تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818892611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنسرت خیریه شهرام ناظری به نفع بیماران جزامی+ تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
کنسرت خیریه شهرام ناظری به نفع بیماران جزامی+ تصاویر این اجرا برای کمک به بیماران جزامی مهاباد، به دنبال اجراهای خیرخواهانه ای که استاد شهرام ناظری پیش از این نیز برای کمک به کودکان آسیب‌ دیده حادثه آتش‌ سوزی مدرسه شین‌آباد پیرانشهر برگزار کرد اتفاق افتاد.

شهرام ناظری استاد آواز ایران به همت موسسه فرهنگی آوای هنر در تاریخ ۲۴ و ۲۵ دی ماه کنسرت خیری ای را به نفع بیماران جزامی برگزار کرد.
کنسرت خیریه شهرام ناظری به نفع بیماران جزامی
این اجرا برای کمک به بیماران جزامی مهاباد، به دنبال اجراهای خیرخواهانه ای که استاد شهرام ناظری پیش از این نیز برای کمک به کودکان آسیب‌ دیده حادثه آتش‌ سوزی مدرسه شین‌آباد پیرانشهر برگزار کرد اتفاق افتاد.
کنسرت خیریه شهرام ناظری به نفع بیماران جزامی

 
این کنسرت در حالی برگزار شد که ۲۸ ژانویه برای حمایت از این بیماران به نام آنها نام‌گذاری شده است و ( جیهان طاویلا )، نماینده سازمان بهداشت جهانی در تهران به‌عنوان میهمان در این برنامه حضور داشت.
 
در شب اول این اجرا جمشید مشایخی، بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون نیز حضور داشت که با ورود وی به سالن تشویق حضار آغاز شد، بعد از اجرای قطعه اول ناظری با معرفی جمشید مشایخی به حضار از وی برای آمدن به روی سن دعوت کرد، مشایخی نیز به روی صحنه آمده و در توصیف شهرام ناظری این چنین گفت :
افتخار می‌کنم هموطن شما هستم. شهرام‌خان ناظری را میلیون‌ها ایرانی می‌شناسند و با هنرش آشنا هستند ولی او گوهری دارد که کمتر شناخته شده است، آن هم فضیلت و انسانیت اوست.
 
در این کنسرت به ترتیب قطعات :
پرواز
تصنیف آهسته که سرمستم ( شعر : مولانا ) – تنظیم و آهنگ : گروه دستان . حمید تبسم
قطعه ساز به همراه آواز ( شعر : بوسعید ابولخیر، عطار نیشابوری )
تصنیف لولیان ( شعر : مولانا ) – آهنگساز : شهرام ناظری . تنظیم : گروه دستان
قطعه زمستان ( شعر : مهدی اخوان ثالث ) – آهنگساز شهرام ناظری . تنظیم : گروه مولوی
و بخش موسیقی شور انگیز کردی اجرا شد که بخش آخر ( موسیقی کردی ) مورد استقبال حاظرین در کنسرت قرار گرفت.
 
اعضای گروه مولوی که در این اجرا شهرام ناظری را همراهی می کردند، صابر نظرگاهی ( تار )، حسین پرنیا ( سنتور )، بابک غسالی ( عود – بربط )، نگار خارکن ( کمانچه آلتو )، راشد بابا شهابی ( کمانچه )، شهرام محمدی ( دیوان – سه تار )، فرهاد صفری ( تنبک – دمام – دهل ) و شهریار نظری ( دف ) بودند.
کنسرت خیریه شهرام ناظری به نفع بیماران جزامی

 
یادداشت استاد شهرام ناظری :
 
سال ها پیش فروغ فرخزاد زندگی جزامیان ( قلعه باباداغی تبریز ) را در یک جمله خلاصه کرد : خانه سیاه است.
مستند فروغ به شدت تکان دهنده و تراژیک بود. حضور جزامی ها در فیلم به عنوان تردشدگان جامعه و به تصویر کشیدن روزگار آن ها از ویژگی های این مستند به شمار می رفت، تلاش فروغ برای نزدیک شدن به این بیماران و سهیم کردن خود در وحشت و انزوای آنان بود. نیم قرن از آن زمان گذشته.
اکنون هدف ما از این کنسرت توجه جامعه، دست اندرکاران و همه ی انسان دوستان به این قشر محروم و به سردی و زمستان زندگی آن ها می باشد. این جانب شهرام ناظری به عنوان قدم اول درآمد حاصله از سود این کنسرت را در اختیار این بیماران قرار خواهم داد. امید است با همراهی شرکت کار و اندیشه ( اکوانرژی )، کانون نور و روزنامه شرق بتوانیم بخشی از نیاز های این بیماران را تامین نماییم.
 
شهرام ناظریمویک نو

جمعه 27 دی 1392 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 556]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن