تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803958344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برترین محصولات الکترونیکی رونمایی شده در CES 2014 + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دریچه بررسی می کند؛
برترین محصولات الکترونیکی رونمایی شده در CES 2014 + عکس
نمایشگاه CES 2014 به کار خود پایان داد.در روزهای برپایی این نمایشگاه محصولات جدیدی وارد دنیای فناوری شدند که دریچه برترین های هر دسته را به شما معرفی می کند.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران،با پایان یافتن نمایشگاه محصولات الکترونیکی CES 2014 وقت بررسی محصولات رونمایی شده در این نمایشگاه فرا رسیده است.دریچه فناوری اطلاعات برترین محصول در دسته را انتخاب کرده و به شما کاربران گرامی معرفی می کند.

تلفن همراه : Xperia Z1 Compact




برترین تلفن همراه حاضر در این نمایشگاه Xperia Z1 Compact بود.این اسمارت فون دارای نمایشگر 4.3 اینچی از نوع IPS با رزولوشن 1280 در 720 است.اما از نظر سخت افزاری این عضو جدید خانواده اکسپریا به پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 800 با سرعت 2.2 گیگاهرتز و موتور گرافیکی Adreno 330 مجهز است.ظرفیت رم Xperia Z1 Compact دو گیگابایت و ظرفیت حافظه داخلی آن 16 گیگابایت است.
باتری اسمارت فون جدید سونی 2300 میلی آمپر ظرفیت دارد که می توان با آن 10 ساعت مکالمه کرد.این تلفن همراه ضد آب و ضد گرد و غبار است.


تبلت : THINKPAD 8




درست است که سامسونگ در این نمایشگاه از تبلت های 12 اینچی جدید خود رونمایی کرد،اما می توان گفت بهترین تبلت حاضر در CES 2014 ساخت لنوو می باشد.این تبلت THINKPAD 8 نام دارد و سیستم عامل ویندوز 8.1 روی آن نصب شده است.از ویژگی های سخت افزاری این تبلت که دارای نمایشگر 8.3 اینچی با رزولوشن 1280 در 1920 می باشد می توان پردازنده چهار هسته ای 2.2 گیگاهرتزی و رم 2 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 32 گیگابایتی را نام برد.
THINKPAD 8 با نسل چهارم شبکه های تلفن همراه سازگار است و دوربین های 8 و 2.2 مگاپیکسلی روی آن نصب شده اند.





بازی : Play Station Now




در بخش کنسول های بازی سونی گوی رقابت را از دیگران ربود.این شرکت با ارائه یک سیستم میزبان ابری برای کنسول های بازی،تلویزیون ها و تلفن های همراه توانست یک محصول خارق العاده را عرضه کند. Play Station Now در واقع یک سیستم ابری است که منتخب بازی های PS3 در آن قرار دارند و با اتصال به آن از طریق دستگاه ها ذکر شده می توان به راحتی از بازی های آنلاین استفاده کرد.
این سرویس در تابستان آینده برای PS3 و PS4 ارائه می شود به پس از آن به سایر دستگاه ها از جمله PS Vita نیز خواهد رسید.

تلویزیون ها : Vizio 50-inch 4K TV





در قسمت تلویزیون ها سامسونگ و ال جی و شارپ کوشیدند تا تلویزیون های هوشمند و با رزولوشن تصویر 8K گوی سلقت را از دیگری بربایند.اما در گوشه ای از این نمایشگاه Vizio یک تلویزیون 50 اینچی جدید با رزولوشن فوق اچ دی 8K رونمایی کرد که لقب ارزان ترین تلویزیون فوق اچ دی دنیا را با قیمت 999 دلار از آن خود کرد.

گجت های پوشیدنی : Sony Core و Pebble Steel





سونی در CES 2014 یک گجت پوشیدنی با نام Core رونمایی کرد که درون یک دستبند قرار می گیرد.از این محصول اطلاعات دقیقی منتشر نشده و شرکت سازنده اطلاعات تکمیلی در خصوص محصول خود را در کنگره بین المللی بارسلونا در اختیار علاقه مندان تکنولوژی خواهد گذاشت.








Pebble در خلال CES 2014 از نسل دوم ساعت های هوشمند خود پرده برداری کرد.این ساعت جدید می تواند با سیستم عامل های اندروید و آی او اس (iOS) کار کند و به گجت هایی که با این سیستم عامل ها کار می کنند متصل شود و کاربر می تواند از طریق آن دستگاه خود را کنترل کند.
این ساعت هوشمند با قیمت 249 دلار و از بیست و هشتم ژانویه به فروش خواهد رسید.






تکنولوژی جدید در خودرو ها : AUDI TRAFFIC LIGHT ASSIST





آئودی در روزهای برگزاری نمایشگاه محصولات الکترونیک یک قابلیت جدید اتومبیل های خود را به نمایش گذاشت.این قابلیت که TRAFFIC LIGHT ASSIST نام دارد.در این سیستم راننده به وسیله سیستمی که روی خودرو خود نصب شده می تواند چراغ های راهنمایی و رانندگی را که سبز یا قرمز هستند تشخیص دهد.
این سیستم با سامانه های موجود روی چراغ های راهنمایی و رانندگی یکپارچه شده و از طریق آن ها اطلاعات هر چراغ را به خودرو ارسال می کند.


بهترین خودرو الکترونیکی : i-ROAD





در نمایشگاه CES 2014 کمپانی های بزرگ اتومبیل سازی از آخرین دستاوردهای خود در زمینه خودرو رونمایی کردند.برای مثال بی ام دبلیو اتومبیل بدون راننده و بنز سیستم هوشمند جدید داخل خودرو را به نمایش گذاشت.اما تویوتا با i-ROAD توانست جزء بهترین ها باشد.
خودرو i-ROAD بسیار کوچک است و سه چرخ دارد.این خودرو 33.5 اینچ پهنا ، 56.9 اینچ ارتفاع و 92.5 اینچ طول دارد.این خودرو تمام الکترونیکی است و بانیروی برق کار می کند و موتور 2.7 اسب بخاری روی آن قرار دارد که می تواند با یکبار شارژ تا 45 کیلومتر مسیر را می تواند طی کند.

گزارش از TechMan خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات















تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن