تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819416531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انفجار در محل فیلمبرداری فیلم جدید دهنمکی


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



انفجار در محل فیلمبرداری فیلم جدید دهنمکی
اما اين حادثه در حالی اتفاق مي‌افتد که فیلم‌برداری پروژه «معراجی‌ها» رو به اتمام است و فيلمبرداري آخرين صحنه‌هاي فيلم نيز در شهرک دفاع مقدس رو به پایان است.




به گزارش جام نیوز به نقل از رجانيوز ؛ صبح امروز بر اثر انفجاري در محل فيلمبرداري فيلم «معراجي‌ها» آخرين ساخته‌ي مسعود ده‌نمكي، «جواد شریفی راد» مدیر جلوه‌های بصری اين فیلم  درحالیکه گروه آخرین روزهای فیلمبرداری را پشت سر می گذاشت به دیار باقی شتافت.
تا اين لحظه سازندگان فيلم توضيحاتي رسمي درباره اين حادثه ارائه ندارده‌اند اما بر اساس شنیده‌ها به غیر از شریفی‌راد 5 نفر دیگر از عوامل فنی این فیلم سینمایی نیز در این حادثه در گذشتند. در این حادثه عوامل «معراجی‌ها» در حال کار گذاشتن مواد منفجره داخل یکي از وسایل صحنه بودند که با انفجار آن متاسفانه شریفی‌راد و 5 نفر از دستیاران او جان به جان آفرین تسلیم کردند.

جواد شریفی‌راد  از جزو باسابقه‌ترین مدیران جلوه های ویژه در سینمای ایران بود كه تاکنون مسئولیت جلوه‌های ویژه بیش از 30فیلم سینمایی را برعهده داشته است و به تازگی مراحل فنی فیلم عظیم «محمد(ص)» را به پایان رسانده بود. از نخستین تجربه‌های او در سینمای انقلاب می توان به «حمله به اچ3»، «شمارش معکوس»،‌ »مسیر معکوس» اشاره کرد و از آخرین کارهای او «شکارچی شنبه» و «اخراجی‌های1 و 2».


اما اين حادثه در حالی اتفاق مي‌افتد که فیلم‌برداری پروژه «معراجی‌ها» رو به اتمام است و فيلمبرداري آخرين صحنه‌هاي فيلم نيز در شهرک دفاع مقدس رو به پایان است.

پروژه «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی که پیش از 40 بازیگر دارد قرار است در فرمت یک فیلم سینمایی اکران و پس از آن در قالب یک مجموعه تلویزیونی پخش شود.

در خلاصه داستان «معراجی‌ها» آمده است: «قرار است تعدادی ازشهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاهها دفن شوند. اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می‌کنند، که آغاز قصه‌ای می‌شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند...»


حمید لولایی، رضا رویگری، دانیال عبادی، برزو ارجمند، سیدمهرداد ضیایی، غلامحسین لطفی، مجید شهریاری، اصغرنقی زاده، اسماعیل سلطانیان، بهاره افشاری، مریم کاویانی  ولاله صبوری از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فيلمبرداري «معراجي‌ها» در روزهاي اخير در حالي رو به پايان بود كه احتمال افزايش اين فيلم به فيلم‌هاي بخش مسابقه جشنواره فيلم فجر وجود داشت و حالا بايد ديد با اين سانحه كار فيلمبرداري آخرين پروژه‌ي مسعود ده‌نمكي به موقع به اتمام خواهد رسيد و اين فيلم در جشنواره حضور خواهد داشت يا خير.




۱۳۹۲/۱۰/۱۸ - ۱۶:۵۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن