تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816422359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرامرزي: از رفتار هواداران راه آهن دلخوريم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فرامرزي: از رفتار هواداران راه آهن دلخوريم
سرپرست تيم فوتبال سپاهان گفت: از رفتار اندک هواداران راه آهن دلخوريم و از رفتار آنها متعجب هستم.

محمد فرامرزي در مورد تساوي يک بر يک تيمش مقابل راه‌آهن گفت: با وجود تساوي در بازي روز گذشته بازيکنان عملکرد خوبي داشتند. هر چند در نيمه اول نتوانستيم مثل ديدارهاي اخيرمان خيلي خوب باشيم اما بازيکنان در نيمه دوم حاکم بر توپ و ميدان بودند و بازيکنان فرصت‌هاي زيادي را به دست آوردند که کمتر توانستيم از آنها استفاده کنيم. بر روي يک اتفاق بازيکنانمان گل به خودي زدند و شرايط به اين شکل رقم خورد. راه آهن در اين ديدار حرفي براي گفتن نداشت.

به گزارش فارس، وي افزود: 2 تيم با شرايطي متفاوت پا به اين مسابقه گذاشتند. راه‌آهن با توجه به دريافت 5 گل در ديدار گذشته خود و اينکه براي بقا به ميدان مي‌رود، تلاش زيادي انجام داد. ما اطلاع داشتيم که کادر فني اين تيم اقدامات ويژه‌اي را براي اين مسابقه انجام داده‌اند و به همين خاطر با توان زيادي پا به اين مسابقه گذاشتيم. همچنين بازي مقابل تيم بزرگ سپاهان انگيزه زيادي براي آنها ايجاد کرده بود.

سرپرست سپاهان تأکيد کرد: در اين شرايط سخت و حساس رأي ناگهاني کميته انضباطي براي برکناري هادي عقيلي به ما شوک وارد کرد. با توجه به اينکه علي احمدي يکي از مدافعان ما 3 اخطاره بود، محروميت هادي عقيلي هديه نا به هنگام کميته انضباطي بود! و اين باعث شد نفرات ما در خط دفاع کمتر شوند. البته مدافعان سپاهان روز گذشته در مجموع عملکرد بسيار خوبي داشتند و با تمام توان بازي کردند. راه‌آهن براي کسب حداقل امتياز به ميدان آمد که به هدف خود رسيد. هر چند دو امتياز با ارزش اين مسابقه را از دست داديم اما اين مسئله چيزي از ارزش‌هاي بازيکنان ما کم نمي‌کند. روند رو به رشد خود را حفظ کرديم و اميدوارم بتوانيم در ديدارهاي آينده با قدرت بيشتري در ميدان حاضر شويم.

فرامرزي در مورد اينکه چرا رأي محروميت هادي عقيلي پس از گذشت 2- 3 هفته اعلام شد، تأکيد کرد: ما به زمان صدور رأي اعتراض داريم. اگر هادي عقيلي در هفته بيستم حرکتي کرده که مستوجب محروميت است چرا اين موضوع را در هفته بيست و سوم اعلام مي‌کنند؟ در حالي که چند هفته از آن اتفاق گذشته و ما فکر مي‌کنيم ديگر اتفاقي نخواهد افتاد به يکباره چنين مشکلي به وجود مي‌آيد و در مسابقه‌اي که برايمان اهميت بسيار زيادي دارد با اين مسئله مواجه مي‌شويم. نمي‌گويم اين کار از پيش تعيين شده بود اما اي کاش رأي هادي عقيلي را زودتر اعلام مي‌کردند و چرا اين کار را دو هفته بعد انجام دهند. ما ديروز در خط دفاع به خاطر اين اقدام با مشکلات زيادي روبرو شديم. عقيلي در بازي بعدي به ميدان رفت و مصدوم شد و در زماني که آمادگي حضور در ميدان را پيدا کرده بود بار ديگر او را محروم کردند. باز هم تأکيد مي‌کنم با توجه به تمام مسائلي که در بازي روز گذشته اتفاق افتاد با توجه به نتايجي که در بازي‌هاي ديروز رقم خورد. سپاهان تا آخرين لحظه براي کسب قهرماني و موفقيت مي‌جنگد.

سرپرست سپاهان در مورد توهين‌هاي هواداران راه‌آهن اظهار داشت: واقعا از رفتار اندک هواداران راه‌آهن تعجب مي‌کنم و از رفتار اندک هواداران راه‌آهن دلخور هستيم. بضاعت راه‌آهن مقابل سپاهان مشخص است. در روزي که راه‌آهن با حداکثر نفرات دفاع مي‌کرد چشم به ضد حملات داشت آنها و هواداران اين تيم بايد از کسب تساوي راضي باشند و تعجب مي‌کنم که آنها از چه چيزي ناراحت بودند که اينقدر به کادر فني و بازيکنان ما در پايان مسابقه توهين کردند.

وي افزود: واقعا دليل اين کار را نمي‌دانم. تمام تيم‌هايي که به اصفهان آمدند در مسابقه با سپاهان مشاهده کردند که هواداران ما تنها تيم خود را تشويق کردند و هيچگاه توهيني عليه کسي روا نداشتند. به نظر من هواداران ما شايسته بهترين تقديرها هستند چرا که به هيچ وجه توهين نمي‌کنند.

فرامرزي در مورد اينکه آيا از عملکرد سرجيو ون‌ديک رضايت دارد، گفت: ون‌ديک يک بازيگر حرفه‌اي است. او در فضاي فوتبال استراليا که کاملا متفاوت با ايران است وارد ليگ ما شده است. خوشبختانه ون‌ديک توانسته رابطه خوبي با بازيکنان و کادر فني برقرار کند و وظايف خود را به بهترين نحو انجام دهد. البته او در گلزني توفيق نداشته و اميدواريم در بازي‌هاي آينده به اين شرايط نيز برسد.

سرپرست سپاهان در مورد شرايط محرم نويد‌کيا خاطر نشان کرد: محرم‌نويد‌کيا روند رو به رشدي داشته و تمرينات خود را با انگيزه فراوان ادامه مي‌دهد. مي‌دانيد ژانويه ماه تعطيلي کشورهاي اروپايي است به همين خاطر پزشک نويدکيا هنوز نظر قطعي خود را در مورد زمان بازگشت او اعلام نکرده است اما با روند رو به رشد و روحيه خوبي که اين بازيکن دارد اميدواريم او از ديدارهاي ليگ قهرمانان آسيا بتواند براي سپاهان به ميدان برود.

فرامرزي در پايان گفت: سپاهان با وضعيتي که در چند وقت اخير داشته است در تمامي مسابقات با نگاهي متفاوت به ميدان مي‌رود و اميدوار هستيم بتوانيم مقابل استقلال خوزستان نيز نتايج قابل قبولي را کسب کنيم.

جمعه 1392/10/27 11:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن