تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802357849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمسايي: بازيکنانمان مظلوم واقع شده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شمسايي: بازيکنانمان مظلوم واقع شده‌اند
سرمربي ـ بازيکن تيم فوتسال دبيري گفت: هفته‌هاي هجدهم تا بيستم بازي‌هاي بسيار حساسي است و تکليف قهرمان را مشخص مي‌کند.

وحيد شمسايي در خصوص شرايط تيم فوتسال دبيري و صدرنشيني اين تيم با اختلاف 6 امتياز نسبت به رقيبش يعني گيتي‌پسند، اظهار داشت: ما شرايط خوبي داريم البته هيچ اتفاقي رخ نداده است. 10 هفته باقي مانده و بايد تلاش خود را بکنيم تا در ادامه بتوانيم اين جايگاه را حفظ کنيم. کوچکترين لغزشي باعث مي‌شود تا رقبا جاي ما را بگيرند.

به گزارش فارس،وي در مورد ديدار مقابل شهرداري تبريز اظهار داشت: بازي بسيار جانداري بود. آنها شرايط خوبي داشتند و البته بازيکنان ما عملکرد بسيار خوبي از خود به نمايش گذاشتند. لطف خدا هم شامل حال ما شد که تيم‌هاي مدعي نتوانستند امتياز کامل را کسب کنند و اين موضوع به سود ما تمام شد.

سرمربي بازيکن دبيري در مورد عدم حضورش در اين ديدار تاکيد کرد: من سومين بازي بود که به ميدان نرفتم، مقابل منصوري، راه ساري و همچنين اين ديدار بازي نکردم. از بيرون با سفال‌منش و امير شمسايي وضعيت بازيکنان را زير نظر داشتيم و اشراف کامل وجود داشت. تعويض‌هاي خوبي هم انجام داديم و توانستيم اين بازي دشوار را با پيروزي به پايان برسانيم.

شمسايي در مورد ديدار هفته آينده مقابل تيم قعرنشين جدول يعني پتروشيمي ماهشهر خاطرنشان کرد: به نظرم يکي از بازي‌هاي سخت را پيش رو داريم. دليل آن اين است که اين تيم در هفته قبل توانست در تبريز تيم پديده هلال احمر را شکست دهد. همه مربيان پيش از بازي با دبيري اعلام مي‌کنند که مي‌خواهند اولين شکست تيم ما را رقم بزنند. همين موضوع کار را سخت مي‌کند.

وي با اشاره به عدم حضور جواد اصغري مقدم به علت سه کارته بودن، گفت: ما چندين مصدوم داريم و همچنين اصغري‌مقدم را در اختيار نداريم. چندين بازيکن دوکارته هم داريم. پس از ديدار با پتروشيمي سه بازي بسيار مهم پيش رو داريم که معتقدم تکليف قهرماني را مشخص مي‌کند. ديدار با گيتي‌پسند، ماهان تنديس و ميثاق. بازيکنان ما جوان و آينده‌دار هستند البته در کنار آنها باتجربه‌ها هم حضور دارند.

سرمربي بازيکن تيم فوتسال دبيري با گلايه از سرمربي تيم ملي فوتسال تصريح کرد: بازيکنان ما واقعا مظلوم واقع شده‌اند. کادر فني تيم ملي بازي تيم‌هاي بالاي جدولي را نگاه نمي‌کند. ما بازيکنان بي‌نظيري داريم که عملکرد بسيار خوبي داشتند. آنها به خوبي خود را در ليگ نشان مي‌دهند. تاکنون بسيار عالي کار کرده‌ايم و اميدوارم در ادامه هم چنين امري وجود داشته باشد. جواد اصغري مقدم توانسته جزو نفرات دوم و يا سوم بهترين گلزنان باشد. وحيد قاسمي عقب‌گير بسيار خوبي است که اگر بخواهم 3-4 نفر را در کل ايران در پست عقب‌گير انتخاب کنم او يکي از آنها خواهد بود. ما تا اين لحظه در دفاع و حمله بي‌نظير بوده‌ايم.

وي در مورد اينکه آيا مشکلاتش با سرمربي تيم ملي برطرف شده، تاکيد کرد: ما معتقديم که بايد از تيم ملي حمايت شود اما اين حمايت بايد دوطرفه باشد. من مشکلي با کسي ندارم، دنبال حقانيت فوتسال هستم. ما به لحاظ استعدادي بي‌نظير هستيم اما از لحاظ امکانات خيلي عقب‌ هستيم که اين هم نياز به کار زياد دارد. تا آنجا که مي‌دانم خسوس تنها سه بازي را از نزديک تماشا کرده آنهم به علت اينکه در حوالي تهران بوده، البته باز هم جاي شکرش باقي است که بازي‌هاي قم را نگاه مي‌کند.

شمسايي با اشاره به برگزاري اولين دوره جام حذفي تاکيد کرد: ما خيلي خوشحاليم که جام حذفي برگزار مي‌کنيم اما هدف از برگزاري اين تيم چيست؟ چه کاري مي‌خواهيم انجام دهيم؟ مثلا کار بزرگي کرده‌ايم؟ کاري که ايتاليا 10-12سال پيش انجام مي‌داد آنوقت نمي‌دانيم که قهرمان جام حذفي به چه مسابقاتي مي‌خواهد برود. به يک تورنمنت که چندان اهميتي ندارد. در ايتاليا قهرمان جام حذفي در جام باشگاه‌هاي اروپا شرکت مي‌کرد.

سرمربي بازيکن تيم فوتسال دبيري در مورد اينکه کميته فوتسال قرار بود مانع حضور باشگاه‌هايي که حق وروديه خود را پرداخت نکرده‌اند در هفته شانزدهم شود و همچنين افزايش وروديه ليگ گفت: اگر وروديه از يک و نيم ميليون به 30 ميليون افزايش پيدا مي‌کند بايد در فوتسال خرج شود و حداقل امکانات آن را ببينيم. اگر در جايي اين مسائل ديده مي‌شود به اين دليل است که برنامه‌ريزي مي‌شود تا در همين امر خرج شود. من با افزايش اين مقدار مخالفم اما اگر قرار است از باشگاه‌ها گرفته شود بايد از تمامي باشگاه‌ها گرفته شود و هيچ فاصله‌اي وجود نداشته باشد. متاسفانه بي‌قانوني زياد وجود دارد. بازيکن خيلي راحت در جام باشگاه‌ها شرکت مي‌کند و زود وارد ليگ مي‌شود.

وي ادامه داد: من از آقاي افتخاري خواهش کردم که جلوي خسوس را بگيرد. بعد در جلسه، زماني که صحبت از درودگر مي‌شود آقايان برخورد او را با بازيکن عنوان مي‌کنند در حالي که او اين کار را کرد تا کاظم محمدي محروم نشود. فيفا همان موقع از درودگر تقدير کرد من نمي گويم کارش خوب و يا بد بوده، اما در جلسه مطرح مي‌کنند بعد يک مربي مي‌آيد يک ايراني را به زمين مي‌کوبد هيچ اتفاقي رخ نمي‌دهد. اگر در کشور ما مربياني چون ولاسکو و کي‌روش حضور دارند به دور آنها هم مي‌چرخيم اما آدم‌هاي کوچک در فوتسال ما جايي ندارند.

سه شنبه 1392/10/24 12:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن