تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803281415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام زمان تولید خودروهای یورو 4 در ایران


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اعلام زمان تولید خودروهای یورو 4 در ایران
ایران خودرو برای تولید خودرو با استاندارد آلایندگی یورو 4 در صورت توزیع سوخت یورو 4 از تابستان سال آینده اعلام آمادگی کرد.
آفتاب: به گزارش ایسنا، کیوان وزیری - مدیر اجرا و نظارت بر استاندارد خودروی ایران خودرو - ضمن اشاره به لزوم تعویض کاتالیست و کنیستر خودروها پس از اتمام عمر مفید آنها گفت: هریک از قطعات خودرو دارای عمر مفیدی هستند که پس از اتمام آن حتما باید نسبت به تعویض آن اقدام کرد. عمر مفید کاتالیست (جاذب گازهای خروجی) و کنیستر (جاذب بخارات بنزین) نیز بین 60 تا 100 هزار کیلومتر، با توجه به کیفیت سوخت و کارکرد صحیح موتور خودرو است.


وی تاکید کرد: لازم است بازرسی این دو قطعه نیز در معاینات فنی ادواری خودروها قرار گیرد تا در صورت نیاز مشتریان نسبت به تعویض آن ها اقدام کنند.


وزیری افزود: به دلیل این‌که تولید 100 درصد داخلی این قطعات مقرون به صرفه اقتصادی نیست، حدود 60 درصد آن ها از مواد اولیه منابع خارجی تامین می شوند و در صورت برنامه ریزی منسجم با نهادهای مرتبط از جمله معاینات فنی مربوط به شهرداری ها یا سازمان حفاظت محیط زیست، ایران خودرو می‌تواند نسبت به برنامه ریزی و تامین بودجه ارزی و ریالی مورد نیاز برای تعویض مواردی که عمر مفید این دو قطعه به پایان رسیده اقدام کند.


مدیر اجرا و نظارت بر استاندارد خودروی ایران تاکید کرد: پایان یافتن عمر مفید این قطعات به منزله از بین رفتن خواص استاندارد یورو 4 در آن است.


وزیری در ادامه به آمادگی ایران خودرو برای تولید خودرو با استاندارد آلایندگی یورو 4 در صورت توزیع سوخت یورو 4 از تابستان سال آینده اشاره کرد و گفت: ایران خودرو برای تبدیل قطعات مرتبط با آلایندگی از جمله کنیستر، کاتالیست و قطعات موتور تحت عنوان BOM موتوری و سایر موارد به استانداردهای یورو 4 سرمایه گذاری زیادی انجام داده است.


وی تاکید کرد: البته در صورتی که سوخت استاندارد متناسب به صورت سراسری توزیع نشود، خدمات پس از فروش شاهد ضرر و زیان قابل توجهی خواهد بود که البته این زیان اقتصادی در نهایت متوجه مصرف کننده و تولیدکننده است.


او ادامه داد: استفاده از سوخت یورو 2 در خودرویی که مغز هوشمند آن براساس استاندارد یورو 4 تنظیم شده، موجب مغایرت برنامه ریزی مهندسی شده و افزایش گازهای آلاینده و مصرف سوخت را به همراه خواهد داشت.


وی با تاکید بر این که این امر مردم را دچار معضلات زیاد اقتصادی خواهد کرد، تصریح کرد: از سوی دیگر سهام‌داران نیز به عنوان یکی از ذی‌نفعان ایران خودرو خواستار پاسخ‌گویی برای این سرمایه گذاری بی نتیجه و افزایش هزینه های خدمات پس از فروش خواهند شد.


وزیری تاکید کرد: در صورت اجرای تعهد شرکت پخش و پالایش وزارت نفت، مبنی بر توزیع سراسری سوخت یورو 4 از تابستان آینده، ایران خودرو آمادگی کامل برای تولید خودرو با استاندارد آلایندگی یورو 4 دارد.


مدیر اجرا و نظارت بر استاندارد ایران خودرو افزود: هم اکنون حدود 30 درصد از محصولات ایران خودرو با استاندارد یورو 4 تولید می شود که باید با میزان سوخت یورو 4 توزیعی در جایگاه‌های عرضه سوخت متناسب باشد.


وی در پایان، تامین بودجه ارزی و ریالی و توزیع سوخت یورو 4 را مهم ترین دغدغه خودروسازان در زمینه کاهش مصرف سوخت و آلایندگی ها دانست و گفت: ایران خودرو در صورت تامین ارز مورد نیاز تامین قطعات مرتبط با آلایندگی و همچنین توزیع سراسری سوخت استاندارد مناسب، تمامی محصولات را با استاندارد یورو 4 تولید خواهد کرد.




تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن