تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818780351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جايز نبود رئيس کميته ملي المپيک هم باشم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جايز نبود رئيس کميته ملي المپيک هم باشم
وزير و ورزش و جوانان گفت: از نظر خودم جايز نبود رئيس کميته ملي المپيک هم باشم.

به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان محمود گودرزي صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور درمنزل مرادعلي شيراني از تلاش هاي اين پيشکسوت کشتي کشور تقدير کرد.

گودرزي در اين ديدار در مورد خاطرات گذشته و زماني که در امجديه با هم تمرين مي‌کردند صحبت کرد. شيراني با تبريک به گودرزي پيشنهاد داد توجه به ورزش‌هاي پايه در اولويت باشد و ورزشکاران بيشتر روي بدنسازي تمرکز کنند.

شيراني گفت: زماني که من کشتي مي‌‎گرفتم وسط کشتي متوجه مي‌شدم که جان ندارم و نمي‌توانستم روي پاهايم بايستم اما حريفانم تازه آن موقع موتورشان روشن مي‌شد. بعدها که دانشگاه رفتم متوجه شدم که علت، ضعف بدنسازي بوده است. بيش از 2 سال وقت داريم تا در المپيک بعدي موفق باشيم ما بايد در دووميداني و تيراندازي که مدال‌آور هستند سرمايه‌گذاري کنيم.

يکي ديگر از پيشنهادهاي شيراني براي المپيک، تصويب پاداش يک ميليارد توماني براي قهرمانان المپيکي بود. وي در اين باره گفت: با اين پاداش ورزشکاران بسياري جذب ورزش مي‌شوند چرا که در المپيک همه ورزشکاران‌مان سعي مي‌کنند با چنگ و دندان مدال بگيرند.

شيراني از اينکه رسول خادم به عنوان رئيس فدراسيون سرمربيگري تيم ملي کشتي آزاد را بر عهده گرفته است انتقاد کرد.

وزير ورزش و جوانان هم در اين ديدار اظهار داشت:در يک ماه اخير خيلي مرا به اين سمت هل داده‌اند که رئيس کميته ملي المپيک شوم. آنها مي‌گويند صلاح اين است که رئيس هر 2 سازمان يکي باشد تا ورزش يک دست‌تر شود اما من پرهيز و مقابله کردم. از نظر من 2 جريان بايد هماهنگ شود اما جايز نيست که من به آنجا بروم. مدير بايد تنها يک کار را در دست بگيرد تا آن را به نحو احسن انجام برساند.

وزير ورزش و جوانان در ادامه اين صحبت‌ها به پتانسيل منفي که در ورزش وجود دارد اشاره کردو گفت: در 2سال و نيم گذشته 14 فدراسيون با سرپرست اداره شده است. سرپرستاني که تقريباً غيرفني بودند. اين اتفاق پتانسيل منفي در ورزش ايجاد کرده است. نظر ما اما اين است که بر اساس قانون حرکت کنيم. اگر فدراسيون‌ها با سرپرستان غير متخصص اداره شوند، گردش امور به روزمرگي مي‌افتد و افراد فني که عزت نفس دارند بيرون از اين مجموعه مي‌مانند.

سه شنبه 1392/10/24 13:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن