مويس به هم‌دردي و ترحم ما نيازي ندارد. او مربي شايسته‌اي است و مي‌تواند فشارها را تحمل کند. او مي‌تواند ثابت کند که شايسته جانشيني مربي بزرگي همچون سرآلکس فرگوسن است. منچستريونايتد باشگاهي با فرهنگ و تاريخي درخشان است. آنها به توانايي مربي خود ايمان دارند و همواره از او حمايت خواهند کرد. مويس هيچ گونه فشاري را تحمل نمي‌کند. معتقدم که سران منچستريونايتد به او فرصت چهار – پنج ساله خواهند داد تا دوباره اين تيم به روزهاي اوج خود برگردد.

چلسي در جدول رده‌بندي رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس با 46 امتياز در جايگاه سوم قرار دارد. اين در حالي است که منچستريونايتد در جايگاه هفتم است. دو تيم براي بهتر کردن وضعيت خود در جدول رده‌بندي به کسب سه امتياز اين ديدار نياز دارد و تساوي هيچ کدام از آنها را راضي نمي‌کند.

در جدول رده‌بندي آرسنال با 48 امتياز صدرنشين است. منچسترسيتي با 47 امتياز در جايگاه دوم قرار دارد.

شنبه 1392/10/28 09:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن