تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802692196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعیین تکلیف سایت بیت امام برای آیت الله لاریجانی!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



تعیین تکلیف سایت بیت امام برای آیت الله لاریجانی!
سایت جماران در واکنش به اعلام جرم دادستانی تهران علیه علی مطهری در گفتگویی با محمود آخوندی استاد حقوق مدعی شد : باید نهادی را در قوه قضاییه تعریف کرد و راه انداخت که ملزم به جواب دادن به سئوالهای نمایندگان باشد. به همین دلیل لازم است تا قانون تغییر کند، به طوریکه اگر لازم باشد رییس قوه قضاییه را هم برای پاسخگویی به مجلس احضار شود!




به گزارشجام نیوز به نقل از 598 ،  اظهارات یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور که به گفته سخنگوی قوه قضاییه مصداق توهین و افترا بوده است ، سبب موج جدید از مطالب تخریبی علیه دستگاه قضایی از سوی رسانه های معاند و اصلاح طلب گردید. علی مطهری نماینده مردم تهران در صحن علنی مجلس در نطقی با زیر سوال بردن «استقلال قوه قضائیه» تلاش در جهت تطهیر فتنه و فتنه گران نمود که موجب گردید علاوه بر اعلام جرم از سوی دادستان تهران با واکنش هیئت نظارت بر نمایندگان روبرو گردید و این هیئت مورادی از نطق علی مطهری که درباره قوه قضائیه بود را مورد ایراد دانست.

اما جریانات حامی فتنه در داخل و خارج کشور با حمله به دستگاه قوه قضاییه و دادستانی تهران در تلاشند با زدن نعل وارونه به جای پاسخگویی به اتهامات و افترا های وارد شده ، خواستار تغییر قانون اساسی و احضار رئیس قویه قضاییه به مجلس شدند .

در این میان سایت جماران وابسته به حجت الاسلام حسن خمینی که به منظور پاسداشت و ترویج اندیشه های رهبر کبیر انقلاب اسلامی ! راه اندازی گردیده است، وظیفه بخشی از این پروژه را در دست گرفته است .

سایت جماران در گفتگویی با محمود آخوندی استاد حقوق آورده است : باید نهادی را در قوه قضاییه تعریف کرد و راه انداخت که ملزم به جواب دادن به سئوالهای نمایندگان باشد. به همین دلیل لازم است تا قانون تغییر کند، به طوریکه اگر لازم باشد رییس قوه قضاییه را هم برای پاسخگویی به مجلس احضار شود!  




شاید گمان شود اظهار نظرهای علی مطهری و همچنین مباحث مطرح شده در سایت جماران هیچگونه ربطی به عوامل فتنه 88  و دست اندرکاران آن ندارد. اما نگاهی اجمالی به گفتگوی این سایت مدعی دفاع از اندیشه های امام خمینی با اردشیر امیر ارجمند مشاور فراری میرحسین موسوی که اسناد همکاریش با سازمان جاسوسی فرانسه و گروهک تروریستی منافقین غیر قابل انکار است در آذر ماه 1388 کاملا مشخص می کند که خط تخریب و کاهش اختیارات قوه قضاییه از کجا آب می خورد.

اردشیر امیرارجمند در گفتگویی تفضیلی با سایت جماران مدعی می شود قوه قضاییه به اندازه کافی  استقلال ندارد و می افزاید به نظر می رسد قوه قضاییه به اندازه کافی از سازمان های اطلاعاتی و امنیتی فاصله و استقلال ندارد و بعضی قضات به اندازه کافی شجاعت اجرای قانون را ندارند. این مورد در دعاوی عادی هم دیده می شود.  



تهمت ها و افترا هایی که پس از 4 سال ، بار دیگر نه از سوی یک متهم فراری بلکه از زبان علی مطهری شنیده می شود . لازم بذکر  با اعلام خبر قرار داشتن پرونده موسوی و کروبی در مرحله قضایی از سوی جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه حملات رسانه های حامی فتنه به قوه قضاییه شدت گرفته است که سایت جماران نیز از به سهم خود در این پروژه انجام وظیفه می نماید.








 




۱۳۹۲/۱۰/۲۱ - ۱۵:۳۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن