تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802885040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسن‌زاده: محکومان مي‌توانند اعتراض کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حسن‌زاده: محکومان مي‌توانند اعتراض کنند
رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: افرادي هم که در پرونده محسن قهرمان محکوم شده‌اند حق اعتراض دارند و در فرصت قانوني، مي‌توانند به کميته استيناف اعتراض کنند.

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، اسماعيل حسن‌زاده درباره راي صادره کميته انضباطي در خصوص پرونده محسن قهرماني گفت: رسيدگي به اين پرونده 4 ماه طول کشيد که 2 ماه از اين تحقيقات در کميته انضباطي بود و 2 ماه هم خارج از کميته انضباطي پيگيري شد. البته در اين 4 ماه حدود 35 روز تعطيلي با احتساب پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها داشته‌ايم و مي‌توان دقيق‌تر گفت از روزي که پرونده کليد خورد تا به امروز که راي صادر شد 3 ماه به طول انجاميد.

وي با بيان اينکه 3 ماه براي رسيدگي به پرونده قهرماني زياد نيست، افزود: اهالي رسانه مي خواستند اين اتفاق زودتر بيفتد و راي زودتر صادر شود، اما 3 ماه مفيد براي اين پرونده مهم از نظر کيفي و کمي طبيعي است و آنچه که در راي منعکس شده براي همه مشخص بوده که براي صدور آن زحمات زيادي کشيده شده است. فشارهاي رسانه‌اي زيادي هم وجود داشت که با عجله راي را صادر کنيم اما لازم بود با فرصت به پرونده رسيدگي کنيم و با عجله کار نکنيم. راي مستند و منطبق با مفاد قانوني آيين نامه انضباطي است و اميدوارم بتواند تاثير خودش را در جامعه فوتبال بگذارد.

رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال که زودتر از اين نمي‌شد راي را صادر کرد، گفت: نمي‌توانستيم زودتر از زماني که راي اعلام شده راي را اعلام کنيم، چراکه بخش قابل توجهي از کار پرونده توسط حراست وزارت ورزش و جوانان و حراست فدراسيون فوتبال پيگيري شد. از آنها هم تشکر مي‌کنيم چراکه اين عزيزان در راستاي رسيدگي به پرونده همکاري لازم را داشتند و زمان گذاشتند تا ما بتوانيم به نتيجه برسيم.

حسن‌زاده ادامه داد: همان‌طور که در اولين مصاحبه‌ام با سايت فدراسيون گفته بودم بازهم تاکيد مي‌کنم حجم قضايي پرونده به مراتب کمتر از حجم رسانه‌اي بود. گمانه‌زني‌هاي بيش از حد در اين پرونده مطرح شد و همانطور که در دادنامه آمده برخي افراد تبرئه شده‌اند و حتي برخي که گمان مي‌رفت در اين ماجرا دخيل بوده‌اند، مورد نظر نبودند. آنهايي هم که تقصيراتي داشتند به صورت مشخص تنبيه شدند.

وي يادآور شد: لازم است بگويم از اهالي فوتبال مي‌خواهيم هر پديده ناهنجاري را که مي‌بينيد خودشان تحليل نکنند و منتظر تصميم ارکان قضايي فوتبال ايران باشند. برخي جلسات ما تا 10 ساعت در روز و تا ساعات آخر شب طول مي‌کشيد، به نحوي که فقط براي اداي فريضه نماز جلسه را ترک مي‌کرديم و دوباره باز مي‌گشتيم تا به آن رسيدگي کنيم. مسلم است که در اين پرونده مهم که در دستور کار کميته انضباطي بود، به چنين جلساتي هم نياز داشتيم.

رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال خاطرنشان کرد: دلايل، مدراک و مستندات موجودي که به کميته انضباطي رسيد، ملاک بود و کميته انضباطي به آن پرداخته است. البته حتي مدارک غيرمستند و بي اساس هم که در پرونده مطرح شده بودند رصد شده است تا راي جامع و کامل و بدون هيچ شبهه اي صادر شود. افرادي هم که در اين پرونده محکوم شده‌اند حق اعتراض دارند و در فرصت قانوني، مي‌توانند به کميته استيناف اعتراض کنند. ضمن اينکه آنهايي که قبلا با دستور موقت محروم شده بودند مدت محروميت‌شان در زمان اجراي حکم‌شان محاسبه خواهد شد.

حسن‌زاده با بيان اينکه افرادي که کميته انضباطي در حکم از آنها نام برده، از خانواده فوتبال هستند گفت: مقررات فوتبالي حاکم بر رفتار آنها بوده و همانطور که در همه اقشار لغزش و غفلت از مقررات وجود دارد، در مقوله داوري هم با تاکيد بر اينکه جامعه داوري ما خدمات شايسته‌اي انجام مي‌دهد و سلامت است، راي صادر شده در اين پرونده به غفلت و لغزش افرادي خاص رسيدگي شد. ما يقين داريم جامعه فوتبال اين موضوع را به حساب جامعه داوري نخواهند گذاشت. برخي افراد هم مورد تذکر واقع شده‌اند که هدف اين بوده متوجه فعاليت خود در امور فوتبال باشند و هرجايي که لازم شد موارد غيرقانوني را اطلاع دهند.

وي درباره آراي صادر شده عنوان کرد: اين راي در 3 بخش صادر شده که بخش اول مربوط به بازي سپاهان و پرسپوليس در اصفهان بود که از آنجا شروع شد که به بررسي رفتار محسن قهرماني پرداختيم. بخش دوم مسايل مرتبط با ليگ دسته سوم و بخش سوم مطالبي بود که در حاشيه اتفاقات 2 بخش اول و دوم احراز شده و کميته انضباطي به آن پرداخته است. در عين حال کميته انضباطي مصمم بود که با متخلفان برخورد کند و با نهايت عدل و انصاف و رافت و همچنين متناسب بودن تنبيه با رفتار متخلفان را سرلوحه کار خود قرار داده و تا جايي که ممکن بوده تلاش شده تا تنبيهات متناسب با رفتار ارتکابي باشد.

رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در پايان گفت: از رسانه‌هايي که به طور منطقي و دور از هرگونه افراط و تفريط مسايل را دنبال مي‌کنند و در بعضي موارد به روند پرونده کمک کردند تشکر مي‌کنيم. از برخي از دوستان رسانه‌اي هم که تندتر از قانون و متوليان امور حرکت کردند در خواست مي‌کنيم همواره سعي کنند تلاش‌هايي داشته باشند که سازندگي آنها بيشتر از تخريب‌شان باشد و بديهي است ارکان قضايي فدراسيون مستقل بوده، هست و اساسا در انجام وظايف ذاتي خود حاکم به عمل است.

يکشنبه 1392/10/22 17:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن