تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819192510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرنوشت مبهم دو شهروند ربوده شده در بحرین


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




سرنوشت مبهم دو شهروند ربوده شده در بحرین خبرگزاری رسا ـ جمعیت الوفاق بحرین از سرنوشت نامعلوم 2 شهروند بحرینی که چند روز پیش از سوی ماموران رژیم آل‎خلیفه دستگیر و به مکان نامعلومی انتقال یافتند ابراز نگرانی کردند.



 به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق بحرین با درخواست از کمیته بین المللی صلیب سرخ و کارگروه ویژه آدم ربایی سازمان ملل متحد برای اجبار رژیم آل‎خلیفه به مشخص کردن سرنوشت 2 شهروند بحرینی، اعلام کرد: نیروهای امنیتی رژیم آل‎خلیفه هشت روز پیش فاضل عباس و صادق العصفور را با شلیک گلوله بازداشت کردند و ماموران این رژیم همچنان از مشخص کردن سرنوشت و وضعیت آن‎ها امتناع می‎کند و این در حالی است که نگرانی‎ها درباره به خطر افتادن جان آن‎ها هر روز بیشتر می‎شود.
کمیته امور آزادی‎ها و حقوق بشر جمعیت الوفاق ملی بحرین اعلام کرد: این دو شهروند بحرینی در منطقه المرخ در غرب منامه پایتخت بحرین بازداشت شدند و خانواده آن‎ها نگران سلامتی آن‎ها هستند و تلاش‎ها برای پی بردن به وضعیت آن‌ها بی نتیجه بوده است.
این کمیته می افزاید: این دو شهروند بحرینی در هنگام بازداشت به ضرب گلوله نیروهای امنیتی رژیم آل‎خلیفه زخمی شده و خانواده‎هایشان از محل بازداشت و وضعیت آن‎ها بی اطلاع هستند.
مشخص نکردن سرنوشت و وضعیت این دو شهروند بحرینی که غیرانسانی و غیرقانونی بازداشت شدند، بیانگر اذعان غیرعلنی رژیم آل‎خلیفه به جرایم خود است و نشان می‎دهد که این رژیم از فاش شدن جرایمش واهمه دارد.
جمعیت الوفاق ملی اعلام کرد که مقامات و عوامل رژیم آل‎خلیفه از ارایه هر گونه اطلاعاتی به خانواده‎های فاضل عباس و صادق العصفور امتناع می‎کنند در حالی که خانواده‎های آن‎ها به مراکز پلیس و بیمارستان‎های مختلف مراجعه کرده‎اند. فاش نکردن اوضاع عباس و العصفور نشان می‎دهد که عوامل رژیم آل‎خلیفه در پنهان کردن جرایم خود با یکدیگر همدست و هماهنگ هستند و این رژیم باید مسؤولیت ناشی از هر گونه خطر احتمالی را که ممکن است برای بازداشت شدگان به وجود بیاید، به عهده بگیرد.
کمیته امور آزادی‎ها و حقوق بشر جمعیت الوفاق ملی از همه سازمان‎های حقوقی خواست که برای جلوگیری از نقض حقوق بشر در بحرین تلاش کنند و مانع انتقام گرفتن رژیم آل‎خلیفه از مخالفان دموکراسی خواه شوند./994/ب102/د


۱۳۹۲/۱۰/۲۷






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن